Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 april 2005, 16:19   #81
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Afijn, om terug te keren naar de oorspronkelijke discussie:

http://www.charlesdarwinresearch.org/Dutch.pdf
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 17:34   #82
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu ja, als ik zie wat uw bronnen zijn is dat niet verwonderlijk. D�*�*r, in de Protocollen, d�*�*r gaat u inderdaad veel wijsheid in vinden!

Ach, in Zonneland en C° werd ons geleerd dat het een forgery is, in realiteit werd dit manuscript per toeval ontdekt op het lichaam van een man die kort ervoor werd doodgebliksemd tijdens een hevig onweer.

De man was lid van de Bavarian Illuminati.

Geen vertelselke, echt.

Mij ga je niet horen zeggen dat joden louter geldwolven zijn die alleen maar uit zijn op macht, dat kan je van ieder volk zeggen trouwens.

U weet, ik trap graag tegen scheentjes, en in deze is dit echt nodig.

Noch te veel schermen ze zich af achter de holocaust, terwijl er een tienvoud aan Germaanse burgers de dood werd ingejaagd tijdens de grote oorlog.

Het medialandschap wordt gestuurd door kwistenbiebels, voor een groot deel joden. De banksector in de VS is voor een groot deel in Joodse handen. Daar is geen speld tussen te krijgen.

Zoals 1 van hen ooit zeide: Rothshild: Als ik het geld controleer, controleer ik het land. Rara wie de grootste aandeelhouders zijn van de FED.

En dit gaat zo maar door. De voormalige premier van Maleisië noemt de Joden het grootste gevaar voor de wereldvrede. Net zoals een meerderheid van de wereldburgers denkt dat Israël mee aan de basis zal liggen van een derde grote oorlog.

Geen vertelselkes, facts.

Niks dan troubles met hun dwaze god en consoorten. En dat geldt voor alle monotheïstische kwistenbiebels.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 17:39   #83
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Ach, in Zonneland en C° werd ons geleerd dat het een forgery is, in realiteit werd dit manuscript per toeval ontdekt op het lichaam van een man die kort ervoor werd doodgebliksemd tijdens een hevig onweer.

De man was lid van de Bavarian Illuminati.

Geen vertelselke, echt.

Mij ga je niet horen zeggen dat joden louter geldwolven zijn die alleen maar uit zijn op macht, dat kan je van ieder volk zeggen trouwens.

U weet, ik trap graag tegen scheentjes, en in deze is dit echt nodig.

Noch te veel schermen ze zich af achter de holocaust, terwijl er een tienvoud aan Germaanse burgers de dood werd ingejaagd tijdens de grote oorlog.

Het medialandschap wordt gestuurd door kwistenbiebels, voor een groot deel joden. De banksector in de VS is voor een groot deel in Joodse handen. Daar is geen speld tussen te krijgen.

Zoals 1 van hen ooit zeide: Rothshild: Als ik het geld controleer, controleer ik het land. Rara wie de grootste aandeelhouders zijn van de FED.

En dit gaat zo maar door. De voormalige premier van Maleisië noemt de Joden het grootste gevaar voor de wereldvrede. Net zoals een meerderheid van de wereldburgers denkt dat Israël mee aan de basis zal liggen van een derde grote oorlog.

Geen vertelselkes, facts.

Niks dan troubles met hun dwaze god en consoorten. En dat geldt voor alle monotheïstische kwistenbiebels.
Eigenlijk enkel vertelselkes, en geen enkele fact!

Vooroordelen bewijzen door iemand te citeren met dezelfde vooroordelen, echt overtuigend!

Iets beweren, niet het minste element tot staving geven, en dan zeggen "daar is geen speld tussen te krijgen", ook heel overtuigend!

Nu ja, voor u is alles waar, als er maar geen echte bewijzen voor bestaan!

Daar u voor geen enkele van uw beweringen ook maar de minste aanwijzing geeft ga ik hier niet verder op in.

