![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Mijn kind homo | |||
Het geluk van mijn kind komt op de allereerste plaats en ik gun het hem/haar van harte |
![]() ![]() ![]() |
44 | 72,13% |
ik zou het aanvaarden want het is het geluk van mijn kind maar ik zou het er best moeilijk mee hebben |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,39% |
mijn kind homo???? Buiten ermee, geen homo's in mijn huis (lees: ik ben dus een onmens) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,92% |
ik zou er mee naar de psycholoog, psychiater,... etc. gaan. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,56% |
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het christendom heeft in haar eerste apostelconcilie beslist dat de niet-joodse christenen niet gebonden zijn aan de navolging van de rituele en maatschappelijke geboden. Alleen aan de morele. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"God" (je weet wel, dat opperwezen dat ergens in het heelal rondzweeft) zou homoseksualiteit afkeuren omdat -en nu komt het- "het in de Bijbel staat". En wie heeft die Bijbel geschreven? God zelf? Tuurlijk niet, MENSEN hebben die bijbel geschreven. Net zoals MENSEN Assepoester en Sneeuwwitje hebben geschreven. En wanneer is die bijbel geschreven? Honderden, zelfs duizenden jaren geleden. In die tijdsgeest dus. Je moet dus behoorlijk krankzinnig zijn om zo'n boek in deze tijd nog te hanteren als leidraad wat betreft normen en waarden. Laatst gewijzigd door Zeno! : 5 mei 2005 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op dit forum heb je grote mond, maar schrijf dit maar eens onder uw naam in een tijdsblad. In dat geval... het was aangenaam u te hebben gekend ![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wedden dat dan de holebi-gemeenschap meteen naar het vilbeluik zal worden gestuurd; gebulldozerd als de BSE-krengen, de besmette kippen en varkens. Dan zullen alle holebi's worden gedegradeerd tot slachtvee, zelfs minder dan dat want: nieteens geschikt voor consumptie. Paria's der paria's: de Ganges zal vol holebi-lijken drijven! In afwachting van deze heerlijke tijd der Grote Afrekening verlang ik dringend dat holebi's worden gebrandmerkt met een vermelding van hun smadelijke geaardheid op hun identiteitskaart zodat als de grote besmetting uitbreekt, zij met nimmer falende Duitse efficiëntie onmiddellijk kunnen worden opgespoord en verwerkt in de daartoe bestemde fabrieken die voor een flinke opleving der werkgelegenheid zal zorgen bij de hetero-bevolking die zich in de handen zal wrijven bij het vuur hunner hellevaart. Ik zal hiertoe binnenkort een gemotiveerd verzoekschrift indienen bij de daartoe bevoegde diensten waaronder de Wereldgezondheidsorganistie die alle ethische bezwaren tegen het verwerken der holebi-clan moet laten varen ten einde de bestaanszekerheid van de rest der wereldbevolking te blijven garanderen! Aldus sprak niet Zarathustra maar wel Wolfgang Meister, ter meerdere glorie van de vrome Christenheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk hoeft men niet te geloven om homoseksualiteit te verwerpen: een blik op de ordening in de natuur volstaat al. Homoseksualiteit gaat in tegen de menselijke natuur, zijn lichamelijkheid en de finaliteit van onze intieme lichamelijkheid. Man en vrouw zijn seksuele wezens en gericht op elkaar. Onze lichamelijkheid wijst dat onmiskenbaar uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Eternity : 5 mei 2005 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat geldt voor al het atheïstisch gespuis op dit forum trouwens die nou stoer de Islam proberen af te breken.
Misschien is dat ook wat radicaal bedoelde in zijn posting aangaande een sterk volk. Een volk dat zich niet laat meeslepen in een wereld van zedeloosheid, wiens norm alsmaar lager wordt gelegt, tot het trouwen van homo's toe.
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij zal ook weer eens iets zeggen, onze Grote Schrijver...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 |
Burger
|
![]() vuur kan je nooit met vuur blussen.
Wie heeft er van jullie ooit een el aan zijn levensweg kunnen toevoegen door zichzelf zorgen te maken ( lees op te naaien ).
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |