Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 maart 2005, 22:59   #81
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ja, want sinds dat boekje verschenen is, hebben al massaal veel jonge moslims gevolg gegeven aan de oproepen van die imam, nietwaar? Ze hebben al ware bloedbaden aangericht onder de holebi's...
Blijf gerust maar geloven in uw eigen dromen. Ondertussen kan ik u wel aanraden eens met uw "vriend" hand in hand te lopen door een wijk waar moslimjongeren in groten getale rondhangen. Liefst dan nog in een wijk waar de politie niet of nauwelijks komt...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2005, 23:03   #82
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Blijf gerust maar geloven in uw eigen dromen. Ondertussen kan ik u wel aanraden eens met uw "vriend" hand in hand te lopen door een wijk waar moslimjongeren in groten getale rondhangen. Liefst dan nog in een wijk waar de politie niet of nauwelijks komt...
Waarom zou ik?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2005, 23:05   #83
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom zou ik?
Volgens u is er evenwel niets aan de hand met de houding die de moslimjongeren aannemen tegenover homoseksuelen. "Allemaal overdreven", nietwaar.

Welnu, indien u zo zeker bent van uw stuk mag u eens de proef wagen... Maar neen, dat durft u niet. U weet immers maar al te goed hoe moslimjongeren tegenover dergelijke abnormale relaties aankijken.
Oud 16 maart 2005, 23:10   #84
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens u is er evenwel niets aan de hand met de houding die de moslimjongeren aannemen tegenover homoseksuelen.
Waar heb ik dat gezegd, Van den Berghe? Ben je me nu alweer woorden in de mond aan het leggen?

Citaat:
"Allemaal overdreven", nietwaar.
Er is een hemelsbreed verschil tussen "niets aan de hand" en "overdreven"...

Citaat:
Welnu, indien u zo zeker bent van uw stuk mag u eens de proef wagen... Maar neen, dat durft u niet. U weet immers maar al te goed hoe moslimjongeren tegenover dergelijke abnormale relaties aankijken.
Ik zou dat evenmin durven ten overstaan van een groepje "Vlaams" schorem met kaalgeschoren koppies. Ik weet immers hoe dergelijk abnormaal tuig tegenover een gezonde homoseksuele realtie aankijkt...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 16 maart 2005, 23:15   #85
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar heb ik dat gezegd, Van den Berghe? Ben je me nu alweer woorden in de mond aan het leggen? Er is een hemelsbreed verschil tussen "niets aan de hand" en "overdreven"...
Ongetwijfeld is het overdreven dat Abdul-Jabbar van de Ven een volle moskee jong volk weet samen te brengen wanneer hij ergens een voordracht houdt. En al meermalen heeft Van de Ven in niet mis te verstane bewoordingen zich uitgelaten over homoseksualiteit. Nu ontkennen dat dit geen invloed zou hebben op de jonge moslims is de ogen krampachtig sluiten voor de werkelijkheid. Maar zoals al eerder gezegd, wat mij betreft, doet u maar. Geen enkel probleem wat mij betreft.
Oud 16 maart 2005, 23:18   #86
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ongetwijfeld is het overdreven dat Abdul-Jabbar van de Ven een volle moskee jong volk weet samen te brengen wanneer hij ergens een voordracht houdt. En al meermalen heeft Van de Ven in niet mis te verstane bewoordingen zich uitgelaten over homoseksualiteit. Nu ontkennen dat dit geen invloed zou hebben op de jonge moslims is de ogen krampachtig sluiten voor de werkelijkheid. Maar zoals al eerder gezegd, wat mij betreft, doet u maar. Geen enkel probleem wat mij betreft.
Nogmaals: zwaaaaaaar overroepen... Daar zijn jullie rechtse rakkers wel sterk in.