Discuteer maar verder met Herr Fritz en Guderian over de stoute Joden die u uitzuigen.

Laatst gewijzigd door Firestone : 8 april 2005 om 17:41.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 17:43   #84
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Iets beweren, niet het minste element tot staving geven, en dan zeggen "daar is geen speld tussen te krijgen", heel overtuigend!

Nu ja, voor u is alles waar, als er maar geen echte bewijzen voor bestaan!

Daar u voor geen enkele van uw beweringen ook maar de minste aanwijzing geeft ga ik hier niet verder op in.

Voor U speciaal zal ik dit onderbouwen.

Dat van de wereldvrede en premier van Maleisië ... was nog niet zo lang geleden in het mainstream nieuws.

Maar ja ... conspirationeel zeker.

Lijstje van ceo's in medialandschap komt er ook aan, alsook lijstje van bankiers in de States, en een paar leuke quaotes uit de Talmoed ... Zoals ... Stelen van goyim is een deugd, kinderen van goyim zijn nog lager dan beesten, en iets met bestialiteiten, maar dat laat ik om de goede smaak zelfs helemaal achterwege.
Oud 8 april 2005, 17:44   #85
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Vooroordelen bewijzen door iemand te citeren met dezelfde vooroordelen, echt overtuigend!
Hmm, het huis Rothshild heeft wel de meest gecontesteerde staat op deze aardbol mede gefinancierd.

Citaat:
Discuteer maar verder met Herr Fritz en Guderian over de stoute Joden die u uitzuigen.
Mij zuigen ze niet uit ... de Amerikaantjes des te meer ..; hoeveel centjes moeten de Amerikaantjes jaarlijks niet afdokken voor hun Israëlische vrienden ? Astronomisch gewoon.

Laatst gewijzigd door /\|cazar : 8 april 2005 om 17:46.
Oud 8 april 2005, 17:45   #86
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat van de wereldvrede en premier van Maleisië ... was nog niet zo lang geleden in het mainstream nieuws.

Maar ja ... conspirationeel zeker.

Lijstje van ceo's in medialandschap komt er ook aan, alsook lijstje van bankiers in de States, en een paar leuke quaotes uit de Talmoed ... Zoals ... Stelen van goyim is een deugd, kinderen van goyim zijn nog lager dan beesten, en iets met bestialiteiten, maar dat laat ik om de goede smaak zelfs helemaal achterwege.
Dat van Mahatir weet ik ook wel, hé? Wat bewijst dat? Dat Mahatir dezelfe vooroordelen heeft als /\lcazar en anderen voor hen. (Moet ik d�*�*r een lijstje van geven?)

Dat van talmoed is even relevant als de Koran of het NT citeren om het gedrag van Moslims of Christenen NU te duiden!

Uw lijstjes van Joden? J'attend...

Laatst gewijzigd door Firestone : 8 april 2005 om 17:45.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 17:48   #87
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat van talmoed is even relevant als de Koran of het NT citeren om het gedrag van Moslims of Christenen NU te duiden!
Niet als rabbijnen er als gek in studeren en alle rommel die erin staat als normaal beschouwen.

Ik zie trouwens in de Bijbel nergens een passage waarin andersgelovigen vergeleken worden als lager dan honden.

Net zo min vind ik er passages waaruit blijkt dat stelen een deugd is.

2 verschillende dinges.
Oud 8 april 2005, 17:53   #88
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je gaat toch heel erg je best moeten doen, want behoudens het aanhalen van "Mein Kampf" en de "Protocollen" heb ik je verder nog geen 'bronnen' zien vermelden.
Oud 8 april 2005, 17:58   #89
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Meer in het algemeen, ik kan begrijpen dat bepaalde mensen bankiers niet echt graag zien.

