![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Weet jij niet beter of doe jij het doelbewust?
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Het niet compatibel zijn met deze opsomming is inderdaad volledig incompatibel zijn met de basisnormen waarop onze Westerse beschaving gestoeld gaat. Niet akkoord misschien? Ik kan mij voorstellen dat er velen zijn die liever de sharia als basis van ons maatschappelijk bestel wensen. Ik hoor daar niet bij. ![]()
![]() |
#85 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
in de argumentatie van Annemans lees ik dat gematigde moslims welkom zijn, en dat zij zich aanbieden omdat ze het extremisme beu zijn. In de logica van De Man worden moslims statutair wel uitgesloten, gezien zij volgens hem het programma niet onderschrijven. ... En de rest van het forum heeft geen mening.
www.beneliga.tk Laatst gewijzigd door lievendr : 18 maart 2005 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Burger
|
![]() Ik kan me al voorstellen hoe leuk het voor de pers weer zal worden volgend jaar rond de lijstvormingsperiode, om elk geruchtje op te blazen tot voorpaginanieuws, om nadien vast te stellen dat ze foute informatie geleverd hebben. Volgens De Standaard van januari 2006 zullen we wellicht lijsten vol black muslims en Franstalige gangstarappers indienen, ik zie het plaatje zo voor me
![]() Hopelijk houdt elke sympathisant van het Vlaams Belang dan zijn hoofd koel, in plaats van zich te laten opjutten door rusthuishooligans als seniel Clemenske en de psychopatische voorzitter van Brugge Veilig en Leefbaar, of de koele linkse apparitsjiks als Piano en ander links tuig. Kameraden, sluit de rangen !
Wel volks, niet proletarisch Laatst gewijzigd door Lone Wolf : 18 maart 2005 om 11:25. |
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar het is toch duidelijk dat dit een voorbeeld is van een confrontatie tussen radicalen en anderen die mainstream willen gaan? Dat gebeurt als je een volkspartij wil worden, het gebeurde bij CVP en later VLD.
![]() |
#88 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wel volks, niet proletarisch Laatst gewijzigd door Lone Wolf : 18 maart 2005 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Dus: recapitulons A/ Annemans zegt dat statutair niemand kan worden uitgesloten. Hij zegt, terecht trouwens denk ik, dat er vele moslims zich graag zouden willen aansluiten bij het Vlaams Belang. Hij zegt nergens (zels niet in het bewust leugenartikel) dat degene die zich wil ansluiten het programma niet moet onderschrijven. B/ De Man zegt (roept) dat een moslim die het programma van het Vlaams Belang onderschrijft eigenlijk de islam afzweert en aldus eigenlijk geen moslim is of in het andere geval niet toetreedt.