![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: is het rooms-katholicisme een slechte religie | |||
ik ben tegen pedo's(ja,het is een slechte religie) |
![]() ![]() ![]() |
13 | 48,15% |
ik wil maagd blijven tot dat ik trouw!(nee,het is een fantastische religie) |
![]() ![]() ![]() |
14 | 51,85% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En Johannes Paulus II verdient alleen al een heilijgverklarink omdat die zeer duidelijk deze richtink insloeg.
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ronduit belachelijk dat dat forumgenoten genegeerd en gediscrimineerd worden, vanwege spellingsfouten. Wegens taalgebruik kan ik begrijpen, maar toch niet omwille van schrijffouten, die het inhoudelijke van de posting niet beïnvloeden.
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 april 2005 om 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak hier geen woorden meer aan vuil, je mag, in deze, het laatste woord hebben. Ik probeer enkel nog te reageren op het inhoudelijke van de thread. Uit respect voor het forum, zeg maar. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 april 2005 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=78 Wanneer mogen we van jou het eerste zinnige antwoord op dit forum verwachten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zoals Jezus zelf gezegd heeft: "de splinter in andermans ogen zie je maar de balk in je eigen oog zie je niet." Dat is echt van toepassing op de kerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat heeft die man nu gedaan voor de wereld? religies zijn allemaal 1 pot nat en hebben enkel tot doel om mensen te onderdrukken of te misbruiken. Daarbij komt nog eens dat de RKK meer onschuldige doden op hun geweten hebben dan die losgeslagen moslim extremisten.Moge ze allebei worden vernietigd in de komende jaren. Oh ja, nu hebben we een paus die bij de hitler jügend is geweest dus echt een voorbeeld waarvoor de RKK wil staan. ![]() En wat voor nut heeft het nu om een 78-jarige zo'n functie nog te geven? Die man staa met 1 been in het graf al bij manier van spreken dus wat voor zin heeft dit dan, men zou beter eens een -50 jarige nemen en dat mag gerust een vrouw eens zijn, misschien dat de rechten van de vrouw beter tot zijn recht komen binnen de RKK Maar dit zal een utopie zijn en de RKK zal een pedofiele machtsorganisatie blijven |
|
![]() |
![]() |