![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() Spreekt sinds Renaat Landuyt terug van de VLaamse kust
Samenwerking met oxfam 11 11 11 (solidariteit) Het sturen van ontwikkelingssamenwerking in naam van Vlaanderen Vlaanderen algeem toeristisch prometen Het promoten van Vlaamse kunst in de VS En als het financieel haal baar ook een vlaams huis in de vs te hebben enz. Ik draag dan misschien een roze bril maar gij draagt ne zwarte bril en door ne roze kunt ge toch nog altijd beter zien. Laatst gewijzigd door Piet Hein : 11 april 2005 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Tussen haakjes, als Verstrepen AN leert schrijven zal ik misschien reageren. Nu versta ik niet al te veel van zijn schrijfsels.
www.beneliga.tk Laatst gewijzigd door lievendr : 11 april 2005 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() De B.U.B. heeft al onmiddellijk gereageerd op de rondvraag door meer media-aandacht te vragen voor de kleine partijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]() Axel, geen bril dragen en de waarheid onder ogen zien (zelfs al is die niet altijd zo rooskleurig) is nog altijd de beste oplossing! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
trouwens er staat op het einde enz. Volgens mij bent u toch niet dom om te begrijpen wat ik schrijf maar alleen selectief blind. Laatst gewijzigd door Piet Hein : 11 april 2005 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Daar de verkiezingsfraude van de linkse kerk door hun selectieve mediabehandeling op dat terrein niets heeft opgeleverd (eerder het tegenovergesteld hetgeen ook anti democratisch is uiteraard) hebben ze nu geprobeerd om ook in de raad van bestuur de democratische bevoegdheden van het VB te fnuiken. Citaat:
Diaboliseren? Door een naam wat creatief aan te passen? ... jij hebt nooit gehoord van mestkevers(De Gucht), toekomstige criminelen (Leterme), Fascisten (De Wael, Verhofstadt), bruine hordes(Desmet), Nazi's (Vermeersch), extreem rechts (de ganse regimepers), een te discrimineren partij (T Marie, A Vanhecke)... ![]() Citaat:
Maar als je bij gebrek hieraan onmiddellijk aan het hiervoor aangegeven arsenaal van leugens/scheldwoorden wilt werken dan plaats je jezelf volgens mij inderdaad automatisch in het linkiewinkiehoekje. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben ook geen linkie en ik heb dat van jou ook niet beweerd,(zie mijn voorgaande post). Wat de vraag betreft of alles van het VB links is ben ikzelf nog niet uit. Ik zie echter dat de VLD en de CD&V enorme inspanningen leveren in het middden om een beetje naar rechts op te schuiven maar ik denk dat de ideologische verruimingsoperatie van het VB dat middenveld mischien wel eens zou kunnen verzwelgen met misschien een angelsaksische tweepartitestelsel als gevolg. En zo dat ooit moest lukken dan is inderdaad alles wat links is van het VB inderdaad links. In die kontext zou ik toch maar eens het programma van het VB ter hand nemen om tot de slotsom te komen dat dat bewuste programma het ganse centrum én voorlopig ook de volledige rechterzijde overvleugelt. Dit tot spijt van wie het benijdt en in tegenstelling tot hetgeen de regimepers, schatplichtig als zij is aan de macht, ervan moet maken.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 april 2005 om 11:12. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() allez zeg, wie neemt u of Verstrepen nu nog serieus ?
www.beneliga.tk Laatst gewijzigd door lievendr : 11 april 2005 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Dovenondertiteling? Dat zal Vlaanderen wel helpen! En een showke organiseren om een beetje populariteit op de rug van de tsunamislachtoffers te verkrijgen! Allemaal voor de Vlaamse Zaak! Ze zouden hem moeten heilig verklaren! het nieuwe schijnheilig paterke van Izegem! Wat dat economisch programma betreft; binnenkort houden we een economisch congres! ik zal u een uitnodiging sturen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Het antwoord is trouwens al in verschillende topics uitvoerig ter sprake gekomen en het zou me uren kosten om alles neer te typen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() Welke lastige vraag ontwijk ik dan van janeke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
" Welke verwezenlijkingen heeft Bourgeois tot heden voor de onafhankelijkheid (of staat dat niet meer in jullie programma?) van Vlaanderen op zijn conto?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() Bent u niet tevreden met wat hier boven typ. En ik vind tevens die opmerking van op der rug van de tusunamislachtoffers. Volgens mij wou u partij daar niets voor geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Persoonlijke aanval geknipt op vraag van geviseerde mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |