![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Belang was de grootste partij aangezien CD&V en NV-A als aparte formaties zou zettelen in het Vlaams Parlement. Wel het Vl. Belang had het initiatiefrecht, en Filip Dewinter stelde onmiddellijk voor om het te proberen, om samen met de CD&V een regering te vormen. "We hebben een meerderheid, dus waarom gaan we niet samen een regering vormen", dixit Dewinter. En wat kreeg hij prompt te horen...."Wel, hier si je krijgt het initiatiefrecht maar ik denk niet dat je véél succes zal maken bij mij en andere partijen, dus ja...", lachte de CD&V-voorzitter groen. Wel het Vlaams Belang stond terug af en dan is het volgens jullie hun eigen fout! Hallo?! Ze wouden meedoen met het beleid en ook effectief iets laten zien zodat we hen konden quoteren maar ze krijgen geen kans want ze worden uitgelachen...zielig!
![]() Laatst gewijzigd door William : 14 mei 2005 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
hier ben je ofwel een extremist en dus voor het VB of wel iemand van die leugenachtige en op macht welluste partijen ![]() Dat er nog veel ruimte is tussen die 2 uiteindes ziet niemand. en net zoals ik al ooit eens eerder op dit forum heb gezegd is het zo dat nog maar weinig mensen zich effectief helemaal kunnen vinden in het programma van 1 partij.Bij elke partij vinden mensen wel punten die hun aanstaan en die hun niet aanstaan.en de keuze van partij kan veranderen op basis van gebeurtenissen en andere punten. En het is niet zo dat als je op eender welke partij stemt het volledig eens bent met die partij hé. Het is een beetje wikken en wegen om uit te maken welke partij het best bij je past op dat moment.Soms kan dat dan NVA zijn en soms VB en nog andere keren CD&v en ga zo maar door. Dus mijn beste trek er u niet te veel van aan.Ik zeg wel eerlijk dat ik op dit moment voor het VB ben, toch gezien de huidige situatie eigenlijk schandalig is. |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Excuseer? Ik heb sinds 1988 geen lidkaart mee gehad van een politieke partij, en ben ook niet van plan mij aan te sluiten bij deze of gene groep. Ik stemde N-VA, nu waarschijnlijk niet meer. De N-VA is in de regering gestapt met de bedoeling B-H-V te splitsen. Het is niet gebeurd en wordt uitgesteld tot na de verkiezingen van 2007. De N-VA werd bedrogen dus moet ze niet blijven samenwerken met die bedriegers in een regering. Zo eenvoudig is het. En dat u dit niet aanstaat kan mij niks schelen. Enkel door de regering te verlaten kunnen we die VLD-smeerlappen een lesje leren. Maar Geert Bourgeois wil blijkbaar minister blijven. Gekocht door België, Geert? |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Als ik De Gucht en VHS bezig hoor, dan is het vertrek van NVA en het einde van het Kartel precies wat ze beogen met heel dit cirkus. De CD&V moet tot kleinere proporties teruggebracht worden zodat ze geen bedreiging meer vormen voor hun status van "grootste partij". Die mag immers het initiatief nemen voor regeringsvorming. De VLD afstraffen kan volgens mij alleen maar door het de federale regering op een subtiele wijze extreem lastig te maken. De faciliteiten strikt interpreteren, de al te grote Vlaamse bijdrage tot de schuldafbouw stopzetten etc. Laat dat nu precies zijn wat De Wever van plan is... Uw niet-partijgebonden Egidius |
|
![]() |