![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, de meest "humane" manier is wat geboortebeperking, "China style". Minder humaan en sneller is het "Logans Run" idee -het opruimen van iedereen boven een bepaalde leeftijd Als de bevolkingsdruk te groot word is Soylent Green een optie. En natuurlijk , grootschalige oorlog waarin chemische wapens gebruikt worden. Minder nadelen dan kern- of biologische wapens. Maar ik wil niet de persoon zijn die deze keuzes gaat maken. Daarvoor hebben we zowiezo inhumane personages voor nodig. En ik vermoed dat een doorsnee politicus voor de juiste hoeveelheid bloedgeld die keuze met plezier maakt.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 12 april 2005 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() Waarom niet gewoon de neutronenbom gebruiken?
Kies de 20 dichtstbevolkte gebieden uit en bestook ze met die zgn. H-bom, of neutronenbom, of whatever. Structuren blijven overeind, kans op verspreiding (chemische oorlogvoering) is nul en het resultaat is, dat je hele woongebieden hebt schoongeveegd. Klaar voor nieuwe bewoning, zonder te hoeven herbouwen. *oie* als mensenrechtenliefhebber ben ik hier echter niet zo'n voorstander van..
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mephisto, een neutronenbom is een kleine waterstofbom, met een aangepast omhulsel.
Er zal altijd een minimale schade zijn, en er zal meer radioactiviteit in de atmosfeer komen. Ook zal het gebied een tijdlang, -van een paar dagen tot een paar jaar- een broeihaard van mutaties zijn. Oftewel, je bewoners zullen even moeten wachten.