Wat men mij eens zou moeten uitleggen is in welke mate een Joodse bankier anders is (slechter of beter) dan een zwarte, gele, Christelijke, atheïstische,... bankier.
Oud 8 april 2005, 18:00   #90
/\|cazar
Banneling

Standaard

Niet erg mijn best doen, wel tijd vinden.
Oud 8 april 2005, 18:57   #91
/\|cazar
Banneling

Standaard

Ik ga er niet verder op in, serieus tegen mijn zin.

De reden ligt voor de hand.

Mensen moeten het zelf maar weten.
Oud 8 april 2005, 19:59   #92
herr fritz
Provinciaal Statenlid

herr fritz's schermafbeelding

Standaard

Wanneer een westerling een vaststelling doet betreft de joden dan ruiken de linkiewinkie al een neo-holocaust.
Maar wanneer die knuffelislamieten openlijk de joden de gaskamer toewensen dan
blijkt de linkiewinkie "haas" te noemen.

Laatst gewijzigd door herr fritz : 8 april 2005 om 20:01.
herr fritz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 20:48   #93
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Mij zuigen ze niet uit ... de Amerikaantjes des te meer ..; hoeveel centjes moeten de Amerikaantjes jaarlijks niet afdokken voor hun Israëlische vrienden ? Astronomisch gewoon.
inderdaad; u zuigen ze niet uit , mij ook niet. Dat is omdat wij in Europa totaal NIKS met een "joods complot" kúnnen te maken hebben. "ZOG" bestaat gewoon niet in Europa!
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 20:50   #94
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herr fritz
Wanneer een westerling een vaststelling doet betreft de joden dan ruiken de linkiewinkie al een neo-holocaust.
Maar wanneer die knuffelislamieten openlijk de joden de gaskamer toewensen dan
blijkt de linkiewinkie "haas" te noemen.
je zou beter je theoriën eens hardmaken, ik doe echt mijn best om het te begrijpen, maar zonder bewijzen kun je me alles wijsmaken hoor.
Oud 9 april 2005, 13:30   #95
Agitator
Schepen

Agitator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Bos. Herz.
Moest ik in Afrika leven zou ik eigenlijkst ook vooral in m'n hangmat blijven liggen.
Mja, maar blijkbaar konden ze zelfs dat niet uitvinden...

Cheers.
Agitator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2005, 13:32   #96
Agitator
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
kun je geen duidelijkantwoord geven ipv afwijkende wedervragen te stellen?
Waar op de TV propageren Joden de multicultuur?
Ooit als gehoord van bijvoorbeeld Mtv...?
Oud 9 april 2005, 13:38   #97
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agitator
Ooit als gehoord van bijvoorbeeld Mtv...?
i agree, mtv is multicul ten top. Maar wat hebben Joden in godsnaam daarmee te maken? Ik bedoel maar, stel dat de baas van MTV een niet-jood was, zou het dan opeens veranderen ofzo?
Trouwens, MTV is toch opgesplitst in regionale afdelingen?
Oud 9 april 2005, 13:39   #98
Agitator
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Weinig interessant om racistische uitlatingen te bespreken, daar in de opening al staat wat er eigenlijk bedoeld wordt: de "Greatness" (lees: aggressieve expansie) van de USA is te danken aan het "superieure" witte ras en de "Ondergang" is de schuld van de "zwartjes"
Aan u om de hele tekst te ontkrachten. Good luck...

Cheers.8)
Oud 9 april 2005, 13:39   #99
Agitator
Schepen

Standaard

*

Laatst gewijzigd door Agitator : 9 april 2005 om 13:40.
Oud 9 april 2005, 13:54   #100
Agitator
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
i agree, mtv is multicul ten top. Maar wat hebben Joden in godsnaam daarmee te maken?
Mtv is een onderdeel van de mediagroep Viacom. De grote man van Viacom is Sumner Redstone, geboren als Murray rothstein (of wat had je gedacht? ).

Trouwens de media in de V.S. worden bijna totaal door haakneuzen gecontroleerd.

Cheers.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be