Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 april 2005, 14:09   #81
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Ik beledig Kim helemaal niet. Ik heb enkel medelijden met haar als ze enkel kan verwijten en schelden in plaats van argumenteren. En patriot!, iedereen heeft zijn definitie van bekrompenheid, en de reakties van Kim zijn in mijn ogen een schoolvoorbeeld van de betekenis van dat woord. Matigt gij ook maar uw toon, ik hou er niet van met "manneke" aangesproken te worden, zeker niet door een bub'er. Of is een beetje elementaire beleeftheid u soms vreemd?
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 14:13   #82
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor
Ik beledig Kim helemaal niet. Ik heb enkel medelijden met haar als ze enkel kan verwijten en schelden in plaats van argumenteren. En patriot!, iedereen heeft zijn definitie van bekrompenheid, en de reakties van Kim zijn in mijn ogen een schoolvoorbeeld van de betekenis van dat woord. Matigt gij ook maar uw toon, ik hou er niet van met "manneke" aangesproken te worden, zeker niet door een bub'er. Of is een beetje elementaire beleeftheid u soms vreemd?
Er werd gezegd dat Kim dom was, dat zelfs haar partijgenoten dat zeiden... dat is een belediging. Excuses zouden op zn plaats zijn.

"vrouweke" klinkt ni echt

Laatst gewijzigd door Nello : 12 april 2005 om 14:14.
Nello is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 14:27   #83
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Er werd gezegd dat Kim dom was, dat zelfs haar partijgenoten dat zeiden... dat is een belediging. Excuses zouden op zn plaats zijn.

"vrouweke" klinkt ni echt
Ik heb nooit gezegd dat Kim dom was, enkel dat ze bekrompen reageerde op een uitspraak van mij.
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 16:42   #84
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Hoe zielig. Blijkbaar zijn smiley niet meer voldoende om de fantastische argumentatie van de bub verder te ondersteunen, maar halen ze er nu al volwaardige afbeeldingen bij!
Beef, Flamiganten en Walliganten, want de bub haalt het grote geschut boven!!!

Ach ja, wat ik u nog wilde vragen, Yann. In uw onderschrift gebruikt u eveneens het Duits, maar hoe komt het dat die (officiële) landstaal niet gebruikt wordt in de naam van uw partij? Valt de Duitstalige Gemeenschap buiten de visie van uw partij, aangezien het best wel mogelijk is dat ook daar separatisten wonen! U scheert tenslotte alle Flamiganten over dezelfde nazi-kam, dus waarschijnlijk doet u dat ook met de Duitsers.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be