Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 9 mei 2005, 15:48   #81
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
hola pola!
En wij die dachten dat lucienneke door het Blok werd buitengezet enkel en alleen omdat hij verzuurd en dom was....
...
Niet toegelaten tot de "stud"-status Lucienneke?
Afgekeurd wegens wat...te lelijk...te onhygiënisch...je rook naar de frieten..onbehouwen...impotent...vele vragen dringen zich op hoor Lucienneke
Wow, ik kan ff nie volgen... Dus 'Brugge L & V' is ex-Vb'er?
la_Principessa is offline  
Oud 9 mei 2005, 16:02   #82
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Wow, ik kan ff nie volgen... Dus 'Brugge L & V' is ex-Vb'er?
Ja, hij was zelfs arr. voorzitter in Brugge. Decoorne kon evenwel nooit verdragen dat hij in de Brugse regio de eerste viool niet meer zou spelen op het moment dat Bruggeling Frank Vanhecke partijvoorzitter werd. Sinds jaren koestert hij haat en wrok tegen het VB, en vooral tegen Brugse VB'ers.
Guderian is offline  
Oud 9 mei 2005, 16:29   #83
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hola pola!
En wij die dachten dat lucienneke door het Blok werd buitengezet enkel en alleen omdat hij verzuurd en dom was....
...
Niet toegelaten tot de "stud"-status Lucienneke?
Afgekeurd wegens wat...te lelijk...te onhygiënisch...je rook naar de frieten..onbehouwen...impotent...vele vragen dringen zich op hoor Lucienneke
Zo heb ik het graag, met de billen bloot. Tonen welk krapuul het Blok in huis heeft !
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 9 mei 2005, 16:53   #84
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Zo heb ik het graag, met de billen bloot. Tonen welk krapuul het Blok in huis [size=4]heeft [/size]!
[size=5]Had... [/size]
Oud 9 mei 2005, 17:03   #85
Seba
Europees Commissaris

Standaard

ik vind dat BV&L in deze inhoudelijk gelijk heeft (ook al stel ik mij evengoed vragen omtrent zijn motieven): Morel draait mee met de neus van de wind. Niet erg moeilijk uiteraard wanneer je bedenkt dat ze plotseling van niets tot partijkopstuk werd gebombardeerd, niet op basis van de verdiensten die ze niet eens had, maar wel puur omwille van het feit dat ze overstapte van de NVA. Veel meer dan ja knikken heb ik haar ook nog niet weten doen...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 9 mei 2005, 17:28   #86
Beagle
Schepen

Standaard

Citaat:
de neus van de wind
???
Beagle is offline  
Oud 9 mei 2005, 17:30   #87
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
[size=5]Had... [/size]

daiwa is offline  
Oud 9 mei 2005, 17:46   #88
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beagle
???
ai, te laat om te editen
Seba is offline  
Oud 9 mei 2005, 17:52   #89
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
ai, te laat om te editen
Ik ben hier nieuw op het forum.
Regelmatig zie ik hier 'editen' of 'edit'.
Wat bedoelen jullie hiermee?
puud is offline  
Oud 9 mei 2005, 17:52   #90
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik vind dat BV&L in deze inhoudelijk gelijk heeft (ook al stel ik mij evengoed vragen omtrent zijn motieven): Morel draait mee met de neus van de wind. Niet erg moeilijk uiteraard wanneer je bedenkt dat ze plotseling van niets tot partijkopstuk werd gebombardeerd, niet op basis van de verdiensten die ze niet eens had, maar wel puur omwille van het feit dat ze overstapte van de NVA. Veel meer dan ja knikken heb ik haar ook nog niet weten doen...
Het zou kunnen dat Morel meedraait met de wind en dat ze niet veel meer doet dan knikken...Ik ken haar niet.
Alleen heeft ze op een gegeven moment niet meer 'geknikt' maar gekozen om achter het cordon sanitair te gaan zitten. Voorwaar een hele vooruitgang moet ik zeggen...

En ze liepen bij de N-VA zo hoog op met 'HUN' Morelleke.

Hoe een mens zich toch kan vergissen, hé?
Oud 9 mei 2005, 17:56   #91
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
Ik ben hier nieuw op het forum.
Regelmatig zie ik hier 'editen' of 'edit'.
Wat bedoelen jullie hiermee?
????
edit: Engels voor wijzigen/updaten
Seba is offline  
Oud 9 mei 2005, 17:59   #92
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Alleen heeft ze op een gegeven moment niet meer 'geknikt' maar gekozen om achter het cordon sanitair te gaan zitten. Voorwaar een hele vooruitgang moet ik zeggen...
dat mag dan wel zo zijn, als ik de motieven daarvoor van haar ex-goede vriend Bart de Wever hoorde krijgt dat verhaal algauw een ander smaakje. BDW en Wivina Demeester kunnen je daarover zeker mer vertellen...

