![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
Bekijk resultaten enquête: wie afstraffen? | |||
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
10 | 11,63% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
50 | 58,14% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
5 | 5,81% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
8 | 9,30% |
VB |
![]() ![]() ![]() |
9 | 10,47% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
overige |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,65% |
Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het is des te schrijnender omdat de VLD de premier levert, en dat diezelfde premier indertijd in zijn "burgermanifesten" een veelbelovende politicus was. Nu echter wens ik hem (op politiek vlak) het ergste toe. Hij is een waarlijke Pest Voor Vlaanderen, aldus de oude partijnaam.
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Was dat voor onzi ... het ligt voor de volle 100% aan diegene die het niet willen stemmen in de kamer ... het konijn en SS op kop.
|
![]() |
![]() |
#84 |
Schepen
|
![]() De enigen die afgestraft worden door BHV zijn de belastingbetalers. Denk maar eens hoeveel dat circus gekost heeft.
|
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
als ik een Waalse politicus was had ik misschien ook zo gereageerd. Zij doen gewoon wat het meest voor de hand ligt: blok vormen. Wat wij niet kunnen omdat Verhofstadt door de knieën gaat om zich aan zijn postje vast te klampen. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#87 |
Vreemdeling
|
![]() Iedereen moet gewoon (zoals beloofd aan de kiezer) dat splitsingsvoorstel stemmen en als de regering dan valt hebben de mensen tenminste kunnen zien dat de partijen geen woordbreuk pleegden. Vervolgens vastberzden volhouden: ik ben geen verstokte separatist, maar de Franstaligen moeten dan uiteindelijk opgeven. Zij hebben meer te verliezen bij een onoplosbare crisis dan de Vlamingen. H-V is Vlaams grondgebied en daar moet je gewoon op een Vlaamse partij stemmen: punt uit. Voor de rest mogen mensen die daar wonen voor mijn part levenslang faciliteiten genieten. Maar stemmen in Vlaanderen op Vlaamse partijen is de logica zelve én het is gewoon de grondwet. Als dit voorstel niet wordt gestemd is dit alleen koren op de molen van het Vlaams Blok (want zo heet die partij voor mij nog steeds).
My name is Bond, ...Deevee Bond en in Medal of Honor schiet ik een kogel in je kont... Laatst gewijzigd door Deevee Bond : 12 mei 2005 om 20:38. |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() belofte maakt schuld zeg ik. Ze zullen er wel op afgerekend worden. Egmont II is in de maak ![]() |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
My name is Bond, ...Deevee Bond en in Medal of Honor schiet ik een kogel in je kont... Laatst gewijzigd door Deevee Bond : 12 mei 2005 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Alleen zelfbestuur is een oplossing. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik dacht van niet |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over een rechtmatige eis gesteund door de grondwet en een arrest van het Arbitragehof moet NIET onderhandeld worden. Als men rechtmatig gelijk heeft geeft men toch de pap niet in de mond door onderhandelen voor te stellen met de Walen want de geschiedenis heeft uitgewezen dat ''onderhandelen'' bijna zeker staat aan een nederlaag voor de Vlamingen. Hoeveel onderhandelingen waren er toen de Walen het vreemdelingenstemrecht door de Vlamingen hun strot hebben geramd? Laatst gewijzigd door daiwa : 12 mei 2005 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hum ... als dat waar is ... |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als de splitsing er ooit komt zullen de Vlamingen zoals de traditie in dit apenland het wil, zwaar in de geldbeugel moeten tasten. Bijkomende reden is dat de liberalen, met in hun achterhoofd de afschrikwekkende opiniepeilingen, een heilige schrik hebben van nieuwe verkiezingen en de Vlaamse bevolking wijsmaken dat ze van probleem nr 177 niet wakker hoeven te liggen. Het is de groeiende overtuiging van veel Vlamingen dat het echt zo verder niet meer kan, daarom eerst de hele belgische santeboetik splitsen en BHV daarna. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf erbij dat Belgique niet gesplitst wordt door de Vlaams-nationalisten maar ondanks hen. Het VB wordt té groot zodat elke volgende regering een tri (of six) partite wordt. De Franstaligen blijven 'NON' zeggen bij de onderhandelingen over het regeerakkoord, en Belgique wordt, na onbetaalbaar, ook nog onbestuurbaar. Met als gevolg dat het land gewoon uit elkaar stuikt.
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België Barst ! |
|
![]() |