![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Welk gezamenlijk front lomeanor ... de tsjeven die in Brussel het Vb haar geld willen afnemen en leutig collaboreren met de PS. Of deBourgois die het goed vindt dat men het Vb niet aan het woord laat ... eigen partyij eerst nietwaar. Voor mij is het duidelijk een splitsing waarvoor men een rijs betaalt is voor mij niet nodig , dat we dan de boel maar laten aanslepen en meteen begie splisten. Als we voor het naleven van de grondwet al een prijs moeten betalen , dan zal belgie vlaanderen nog heel wat grondgebied en geld kosten.
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu het is je goed recht om dit te verbeteren maar ik denk dat andere forum gebruikers geen moer geven om hoe ik mijn teksten schrijf. En ik ben misschien niet zo alwetend als jij maar ik ben dan ook tenminste niet zo'n onnozelaar die iedereen op zijn of haar taal fouten gaat wijzen. En wat betreft mijn mening over BHV, is het zo dat iedereen hier een mening mag en kan hebben. Als u die niet aanstaat dan heeft u gewoon pech en als u feiten heeft die bepaalde stellingen van mij kunnen weerleggen dan heb ik daar ook geen problemen mee om die te aanvaarden. En als iedereen uitmaken het enige is wat jij hier komt doen blijf dan aub weg. alvast dank bij voorbaat mijn beste. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat NVA en VB gemeen hebben is veel groter dan dat ze verschillen, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() We moeten ons niet blind staren op waarin we verschillen. Neen, we moeten bekijken wat we als beweging gemeenschappelijk willen realiseren, en daarvoor moeten we ons samen inzetten. Enkel zo kunnen we ons doel bereiken. |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zijn dit de enige argumenten die bubbertjes kunnen aanhalen? |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]() U weet toch dat elke keer iemand die infantiele beschuldiging uitspreekt, het Belang nieuwe stemmen bijkrijgt? Of bent u al zo ver dat dat u niet meer kan schelen? Egidius |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Eenmaal het Belang met België afgerekend heeft, rekenen wij met het Belang af. Egidius |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#96 |
Vreemdeling
|
![]() Als vrijdenkende Vlaming krijg ik kippevel van Dewinter en consoorten... Dus vraag ik me af of het doel in deze de middelen heiligt. Ik wil in ieder geval het risico niet nemen. Ik ken het VB spijtig genoeg nogal goed en wil als kiezer wil ik geen waterdrager gaan spelen voor een partij met erg dictatoriale trekjes. Daarvoor heb ik geen voorbeelden uit het recente verleden nodig, in de US en Rusland gebeurt immers hetzelfde, mensen ruilen hun vrijheid in voor vage beloftes van veiligheid. De schaapjes blaaten, de wolf in schapevel wacht het juiste moment af... ik ben en wil een vogel blijven dus nee, never, nooit, jamais.
|
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Egidius www.directe-democratie.be www.directe-democratie.nu |
|
![]() |
![]() |
#98 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De inhoud ervan kon ik weinig op zeggen aangezien er geen was. Heel uw tekst had een beetje de air van een aap in een boom met een bordje rond zijn nek: SPLITS BHV Ik heb er enkel maar een foto van getrokken, dat er veel schrijffouten in stonden was gewoon mooi meegenomen.
|||
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet onwillekeurig denken aan de fabel van de kikker en de schorpioen. 'Wij' wachten toch zeker met de doodsteek tot de kikker goed en wel aan de overkant is?
![]() |
#100 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als ik de tekst goed begrepen heb heeft heel de rondzendbrief Peeters geen enkele nut. Het geeft geen enkele meerwaarde aan de integratie van de franstaligen uit de rand, het werkt zelf contraproductief aangezien die mensen het als pesterijen aanvoelen. Iets wat geen nut heeft is onzin en contraproductief onzin en contraproductiviteit zijn dingen die we aan het FDF en VB overlaten Dus heeft de burgemeester van Lindebeek groot gelijk zulke onzin naar de prullemand te verwijzen. Blijven er weer een paar bomen staan, is het nog goed voor het milieu ook. Dus hiep hiep hoera
|||
![]() |