Citaat:
En ze liepen bij de N-VA zo hoog op met 'HUN' Morelleke.
neen, ze kreeg niet eens een verkiesbare plaats. Meteen een reden voor haar om andere oorden op te zoeken. En uiteraard stond het VB als de kippen klaar om potentiële NVA-overlopers te verwelkomen. Dat "verwelkomen" bleek echter bombarderen tot partijkopstuk, boegbeeld, etc., en met welke reden eigenlijk??

Hoe een mens zich toch kan vergissen, hé?[/quote]
Seba is offline  
Oud 9 mei 2005, 18:16   #93
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
????
edit: Engels voor wijzigen/updaten
Engels is niet mijn sterkste taal. Vóór ik mijn vraag stelde heb ik even gekeken in mijn woordenboek. Daarin staat het volgende
edit: 1 bewerken en doen uitgeven; 2 verdraaien, flatteren.
opgezocht
wijzigen: modify, alter, change
update: niet gevonden (al begrijp ik wel wat hiermee bedoeld wordt)
wel gevonden
up-grade: steeds beter wordend, verbeteren.
Ps Waarom niet wijzigen of verbeteren gebruiken ipv edit?

Laatst gewijzigd door puud : 9 mei 2005 om 18:27.
puud is offline  
Oud 9 mei 2005, 19:32   #94
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat mag dan wel zo zijn, als ik de motieven daarvoor van haar ex-goede vriend Bart de Wever hoorde krijgt dat verhaal algauw een ander smaakje. BDW en Wivina Demeester kunnen je daarover zeker mer vertellen...
neen, ze kreeg niet eens een verkiesbare plaats. Meteen een reden voor haar om andere oorden op te zoeken.
[/quote]

Tja...de vraag blijft of je de drijfveer van de akties van een persoon laat uitleggen door degenen die er nadeel van hebben ondervonden of aan de persoon zelf.
Ik kies eerder voor de tweede optie (de eerste optie is zo "de morgen"-achtig vind je niet?).
Als ik dan haar uitleg hoor dan moet ik met vreugde vaststellen dat ze de absolute klasse ten ton spreidt om niemand van de door jouw aangehaalde "getuigen" in de rug te steken of af te kraken.

Daartegenover staat mijn academische vraag: spreidden de anderen ook maar een zweem van zulk een klasse ten toon?

Citaat:
En uiteraard stond het VB als de kippen klaar om potentiële NVA-overlopers te verwelkomen. Dat "verwelkomen" bleek echter bombarderen tot partijkopstuk, boegbeeld, etc., en met welke reden eigenlijk??

Iedereen zou nu ondertussen moeten weten dat ik het vertik om een frontale aanval op de vrienden/medestrevers van de NVA te doen maar mag ik hier toch respektvol opmerken dat je als NVA-er best niet te dikwijls het woord "overlopen" moet gebruiken.
[size=1]Of steken jullie zich nog altijd weg achter het semantische spitstechnologie die jullie zeer elokwnet "kartel" noemen?[/size]
Oud 9 mei 2005, 19:41   #95
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

neen, ze kreeg niet eens een verkiesbare plaats. Meteen een reden voor haar om andere oorden op te zoeken. En uiteraard stond het VB als de kippen klaar om potentiële NVA-overlopers te verwelkomen. Dat "verwelkomen" bleek echter bombarderen tot partijkopstuk, boegbeeld, etc., en met welke reden eigenlijk??

Ik sluit me aan bij wat Fieseler hierboven schrijft.

Overigens konden er slechts twee plaatsen uit de kartelbrand gesleept worden en daar waren al twee mannelijke gegadigden voor. Die twee wordt toch ook niet verweten dat ze achter een postje aanzaten, waarom Morel dan wel?