Citaat:
Oud 17 maart 2005, 00:39   #87
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou dat evenmin durven ten overstaan van een groepje "Vlaams" schorem met kaalgeschoren koppies. Ik weet immers hoe dergelijk abnormaal tuig tegenover een gezonde homoseksuele realtie aankijkt...
Wat is eigenlijk een "gezonde homosexuele relatie" en waarin verschilt deze van een ongezonde?
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2005, 06:54   #88
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois
Wat is eigenlijk een "gezonde homosexuele relatie" en waarin verschilt deze van een ongezonde?
Op dezelfde manier dat een gezonde heteroseksuele relatie verschilt met een ongezonde.

Citaat:
Oud 17 maart 2005, 09:06   #89
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nogmaals: zwaaaaaaar overroepen... Daar zijn jullie rechtse rakkers wel sterk in.
daar komt het wel altijd op neer he, wat rechts doet kan niet zwaar genoeg overroepen worden maar wanneer moslims iets doen zijn het guitenstreken en is het allemaal nog zo erg niet.

maar inderdaad, hoe kunt u eigenlijk uw beweringen staven wanneer u nog nooit de proef op de som genomen hebt? stap eens hand in hand door de seefhoek, of draai uw vriend een tong in een marokkaans cafe...

u zult dan spoedig zien van wie u schrik moet hebben : van mij (een rechtse rakker) of van zo een moslimjong
muys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2005, 09:52   #90
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
daar komt het wel altijd op neer he, wat rechts doet kan niet zwaar genoeg overroepen worden maar wanneer moslims iets doen zijn het guitenstreken en is het allemaal nog zo erg niet.

maar inderdaad, hoe kunt u eigenlijk uw beweringen staven wanneer u nog nooit de proef op de som genomen hebt? stap eens hand in hand door de seefhoek, of draai uw vriend een tong in een marokkaans cafe...

u zult dan spoedig zien van wie u schrik moet hebben : van mij (een rechtse rakker) of van zo een moslimjong
Van allebei evenveel, maar jullie zijn nu eenmaal met meer...

Citaat:
Oud 17 maart 2005, 10:11   #91
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

*KNIP*

Geen persoonlijke aanvalen!

Peter Johan

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 19 maart 2005 om 07:56.
Nello is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2005, 10:13   #92
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Daar hoor jij dan wel niet bij. Aan uw avatar te zien mankeer jij wel héél wat.
kom eens van hier kijken naar uw avatar
muys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2005, 10:51   #93
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En ondertussen wachten we nog steeds op argumenten of elementen die moeten aantonen waarop uw uitspraak nu juist gebaseerd is...
Oud 17 maart 2005, 11:38   #94
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ondertussen wachten we nog steeds op argumenten of elementen die moeten aantonen waarop uw uitspraak nu juist gebaseerd is...
Zoals ik nog steeds wacht op argumenten of elementen die moeten aantonen waarop uw uitspraak nu juist gebaseerd is...

Citaat:
Oud 17 maart 2005, 11:43   #95
Menapius
Schepen

Menapius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron

Terwijl Vlaamse politici zich onledig houden met het vitten over prullaria als BHV, weet men in Wallonië tenminste wat de belangrijke maatschappelijke problemen zijn.
Ik ga mij niet druk maken over jouw BHV uitspraak of over het feit dat de PS volgens jou weet wat de belangrijke maatschappelijke problemen zijn, want anders krijg ik weer hartkloppingen en word ik op den duur misschien wel hartpatient en bijgevolg werkonbekwaam en tenslotte straatarm omdat een stelletje uitbuiters al met de werkloosheids- & SZ kas zijn gaan lopen...maar soit...

