Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 april 2005, 18:26   #81
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben
Het is om deze redenen dat ik vaak vraagtekens plaats bij de toetreding van Turkije tot de EU...en jij wilt precies hetzelfde doen in hartje Europa???
europa gaat om zeep... het wordt totale verloedering... de neerwaardse spiraal is al ingezet sinds de val van de muur van berlijn ! we zullen allemaal veel meer moeten betalen en het zal ons zuur opbreken !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 18:27   #82
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Dit zijn de skinheads in jouw ogen?
Ga eens een keer een gesprekje houden met een skinhead, je zal snel van mening veranderen.
[size=-2][size=-3](of ben jij er een?). Ik bedoel je weet maar nooit.[/size][/size]
had ik het dan over skinheads ?

Kijk eens Sinan,ik zie misdrijven als een niet te tollereren begrip en het is niet omdat ik per ongeluk Belg ben dat ik het moet vergoeilijken omdat het gebeurt door allochtone Belgen die het zelfs voor hun eigen bevolkingsgroep moeilijk maken.
Skinheads of hooligans zijn dan ook geen haar beter,als het daar is waar je me op wil wijzen.
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 18:29   #83
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Skinheads of hooligans zijn dan ook geen haar beter,als het daar is waar je me op wil wijzen.
Ok.
Sommige mensen kunnen dit niet toegeven u dus wel.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 18:30   #84
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
muur van berlijn ! we zullen allemaal veel meer moeten betalen en het zal ons zuur opbreken !!
Het gaat ook niet zo goed met Amerika (handelstekort). Wie is dan verantwoordelijk voor deze samenzwering?
Oud 12 april 2005, 18:34   #85
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Ga je het nu al op de Vlamingen steken ook?
Waar is uw zin voor realiteit dan?
Lopen wij daar rond met Brandbommen?
Lopen wij dan rond met wapens?
Vallen wij de Politie aan?
Overvallen wij ginder de mensen?
néén, néén, néén, néén, néén, néén, néén, néén...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 12 april 2005, 18:44   #86
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://www.vtm.be/asx/telefacts/telefacts_deel1_2.asx
Oud 12 april 2005, 18:45   #87
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

hier kan je het nog eens volgen... voor wie niet naar VTM kijkt of de reportage gemist heeft of liever zijn kop in het zand stak ! Het werkt !
Oud 12 april 2005, 20:44   #88
Asgard
Burger

Asgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat vind je van skinhead die ene 8-jarig marokkaans meisje inelkaartrappen.
''Ach, het zijn maar kwajongetjes'' Toch?
Neen, dat is een verzetsdaad van blanken en bij mijn weten waren het geen skinheads maar gabbers. Het wordt tijd dat je de twee eens uit elkaar leert halen. Niet iedereen met een kale kop is een skinhead.
Oud 12 april 2005, 21:12   #89
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asgard
Neen, dat is een verzetsdaad van blanken en bij mijn weten waren het geen skinheads maar gabbers. Het wordt tijd dat je de twee eens uit elkaar leert halen. Niet iedereen met een kale kop is een skinhead.
Zij zijn toch zo goed in over één kam scheren. Nou ik kan dat dus ook.
Oud 12 april 2005, 21:42   #90
AlexanderMinor
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Als argumentatie, kan dat tellen............zeker als "tweede post". Waarschijnlijk weeral de zoveelste "doublenick"
FUCK YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
AlexanderMinor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 21:44   #91
AlexanderMinor
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy
Eat me ...
Motherfucker, een versgescheten drol van mijn hond is meer waard dan jouw abominabele persoon. Go and fuck your mother, make yourself a brother...
AlexanderMinor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 21:54   #92
sinan123
Banneling

Standaard

Hmm, intelligente discussies hier.
Oud 12 april 2005, 22:11   #93
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Hmm, intelligente discussies hier.
Zeer hoogstaand
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 22:31   #94
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat vind je van skinhead die ene 8-jarig marokkaans meisje inelkaartrappen.
''Ach, het zijn maar kwajongetjes'' Toch?
een nachtmerrie gehad of zo ? waar haal je dat uit ?
Oud 12 april 2005, 22:31   #95
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