Op dit eigenste forum kan je trouwens terugvinden dat dezelfde N-VA-ers, die haar verguisden na haar overstap, zeer hoog met 'HUN Morelleke' opliepen.
Zo'n mormel zal het dan toch niet geweest zijn.
Zolang ze maar in 'de juiste' partij bleef zitten.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 mei 2005 om 19:45.
Knuppel is offline  
Oud 9 mei 2005, 19:49   #96
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Tja...de vraag blijft of je de drijfveer van de akties van een persoon laat uitleggen door degenen die er nadeel van hebben ondervonden of aan de persoon zelf.
Ik kies eerder voor de tweede optie (de eerste optie is zo "de morgen"-achtig vind je niet?).
als eerstgenoemden daar zwart op wit bewijs van hebben, dan hou ik het toch liever daarbij. Ik herinner mij bv. goed dat BDW (en ook Rik Verwaest, aka Zorroaster) op dit forum bevestigd hebben dat Morel aanvankelijk blij was met het kartel en een SMS naar BDW had gestuurd dat "het gezond verstand had gezegevierd"). En neen, deze personen zijn inderdaad betrokken partijen, maar zij zijn nu wel de laatsten van wie ik ga vermoeden dat ze gewoonweg liegen.

Citaat:
Als ik dan haar uitleg hoor dan moet ik met vreugde vaststellen dat ze de absolute klasse ten ton spreidt om niemand van de door jouw aangehaalde "getuigen" in de rug te steken of af te kraken.
http://www.welkomgroep.org/

Citaat:
Daartegenover staat mijn academische vraag: spreidden de anderen ook maar een zweem van zulk een klasse ten toon?
zie hierboven

Citaat:
Iedereen zou nu ondertussen moeten weten dat ik het vertik om een frontale aanval op de vrienden/medestrevers van de NVA te doen maar mag ik hier toch respektvol opmerken dat je als NVA-er best niet te dikwijls het woord "overlopen" moet gebruiken.
[size=1]Of steken jullie zich nog altijd weg achter het semantische spitstechnologie die jullie zeer elokwnet "kartel" noemen?[/size]
niet van het onderwerpje afwijken Fiesler, het gaat hier over Morel, en uit zowat alles blijkt dat zij de facto NIET is overgestapt naar het VB vanwege dat kartel

Laatst gewijzigd door Seba : 9 mei 2005 om 19:49.
Seba is offline  
Oud 9 mei 2005, 19:53   #97
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Overigens konden er slechts twee plaatsen uit de kartelbrand gesleept worden en daar waren al twee mannelijke gegadigden voor. Die twee wordt toch ook niet verweten dat ze achter een postje aanzaten, waarom Morel dan wel?
daar gaat eht niet om: Morel verhuisde immrrs naar het VB omdat ze geen postje bij CD&V/NVA kreeg, daar waar ze bij het VB meteen partijkopstuk werd zonder enige verdiensten

Citaat:
Op dit eigenste forum kan je trouwens terugvinden dat dezelfde N-VA-ers, die haar verguisden na haar overstap, zeer hoog met 'HUN Morelleke' opliepen.
Zo'n mormel zal het dan toch niet geweest zijn.
Zolang ze maar in 'de juiste' partij bleef zitten.
Het gaat erom waarom ze overstapte, en dan zal je misschien zien dat die verguisers misschien toch ergens wel een reden hadden...
Seba is offline  
Oud 9 mei 2005, 20:00   #98
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Voor een postje, Seba.

Dezelfde reden dus waarom Bourgeois en De Wever in Kartel gingen met de CD&V.
En of die twee daar verder nog veel 'verdiensten' zullen hebben valt evenzeer af te wachten als van 'Mormel'.
Oud 9 mei 2005, 20:12   #99
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Voor een postje, Seba.

Dezelfde reden dus waarom Bourgeois en De Wever in Kartel gingen met de CD&V.
En of die twee daar verder nog veel 'verdiensten' zullen hebben valt evenzeer af te wachten als van 'Mormel'.
ik praat niemand goed, BDW en Bourgeois zijn evenzeer postjespakkers (welke politicus trouwens niet?). Verget alleen niet dat het voor de NVA dat was of tenondergaan wegens de kiesdrempel van de "democratische" paarse partijen. Dat pleit hen neit vrij, amar zie ik wel als verzachtende omstandigheid
Seba is offline  
Oud 9 mei 2005, 20:29   #100
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik praat niemand goed, BDW en Bourgeois zijn evenzeer postjespakkers (welke politicus trouwens niet?)
Akkoord.
Het Mormel wordt dezelfde postjespakkerij (alhoewel veel lager gegrepen wegens het cordon) anders veel kwalijk genomen in vergelijking met de doorsnee, lijkt me...
De vraag is waarom dat zo is.

Citaat:
Vergeet alleen niet dat het voor de N-VA dat was of tenondergaan wegens de kiesdrempel van de "democratische" paarse partijen. Dat pleit hen niet vrij, maar ik zie het wel als verzachtende omstandigheid.
Citaat:
ik praat niemand goed

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be