![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het herstellen van dramatische fouten uit het verleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Noem het zoals u wil. Wij wensen de fouten van onze traditionele politici te herstellen. Dat is niet meer dan onze plicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Nu begint het me toch wel te irriteren. Die HänSS schrijft hier het forum vol met zever maar een simpele vraag over zijn eigen partij kan hij niet eens beantwoorden. Laten we dus stellen dat de BUB het Vlaams spreekstuk is van het FDF. Dat lijkt me de meest realistische omschrijving, alhoewel gegeven door een niet-BUB'er. Ik moet het zelf omschrijven want de BUb'ers kunnen dat niet, na 5 pagina's geraken ze nog steeds niet verder dan het posten van de meest onnozele berichten. Wat een bende circusclowns. Triestige mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
FDF is 100% puur Waals terwijl wij GEEN partij nemen vooreen van beide gemeenschappen ( al de 100ste keer dat ik dit vertel *zucht* ). Als wij soms iets goed over de Walen zeggen dan betekent het niet dat wij niet voor de Vlamingen zijn (of omgekeerd ). Daarbij, achter het unionisme waarnaar we streven is een duidelijke reden: 1)We hebben een goeddoordacht beleid voorzo'n systeem dat jij niet in staat bent om te begrijpen. 2)Unionisme ligt waarschijnlijkaan de basis van een vrede tussen landen en culturen in de toekomst. Vrede in de wereld kan alleen hierdoorbereikt worden: dus niet met issolationisme of individualisme. Zoals Patriot zei, zijn er al talloze landen die dit begrepen hebben... op dit vlak zit België nog duidelijk in de prehistorie en aangezien de bub ook naar vooruitgang en vrede voor het volk ( dus OOK de Vlamingen ) moeten we hier wel voor opkomen.
![]() |
![]() |
#92 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de BUB eist ook geen strikte toepassing van de Brusselse taalwetten die wantoestanden in ziekehuizen mogelijk maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dus al je wil kunnen we het BUB-programma wel puntgewijs gaan bespreken (waarbij ik uiteraard het liefst zou beginnen met dat deeltje over 'ondergronds wonen in milieugebieden'... ). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als in de toekomst alles is dichtgebouwddan zal men inderdaad een alternatief moeten vinden ...
![]() |
![]() |
#96 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het feit dat we in een overbevolkt land wonen is maar relatief, de grootste problematiek daaromtrent lijkt me eerder de individualisering te zijn waarbij de woningen niet kleiner worden, maar het aantal personen per wooneenheid wel. En als het maar een voorstelling is, haal dat dan gewoon uit het programma! Dat voorstel is dusdanig ondoordacht en éénzijdig dat het doet twijfelen of er over de rest van het programma langer dan 5 minuten werd nagedacht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Back to top om alsnog een antwoord te krijgen op mijn vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() En nog eens back to top. Blubbers denken blijkbaar erg traag. Kennelijk gebruiken ze nu ook al een VLD-woordenboek ("onverwijld").
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Nog eens back to top. Op naar de 20e consecutieve dag zonder antwoord. Ondertussen doe ik nog een suggestie aan de BUB: doek de zielige club toch op en sluit aan bij het FDF. Daar komen jullie thuis, als het ware.
|
![]() |
![]() |