“Deze wijk is van ons. De politie moet hier niet komen. Doen ze dat wel, dan zijn we klaar om hen warm te ontvangen. We sturen ze geroosterd naar huis.” Een jongen van 16 toont ons een vuilnisbak in de buurt. “Kijk wat we hier verstopt hebben: 3 molotovcocktails. We zijn op elk moment klaar om met de politie oorlog te voeren.”
Oud 12 april 2005, 22:39   #96
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
ben het met je eens.. er zijn daar ongetwijfeld problemen, maar hier wordt weer eens alle realiteitszin verloren. Al die Vlamingen die zo verontwaardigd zijn hier : waarom kopen jullie er geen huis en gaan er wonen .. Alleen dan zal Molenbeek terug 'vlaams' worden..
Maar dan liefst een zonder ramen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 22:58   #97
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy
Ik merk dat de vlamingen op dit forum oproepen tot geweld met in hun achterhoofd de overtuiging een veldslag te winnen. Het ligt niet in jullie genen om oorlogen te winnen. You just don't got it ...
Mis Poes!

Karel Martel was van dees kanten.

Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 23:04   #98
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Wat ik niet snap, dat Marokaanse parlementslid verklaarde dat ook de allochtone gemeenschap de 'fratsen' van die bendes beu zijn, echter er treedt blijkbaar niet veel volk tegenop.

Ooit heb ik hier in Maaseik gezien hoe een revolterend migrantengroepje ingetoomd werd door enkele oudere geloofsgenoten, ze hebben dus echt wel een invloed op die gasten.

Daarom is het ook zo dom niet om autochtone politie-agenten uit die wijken aan te werven (zij die het goed menen dan) en hen laten patrouilleren in die wijken, ze zullen uiteindelijk meer invloed hebben dan een andere, blanke politieagent.

Pik de extremistische imams er tussen uit en geef hen een spreek- en naderingsverbod, buitenlandse imams worden het land uitgezet. Stel open en ruimdenkende imams en straathoekwerkers van Marokkaanse komaf aan en coördineer en controleer hen op een afdoende wijze.

Wat het Vlaams Blok ook zegt, 'terugsturen' kan je deze gastjes toch niet aangezien ze hier geboren zijn en dus niet zomaar het land uitgezet kunnen worden, hoogst waarschijnlijk worden ze in Marokko zelf terug het land uitgezet en wie is dan verplicht hen terug op te vangen? België.
In dat opzicht is het beter op een structurele manier aan de basis te beginnen in plaats van wat stoer en achterbaks om 'militaire middelen', 'tanks' en andere krachtpatserij te pleiten.
De oplossing is een grote muur rond Brussel te bouwen zoals de Israeli's dat bij hen gedaan hebben. En vervolgens al de moslims uit de Benelux achter die muur dumpen. De enige weg naar buiten: via een trein die rechtstreeks naar het vliegveld van zaventem rijdt waar vliegtuigen klaar staan voor een enkeltje overzijde Middellandse Zee.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2005, 00:14   #99
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uwagan
Moureaux werd achterna toch geinterviewd op het VTM laatavond nieuws. Hij vond het allemaal overdreven. De criminaliteit was in Molenbeek zelfs met 9% gezakt!!
Enkel in die bepaalde wijk waren er volgens hem nog wat problemen maar die zouden ze de komende weken wel gaan oplossen...
ik heb hem letterlijk horen zeggen dat de criminaliteit in die probleemwijk "minder hard gedaald" was...
alsof de buurtbewoners en de politeiagenten daar ook maar iets zouden hebben aan zulke prietpraat, zelfs als het geen prietpraat is...

ik steun heel gretig het idee om allochtone politieagenten in te zetten, dat is wat men bv. in de VS en Nederland ook massaal doet en dat heeft zeker een zeer grote invloed....
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2005, 06:22   #100
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
een nachtmerrie gehad of zo ? waar haal je dat uit ?
http://frontpage.fok.nl/nieuws/52200
http://forum.politics.be/showthread.php?t=31149

Laatst gewijzigd door sinan123 : 13 april 2005 om 06:23.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be