![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Burger
|
![]() Wat mij tegen de borst stoot is het feit dat deze 2 heren verkozen zijn onder de vlag van het Vlaams Blok. De mensen hebben voor die partij en hun programma gestemd! Met wat geluk worden ze volgend jaar niet verkozen... Eigen schuld, ...
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat het Vlaams Blok NIET meer bestond. Was die niet opgedoekt en vervangen door Vlaams-Belang ? En wie zegt dat ze dat ze kandidaat zijn volgend jaar ? Trouwens M-R Morel heeft haar bekendheid gekregen via N-VA en haar partij-programma. Van zodra ze zag dat ze geen verkiesbare plaats kreeg noch bij N-VA en noch bij CD&V (na tot 4 maal toe daar te solliciteren) stapte ze zonder schroom en met een stel leugens naar het Blok voor een verkiesbaar plaatsje. Het Blok/Belang zou dus beter hieromtrent zwijgen. Laatst gewijzigd door Clemens : 6 april 2005 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wat Marie-Rose Morel betreft: dat beweer jij. Zij iets anders. Ik heb toch meer reden om haar te geloven dan jij. |
|
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() Overlopen gebeurt dikwijls maar iedere partij pakt daar graag met uit met hun/haar overlopers.
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
de opmerking van clemens klopt: het gebeurt vaak dat mensen van partij veranderen. te vaak. steeds teren zij op de bekendheid die ze elders verwierven (morel dankzij de n-va, vandermeersch dankzij de vld). Nu vitten op die 2 mensen uit nijlen zoals dino doet is dus zielig en kinderachtig.
www.beneliga.tk Laatst gewijzigd door lievendr : 6 april 2005 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
maar wat u zei ivm marie-rose en bhv hield dus geen steek.
www.beneliga.tk Laatst gewijzigd door lievendr : 6 april 2005 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
www.beneliga.tk Laatst gewijzigd door lievendr : 6 april 2005 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
#94 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dat ze overstappen naar nva is hun goed recht, enkel hun uitleg houdt weinig steek. ik zit al geruime tijd en het vb in ninove en ik heb nog nooit geweten van ook maar enige inmenging van de nationale top |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hoe worden fractieleiders trouwens aangeduid in Vlaams belang? Niet verkoozen precies, want het was 2 tegen 1. Blijkbaar was de enige mogelijkheid opstappen.
![]() |
#97 | ||
|
![]() [quote=lievendr]
Citaat:
Zoals Jan hierboven zegt: reeds 40 jaar. En niet alleen BHV want dit is slechts een detail in onze ontvoogdingsstrijd. In een interview [font=Arial Black]vóór [/font]de verkiezingen heeft MR duidelijk te kennen gegeven dat ze zich helemaal niet meer kon vinden in de koers van de NVA (let op de beeldspraak) na de bekendmaking van een nachtelijk besluit (zonder raadpleging van de mandatarissen/leden/partijbestuur) dat ze kartel gingen vormen met de anti-Vlaamse CD&V. Citaat:
![]() |
#98 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Gaat u betwisten dat M-R Morel een verkiesbaar plaatsje op de CD&V lijst wenste ??? Wivina De Meester (CD&V), hartsvriendin van de moeder van M-R, heeft dat zelf bekendgemaakt in een debat met M-R in terzake. M-R was woedend maar kon het NIET ontkennen. Dus Blokster M-R Morel moet de CD&V wel goed vinden. Trouwens in de pers werd M-R als de grootste leugenaarster bestempeld in de aanloop naar 13 juni. Laatst gewijzigd door Clemens : 6 april 2005 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#100 | ||||
|
![]() [quote=Clemens]
Citaat:
Tjonge tjonge toch...een politiekster die in ruil voor haar electorale waarde nog een mandaat durft opeisen...du jamais vu ![]() Hoe denk je Clement dat Bourgeois zijn postje heeft besteld bij de tjeven in ruil voor zijn Vlaams Nationalistische principes? "Geachte Heer Leterme, naar goed niveaans gebruik ben ik zo vrij U via deze weg te vragen mij vooral [font=Arial Black][size=4]geen [/size][/font]mandaat ter beschikking te stellen voor een verbond met mijn partij achter de rug van de leden en het partijbestuur zodat jij je in sommige kringen tot aan de verkiezingen kan opwerpen als een pro-Vlaamse partij." Waarop Leterme: "Geachte Heer Bourgois, In tegenstelling tot de niveaanse gebruiken is het bij ons [font=Arial Black][size=4]wel[/size][/font] de gewoonte om overlopers te betalen met een postje. Daar ik Vlaams nationalisten niet kan uitstaan wil ik jou dus straffen met een ministerpost..." Citaat:
Dat ze met tjeven en tjevinnen �* la De Meester, Tant, Dehaene, Van Rompay, Van Peel en dergelijke karikaturen moeten samenwerken...eigen schuld dikke bult. En kijk: plotseling worden de woorden van deze tjeven in goud geschreven in de boeken van de niveanen....pathetisch... Citaat:
![]() Volgens deze logica vinden de niveanen de tjeven en hun anti-Vlaamse geschiedenis dus goed. Voor zoveel duidelijkheid hef ik nu het beroemde voetballied aan... Merci Clement, merci Clement, merci... Citaat:
[size=3]De pers[/size] [font=Arial Black][size=3]De pers[/size][/font] [font=Arial Black][size=4]Woehaa[/size][/font] [size=4][/size] Als er een opiniestuk over deze of gene VB'er in de Belgische pers verschijnt. Voor zoveel bewijskracht buig ik uiteraard nederig het hoofd... ![]() ![]() ![]() ...Dit had zo uit de rioolMorgen kunnen komen...