![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Of het Kartel er al of niet sterker uitkomt moet bijzaak zijn. Samen met de Vlaamse burgemeesters, en 13.000 betogers in Halle hebben we betoogd voor "Splitsing NU". Nadat onze woede over het NIET SPLITSEN van de kieskring bekoeld is, is het de taak om terug deze splitsingseis warm te houden, tot Verhofstadt definitief naar Toscane verhuist. Hopelijk is dit eerder dan 2007. Ik heb BDW op de 7de dag horen verklaren dat alle pistes openliggen. Maar ik kom terug op mijn stelling : de dag komt dat we VLD en Sp.a/Spirit nodig hebben om samen met ons (CD&V/N-VA, VB, Groen) de splitsing van BHV erdoor te krijgen. Wat de uiteindelijke strategie van CD&V/N-VA wordt weet ik niet. Wij zien woensdag verder, wanneer het Vlaams parlement samenkomt. |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat ze andere meningen hebben over veel zaken is hun recht. Maar daarvoor moet je ze niet uitsluiten. Je sluit wel de laffe VLD niet uit. Ze willen NIETS voor Vlaanderen doen, enkel voor zichzelf doen ze iets (vb de belastingsvermindering is enkel goed voor de hoge inkomens. De sukkels betalen evenveel of meer dan vroeger) Probeer toch de schuld van het mislukken van de splitsing niet in hun schoenen te schuiven. De N-VA heeft er zelf schuld aan. Ze hadden veel te veel geduld met de Franstaligen en hun slippedragers uit de VLD en SPa. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de boer, hij ploegde voort. Of Ze dronken een glas, pisten een plas, en alles bleef zoals het was. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Beleid voeren is werken voor alle burgers en evenwichten zoeken die nodig zijn om te doen wat gedaan werd t.t.z. een beleid dat ons bij de eersten in Europa stelt qua socio-economische situatie, beter dan Nederland, Duitsland, Frankrijk, Italië en Spanje om maar de belangrijksten te noemen. En of het Waals onderwijs zou bevoordeligd zijn laat ik in het midden, want kinderen moeten overal ter werled het beste krijgen wat te krijgen kan zijn. Aan de hardnekkigheid gemeten waarmee jullie en de tjeven, Verhofstad en zijn regering vol schelden is het bewijs geleverd dat ze goed werken. Daarbij hebben ze ook geprobeerd een probleempje, op zichzelf een grote futiliteit, op te lossen. Maar ja de Federale Regering had moeten vallen wat gevolgd zou geweest zijn door een maandenlange chaos, want jullie en jullie broodheren van de CD&V zijn NIET in staat dat prullenprobleempje op te lossen als een goede welfunctionerende regering dat niet kan. Maar ja, dit "Forum.Politics", samenraapsel van "ontevreden" elementen waaronder de Vlaamse Stank, de ex-VNV onzaliger gedachtenis, nostalgische ex CVP'ers, weet niet beter... en van verborgen agenda gesproken: die is overduidelijk negatief bedoeld t.o.v. een goed werkende regering daar wat wat jullie als dusdanig betitelen, zorg was voor kinderen... hetgeen mag vermits ALLE kinderen van ONS LAND daar recht op hebben. Maar ja, toen jullie voorgangers mij als peutertje aftroefden in 1943, enkel en alleen om andere VNV'ers van het dorp te behagen die "vermeend" dachten dat mijn vader uit de weg moest geruimd worden. Mijn enig misdrijf was mij aan die vader vat te klampen. Fijne mensen zijn zij die kinderen aftroeven. Dan spreek ik nog niet over de kinderen die "vernietigd" werden voor het groot Dietsche Rijk. Dus, ik laat me niet de les spellen door het gebroed van dat krapuul destijds, nu bij CD&VNVA en zal blijven aanklagen dat het verraad niet bij de huidige regeringscoalitie ligt, maar bij jullie samenraapsel, of was het overblijfsel. Meer en meer rechtgeaarde burgers hebben zondag kunnen zien in dat "debat" op TV-één, wat voor "beleidsmensen" van CD&V en NVA daar zaten te schimpen op degenen die niet moesten beschimpt worden. Van Annemans kan men dat verwachten. Ik heb heel veel mensen ontmoet die hun ogen open gegaan zijn over het vermeend verraad. Trouwens, De Crem zong een veel minder aggressief liedje op het debat van La Deux. EN wat het gekste is, ondertussen zat Yveske Leterme de anderen (de zogenaamde verraders) van zijn coalitie op te vrijen om maar zijn positieke als Minister-President te kunnen redden en ook die van azijnpisser Bourgeois die nog minder als wie dan ook, zijn woord gestand deed.
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg, Beremuts, teveel druk op je hersenen zeker, van dat zes kilo wegend pronkhoofddeksel van de Erewacht van de Koning? Zeg eens tegen jouw mede-Royale- Pretorianen dat ze de beren moeten met rust laten (plus de leeuwen), en ter bevordering van hun eigen hersendoorbloeding beter synthetisch materiaal gebruiken bij hun zeer noodzakelijke hersenbescherming. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 mei 2005 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() steenbok66
een beleid dat ons bij de eersten in Europa stelt qua socio-economische situatie, beter dan Nederland, Duitsland, Frankrijk, Italië en Spanje om maar de belangrijksten te noemen. ____ Je schiet hier wel een paar steenbokken, al zijn het er geen 66. Hoe komt het dan, dat we tweemaal meer betalen dan de omliggende landen, uit eigen zak, aan gezondheidskosten (remgeld)? Hoe komt het dan, dat er bij ons 100 tot 300% minder sociale woningen beschikbaar zijn dan in omliggende landen? Je bedoelt louter de economische situatie, zeker? Maar ook daar zitten we merkelijk onder GB, Frankrijk, Ned en Spanje. |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar om te oordelen over socio-economische dingen moet je weten waarover je praat... en niet zowat uitkramen... in 4 + 2 jaar zet je niet 40 jaar tjeven wanbeleid recht... waar ik het over had was de situatie van de laatste jaren... als in Poupehan dat ambetant joeng niet genekt was, dan was het nu heel anders hier... superstemmenkampioen Tindemans stak zijn kont door de haag... en liet de boel verslechteren... Verhofstad gaat verder en verbetert geleidelijk aan de situatie... de Vlammse Stank wil de boel opblazen, separatische toer opgaan en een puinhoop �* la Fortuyn achterlaten... en zo kan ik verder gaan...