Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juni 2005, 10:16   #81
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

De meeste Nederlanders willen ook dat de moesliems zich niet meer prettig voelen hier en terug gaan

logisch ook, ik ben ze SPUUGZAT
moesliems doen als geen ander het ''eigen volk eerst'' gedoe, maar bij hun is er dan sprake van Fascisme, waarom ? omdat ze het in een ander land doen en niet in hun eigen land.
Wij doen het in ons eigen land, wij gaan niet naar marokko en schreeuwen eigen volk eerst, wij blijven netjes in ons eigen land, als je echt van je cultuur, afkomst etc houd dan blijf je in je eigen land.
vandaar dat die moesliems vaak ook fascisten zijn met hun eigen volk eerst in een land waar ze niet horen.
ze kunnen het zeker niet hebben dat hun land zo verkankert is door hun eigen onwetendheid[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Morghodius on 14-06-2005 at 11:18
Reason:
--------------------------------

De meeste Nederlanders willen ook dat de moesliems zich niet meer prettig voelen hier en terug gaan

moesliems doen als geen ander het ''eigen volk eerst'' gedoe, maar bij hun is er dan sprake van Fascisme, waarom ? omdat ze het in een ander land doen en niet in hun eigen land.
Wij doen het in ons eigen land, wij gaan niet naar marokko en schreeuwen eigen volk eerst, wij blijven netjes in ons eigen land, als je echt van je cultuur, afkomst etc houd dan blijf je in je eigen land.
vandaar dat die moesliems vaak ook fascisten zijn met hun eigen volk eerst in een land waar ze niet horen.
ze kunnen het zeker niet hebben dat hun land zo verkankert is door hun eigen onwetendheid[/size]

[size=1]After edit by Morghodius on 14-06-2005 at 11:17
Reason:

Wij doen het in ons eigen land, wij gaan niet naar marokko en scheeuwen eigen volk eerst, wij blijven netjes in ons eigen land, als je echt van je cultuur, afkomst etc houd dan blijf je in je eigen land.

ze kunnen het zeker niet hebben dat hun land zo verkankert is door hun eigen ontwetendheid[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

moesliems doen als geen ander het ''eigen volk eerst'' gedoe, maar bij hun is er dan sprake van Racisme, waarom ? omdat ze het in een ander land doen en niet in hun eigen land.

Wij doen het in ons eigen land, wij gaan niet naar marokko en scheeuwen eigen volk eerst, wij blijven netjes in ons eigen land, als je echt van je cultuur, afkomst etc houd dan blijf je in je eigen land.

ze kunnen het zeker niet hebben dat hun land zo verkankert is door hun eigen ontwetendheid[/size]
[/edit]

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720

Laatst gewijzigd door Morghodius : 14 juni 2005 om 10:18.
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2005, 19:16   #82
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slasty
1. Kortweg ja, 75% van alle Chinezen, dus ongeveer 1.000.000.000(!) leeft in de grote steden.
Allez, als Han-Chinezen naar Tibet of Xinjian 'verhuizen', spreekt men hier - bij monde van Richard Gere - van 'kolonisatie' of culturele genocide. (Selectieve verontwaardiging zoals steeds!)

Ik zou dus niet zeggen dat alles 'vlotjes' verloopt, maar wel dat de Han-Chinezen een sterk en levenskrachtig volk zijn in volle expansie.

Citaat:
2 Da's een hyperbelachelijk argument. Omdat de ene cultuur je aanstaat is die beter.
Nee, je hebt het essentiële verschil tussen cultuur en beschaving niet door. Ik ga het niet herhalen, maar ik verwijs je daarvoor naar een van mijn vorige berichten. (Voor de rest: Leve Mishima, de manga en het sumo-worstelen! )

Maar soit, dit onderwerp ging eigenlijk over Europa. [edit]
[size=1]After edit by Volksstormer on 14-06-2005 at 20:17
Reason:

Citaat:
1. Kortweg ja, 75% van alle Chinezen, dus ongeveer 1.000.000.000(!) leeft in de grote steden.
Allez, als Han-Chinezen naar Tibet of Xinjian 'verhuizen', spreekt men hier - bij monde van Richard Gere - van 'kolonisatie' of culturele genocide. (Selectieve verontwaardiging zoals steeds!)

Ik zou dus niet zeggen dat alles 'vlotjes' verloopt, maar wel dat de Han-Chinezen een sterk en levenskrachtig volk zijn in volle expansie.

Citaat:
2 Da's een hyperbelachelijk argument. Omdat de ene cultuur je aanstaat is die beter.
Nee, je hebt het essentiële verschil tussen cultuur en beschaving niet door. Ik ga het niet herhalen, maar ik verwijs je daarvoor naar een van mijn vorige berichten. (Voor de rest: Leve Mishima, de manga en het sumo-worstelen! )

Maar soit, dit onderwerp ging eigenlijk over Europa. [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Citaat:
Nee, je hebt het essentiële verschil tussen cultuur en beschaving niet door. Ik ga het niet opnieuw herhalen. Ik verwijs je daarvoor naar een van mijn vorige berichten. (Voor de rest: Leve Mishima, de manga en het sumo-worstelen! )

Maar soit, dit onderwerp ging eigenlijk over Europa. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Volksstormer : 14 juni 2005 om 19:17.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2005, 19:48   #83
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Alweer zo'n nutteloze peiling.

Heb je de vragen van die stelling of nemen we klakkeloos aan wat ons wordt voorgekauwd?
als het niet uitkomt is het zinloos, nutteloos ja, wat dat wisten we al lang...

enkel de roden en de groenen snappen het nog niet... ze hopen op mirakels om al die nieuwe belgen voor hen te winnen, die zijn nog onwetend en onschuldig
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2005, 19:55   #84
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
We zijn tegen vreemdelingen , maar gaan voornamelijk naar "vreemde films"
eten "vreemd voedsel" dragen "vreemde kleren" werken voor "vreemdelingen"
zijn blij dat we onze producten "in den vreemde" kunnen slijten en gaan liefst tussen "vreemdelingen" in zonovegoten stranden liggen..

Waarom zouden we de nadelen accepteren als we de voordelen al lang hebben ?
dat is het hem juist... al vijfde jaar Turkije : mooi land, vriendelijke mensen, mooie hotels, lekker eten, goede service, leuke winkels souvenirs en kledij... voor alles moeten betalen en niets gratis ! er is ginder werk genoeg... ik vraag mij af wat ze allemaal hier komen doen ???? tenzij veel geld krijgen voor niets te doen...

Behalve de Turkse Koerden, die hebben het ginder heel moeilijk.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2005, 20:17   #85
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
dat is het hem juist... al vijfde jaar Turkije : mooi land, vriendelijke mensen, mooie hotels, lekker eten, goede service, leuke winkels souvenirs en kledij... voor alles moeten betalen en niets gratis ! er is ginder werk genoeg... ik vraag mij af wat ze allemaal hier komen doen ???? tenzij veel geld krijgen voor niets te doen...

Behalve de Turkse Koerden, die hebben het ginder heel moeilijk.
Uhh, de meeste Turken die hier wonen komen uit het Anatolisch hoogvlaakte (me too), daar is het wat betreft werk en voorzieningen veel slechter gesteld dan in de toeristische gebieden en de steden.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be