![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=32371 Volgens jullie zo glorierijk dat er geen vervolg op kwam... Dat zegt veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat aan de faculteit psychologie er heelder thesissen kunnen geschreven worden over de BUB...
![]() |
#86 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
:censored: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door ridderke : 14 april 2006 om 05:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 14 april 2006 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er misschien vervuilend aan? Merkwaardig dat ik dat nog nooit gehoord heb over de Franse of Italiaanse vlaggen die men bij andere wielerklassiekers te zien krijgt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat krijg je dan? Mensen die zodanig met een Vlaamse vlag staan te zwaaien op de meest onmogelijke plaatsen en liefst zoveel mogelijk voor de camera, dat het storend gaat worden voor andere mensen. Het is dus niet meer de sport dat belangrijk is voor Vlaanderen vlagt, wel het feit dat hun vlag zoveel mogelijk gezien zal worden (ten koste van het sportevenement).
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 14 april 2006 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast is er het feit dat Vlaanderen Vlagt bij iedere sportmanifestatie vlaggen verkoopt. Bij ieder sportevenement gaan er vele tientallen grote vlaggen en vaak honderden kleine vlaggetjes over de toonbank. Betalend. Mensen komen ze spontaan halen. Natuurlijk begrijp ik wel dat dit u als belgiciste niet echt zint. De werkelijkheid is evenwel zoals ze is. Daarenboven heeft de vereniging waarvan u hier het logo draait al eens geprobeerd het idee van Vlaanderen Vlagt te kopiëren en zelf in de praktijk te brengen. Dat was zogezegd "een groot succes". Alleen zagen we toen niet veel dat "groot" succes, en blijkbaar was het niet voor herhaling vatbaar want er is geen tweede keer gekomen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Waaraan denkt u, als 'Leif Hoste' en 'Vlaamse vlag' in één zin uitspreek? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 14 april 2006 om 09:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Diezelfde reporter doet nochtans zeer lyrisch over de Baskische vlaggen in de Pyreneeën, net zoals de buitenlanders en renners doen over de sfeer in onze Ronde van Vlaanderen.
Laatst gewijzigd door Xenon : 14 april 2006 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
wat een arrogantie weet ge dat ik maar van uw partijke wist de dag dat ik voor het eerst op dit forum rondneusde? zo veel bekendheid heeft het Laatst gewijzigd door Schavuit : 14 april 2006 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
dit verklaard nogmaals jullie haat tegenover alles dat naar vlaams zijn riekt Laatst gewijzigd door Schavuit : 14 april 2006 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dan hebben we het nog niet over hun tientallen flaters op dit forum. Guust Flater verbleekt erbij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ongeluk vergeten van de Vlaamse vlag die tussen de wielen van de renner terecht is gekomen? Toevallig was dat iemand van Vlaanderen vlagt, remember?
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan gans dat vlaggengedoe is niets spontaan!
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 14 april 2006 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |