![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hier houden ze ons liever dom waarschijnlijk,of ben ik verkeerd ingelicht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dan nóg. Ik vind dat op basis van die veroordeling de subsidie moet worden stopgezet. Maar wat gebeurt er? Het VB mag gewoon verder fietsen, ondanks een veroordeling wegens het aanzetten tot haat & racisme! Dat vind ik dan weer niet kloppen.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dit verdrag regelt interne zaken als besluitvorming en machtsverhoudingen. Er staat niets in wat direct van invloed is op de dagelijkse praktijk, hooguit indirect.
Laatst gewijzigd door Mephisto : 23 maart 2005 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Op gerechterlijke basis aangetoonde feiten zijn vooroordelen???? U doet de waarheid geen geweld aan? Ziet u ik draai u beweringen om,en leg ze aan u voor! bewijs eens dat er geen misdrijven gebeuren,dat er zelfs niet veel misdrijven gebeuren? En vertel me dan eens waarom ik als Democraat niet zou mogen ageren tegen misdaad,toon mij nu eens aan waarom er niet mag gesproken worden over misdadige feiten,en bewijs nu eens dat ik veralgemeen met feiten? Mss kunt ge de statistieken eens opvragen! Kijk jongen,ik ben realist en geen racist,en ik win geen doekjes rond feiten,u dan wel mss? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() Goed, dus Molenbeek is gevaarlijk, volgens u. Wat zijn de feiten daaromtrent?
Zelf ben ik ook aardig realistisch en de meest haatdragende figuren die ik tegenkom, zijn consequent Vlaams Behangers! Geen Marokkanen, geen Turken, maar Belgen! Of komt dat omdat ik zelf buitenlander ben? (Nederlander)
Laatst gewijzigd door Mephisto : 23 maart 2005 om 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Misschien kun je eens op een blaadje schrijven hoeveel misdaadfeiten zich per week, per maand, ... zich voordoen in Molenbeek en dan vraag je de cijfers op. Ik ben er vrij zeker van dat je zou verschieten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens ge bevestigd nu gewoon, hetgeen ge daarvoor ontkende. En dat is dat een volksraadpleging over de europese grondwet, niet alleen over de grondwet zal gaan, doch ook over alles wat met Europa samenhangt, zoals toekomstige uitbreidingen... En dit zou niet alleen in Belgie zo geweest zijn, doch zal het ook wel geweest zijn in Spanje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor de rest. Moest men de vb'ers in de watten leggen gelijk men de Marokkanen (van de Turken wil ik nog abstraktie maken, want er zijn er slechtere) in de watten legt, en de Marokkanen demoniseren gelijk men de vb'ers demoniseert, dan zult ge nog wat anders meemaken. Dan gaat ge pas merken wat haat eigenlijk is. Trouwens in Nederland is men ondertussen ook wel wat realistischer geworden tegenover sommige allochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() Beste Bob,
Is dat nu niet juist het probleem? Al die jaren is de gemiddelde VB-stemmer in de watten gelegd. Zoethoudertjes noemen ze dat ook wel, zo goed als allochtonen dat ook krijgen. Gevolg: ze voelden zich gekleineerd, niet serieus genomen. Ja hé! 't Is ook nooit goed, wel?
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/standpunt/commentaar/index.asp |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat het VB teert op die berichtgeving ga ik niet ontkennen,maar dat de ene partij er probeert voordeel uit te halen en de andere partijen het ontkennen terwijl de statistieken aantonen dat er wel degelijk overlast en misdaad gebeurt,frustreert mensen, ook zonder dat ze direct met het VB gelinkt moeten worden. Het feit dat steeds meer mensen stemmen op VB heeft mss wel een oorsprong door het feit dat er niet naar hun geluisterd wordt,en dat ook op ander punten dan veiligheid. |
|
![]() |
![]() |