Natuurlijk is homofobie een vorm van racisme en dat moet bestreden worden, maar waarom moet het zonodig weer een enge "TEGEN" aanpak zijn? Trouwens, denk je echt dat de homofoben zich gaan bekeren tot...*euhm*...niet-homofoben (ik wou bijna homofiel zeggen, maar dat zou een beetje van het goede teveel zijn), omdat je op een welbepaalde dag een stoet van holebi's organiseert? Integendeel, denk dat je eerder een reactie krijgt van:"Zie ze daar weer lopen: de vuil janetten (niet die van Aalst)" Waarom niet een bredere "VOOR" aanpak, zoals "VOOR de verdraagzaamheid, gelijke kansen & gelijkberechtiging". Als je voor alle kwalen in de wereld een TEGEN dag wil organiseren, dan heb je een paar miljard dagen te kort in een jaar...
Menapius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2005, 12:01   #96
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals ik nog steeds wacht op argumenten of elementen die moeten aantonen waarop uw uitspraak nu juist gebaseerd is...
Dit is weldegelijk gebeurd:

http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=72

U daarentegen heeft nog geen enkel element aangebracht.
Oud 17 maart 2005, 12:12   #97
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Menapius
Ik ga mij niet druk maken over jouw BHV uitspraak of over het feit dat de PS volgens jou weet wat de belangrijke maatschappelijke problemen zijn, want anders krijg ik weer hartkloppingen en word ik op den duur misschien wel hartpatient en bijgevolg werkonbekwaam en tenslotte straatarm omdat een stelletje uitbuiters al met de werkloosheids- & SZ kas zijn gaan lopen...maar soit...
Dat zou ik niet op mijn geweten willen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Menapius
Natuurlijk is homofobie een vorm van racisme en dat moet bestreden worden, maar waarom moet het zonodig weer een enge "TEGEN" aanpak zijn? Trouwens, denk je echt dat de homofoben zich gaan bekeren tot...*euhm*...niet-homofoben (ik wou bijna homofiel zeggen, maar dat zou een beetje van het goede teveel zijn), omdat je op een welbepaalde dag een stoet van holebi's organiseert? Integendeel, denk dat je eerder een reactie krijgt van:"Zie ze daar weer lopen: de vuil janetten (niet die van Aalst)" Waarom niet een bredere "VOOR" aanpak, zoals "VOOR de verdraagzaamheid, gelijke kansen & gelijkberechtiging". Als je voor alle kwalen in de wereld een TEGEN dag wil organiseren, dan heb je een paar miljard dagen te kort in een jaar...
Oké. Ik heb zeker en vast geen problemen met de aanpak die jij voorstelt.

Citaat:
Oud 17 maart 2005, 12:13   #98
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is weldegelijk gebeurd:

http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=72

U daarentegen heeft nog geen enkel element aangebracht.
Jij beschouwt je door paranoïa ingegeven waandenkbeelden wellicht als gegronde argumenten in een discussie, Van den Berghe, maar ik zeker niet!

Citaat:
Oud 17 maart 2005, 12:17   #99
Menapius
Schepen

Menapius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik vermoed dat u ook op deze betoging aanwezig was?

Het is toch weer typisch dat de Vlaams-nationalisten partij trekken voor Duitsland, ipv voor de geallieerden. U vergeet nog steeds dat de oorlog gesteund werd door de overgrote meerderheid van de Duitse burgers. Polen heeft er niet om gevraagd om onder de voet gelopen te worden door de moffen. België en Frankrijk evenmin.

Albeir, Albeir, schiet de lesten Duits omveir!!!
't Is miljaardenondedzju waar! Al die vuil nazi-Duitsers! Laten we ze allemaal uitroeien! Alle 80 miljoen! Dat zal ze leren! Pak uw tweeloop en begin ze maar neer te knallen... ... *zucht*... Jouw "Zij zijn begonnen, dus al wat wij doen is bijgevolg gerechtvaardigd"-denkwijze, doet mij sterk denken aan de favoriete strategie van een welbepaalde bevolkingsgroep, maar ik kan er nu precies niet op komen, sè...
Menapius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2005, 15:34   #100
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij beschouwt je door paranoïa ingegeven waandenkbeelden wellicht als gegronde argumenten in een discussie, Van den Berghe, maar ik zeker niet!
Lees eens een Nederlandse krant. Misschien ontdekt u dan wie juist Abdul-Jabbar van de Ven is, waarvoor hij staat en op welke sympathie hij kan rekenen onder de moslimjongeren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be