![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik zie er enkel geen reden in om deze objectieve band belangrijker te achten dan een persoonlijke band. Kijk, objectief gezien is Eric Clapton een beter gitarist dan Sid Vicious. maar daarom moet ik zijn muziek toch niet beter vinden dan die van Sid Vicious |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik zal nog maar eens herhalen wat u schreef, naar de geest geïnterpreteerd heeft u mij en mijn ouders beledigd: "Normale mensen achten hun familie, in het bijzonder hun ouders. Blijkbaar is dat bij u niet zo" |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over uw ouders heb ik niets geschreven, daar hun mening hier niet aan bod kwam. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Kijk, ongetwijfeld vindt u uw rangorde veel objectiever dan de mijne. Maar u zal het wel met me eens zijn dat onze meningen zich in een vroeger en subjectief stadium splitsen |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Overigens, waar ik vandaan komt gebruikt men doorgaans 'gezin' en 'familie' als twee verschillende begrippen. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Doen de franstalige niet hetzelfde en zijn zij dus niet de echte fascisten van dit land??? En het cordon sanitair is dat een democratisch gegeven? Voor het premierschap en de macht kiezen alsook voor de ministerportefeuilles ipv voor de belofte aan de kiezer en de toepassing van een grondwettelijk recht, is dat democratisch???? Maar de traditionele partijen doen maar voort zenne, BHV is het mooiste propaganda geschenk wat het VB maar kon krijgen dus ik zou zeggen bedankt franstaligen!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Komt u misschien uit een of ander ver, afgelegen zonnestelsel? In ieder geval, de twee begrippen dekken verschillende ladingen. Ik had het weldegelijk over familie. Niet over gezin dat natuurlijk deel uitmaakt van het groter geheel dat door het woord familie wordt omschreven. |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ze doen maar. Ik niet.
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, wat is er laf aan een stem uitbrengen? |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#96 |
Parlementslid
|
![]() 1. Wat ik doe is niet het projecteren van mijn eigen gedachten. Het gaat om observaties in mijn naaste en ruimere omgeving. Trouwens, denkt u niet dat het Belang zelf ook een beetje aast op die zwevende kiezers?
Dat u duidelijk geen twijfelaar bent als het op het Belang aankomt is lang duidelijk, maar geloof me, er zijn er anderen. Gelieve uzelf dus ook niet te zien als representatief voor de Belang-kiezer. (Over projecteren gesproken). 2. Het is laf een stem uit te brengen voor een partij die het goede wil VOOR ENKELEN. Dat je op zo'n partij stemt omdat je nu eenmaal tot die happy massa behoort noem ik laf. Daarvoor hoef je Kant niet eens te lezen (al zou het wel helpen). Lafheid is kiezen voor jezelf TEN KOSTE VAN anderen. Dat dit gebeurt door het ogenschijnlijk onschuldige invullen van een papiertje in het stemhokje is de kern van die lafheid. Wie van de Belang-kiezers durft uitschreeuwen waar ze voor staan? U alvast wel (ik laat in het midden of het hier moed of enggeestigheid betreft). Maar niet de meerderheid van de Belang-kiezers.
#97 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verhofstoot, Dewael, Somers en andere Stevaerts zijn de schuldigen. Zij zijn de laffaards die de Vlamingen, waartoe jij schijnbaar niet toe hoort, bedrogen hebben. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#100 | |