![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
Bekijk resultaten enquête: Gewesten afschaffen? | |||
Ja, dat is de keuze van 't gezond verstand! |
![]() ![]() ![]() |
12 | 41,38% |
Nee, maar ze wel minder macht geven. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,45% |
Nee, ik hou van onbestuurbaarheid, chaos en Yves Leterme! |
![]() ![]() ![]() |
16 | 55,17% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius Laatst gewijzigd door Egidius : 18 mei 2005 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie dringt er dan zijn wil op? |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Nee, democraten aanvaarden het voorstel van Patriot: 1 kieskring, iedereen 1 gelijkwaardige stem en 62 pct Vlaamse volksvertegenwoordigers tegen 38 pct Franstalige. Egidius Laatst gewijzigd door Egidius : 18 mei 2005 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Belgicisten zijn dom geboren, hebben alles vergeten en hebben nooit iets bijgeleerd. |
|
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#86 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat mag toch ook niet.
|||
![]() |
![]() |
#87 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Egidius |
|||
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#89 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Zowel voor de franstaligen in vlaanderen als voor de nederlandstaligen in brussel en wallonie, en ook de duitstaligen die in het oosten van ons mooie landje vertoeven. We maken alle borden en signalisatie tweetalig (met duits erbij daar waar nodig) Al het onderwijs moet tweetalig zijn of beter nog: kinderen van nederlandstaligen naar franstalige scholen en andersom, duitstaligen naar franstalige scholen (of nederlandse, zover is mijn theorie nog niet af) Faciliteiten voor alle gemeenten in België, voor de rest ben ik nog aan het nadenken, maar ik moet weer even gaan werken dus ik post het toch al maar. kan je zeggen wat je er voor zover al van vind,
|||
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ziezo. Nu heb je toch weer wat bijgeleerd vandaag! Ben je nu niet blij?
|
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
![]() Citaat:
Het ging helemaal niet over BHV maar over gegarandeerde vertegenwoordiging in het federaal parlement. http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=86 Raf terug naar af. Citaat:
Egidius |
||
![]() |
![]() |
#96 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|||
![]() |
![]() |
#97 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hier heb je nou een haarfijne beschrijving van Wallonië (klein-Frankrijk) in Vlaanderen aanricht. Mijn visie is: Europa heeft nood aan een soort Vatikaanstad. Een gebied waar iedereen met zijn tengels afblijft, bestuurd door een supranationale entiteit: in dit geval de Europese Gemeenschap. De rand ligt daar buiten, vergeet dat niet. Die rand kan zich dan weer naar zijn wortels keren, met alles erop en eraan: betaalbare woningen, natuurbehoud, je zegt het maar... Ook vooraanstaande Franstaligen beginnen hun stem bij de onze te voegen. Ik verwijs naar Prof. Philippe van Parijs, hoogleraar filosofie aan de UCL in De Tijd van 26 juni 2004, [/size][size=2]overgenomen uit Le Vif / L’Express[/size][size=2] van de dag tevoren. Brussel hééft al voor Europa gekozen, of lees je de berichten niet? Brussel heeft véél meer te winnen aan Europa dan aan Frankrijk (100% gefinancierd worden zonder ook maar gelijk wat te presteren tenzij gebouwen ter beschikking te stellen). Dus heeft Brussel bij monde van zijn bewindslieden al gedreigd de Europese toer op te gaan als Vlaanderen zich afscheidt. [/size]
Heer, laat het Prinsenvolk der oude Nederlanden niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande; Maak dat uit d’oude bron nieuw leven nogmaals vloeit, schenk ons de taaie kracht om fier, vol vroom vertrouwen, Met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen, tot statig als een eik voor U ons volk herbloeit. Laatst gewijzigd door Leo : 18 mei 2005 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
De vraag of de Duitstaligen, Limburgers, Luxemburgers en Ledegemnaars al dan niet een gegarandeerde vertegenwoordiging moeten krijgen in het parlement, handel ik wel met Jusbou af. [size=2]Ç[/size]a va? Egidius Laatst gewijzigd door Egidius : 18 mei 2005 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Hebt gij daar geen stempeltje te zetten of een dossierke te klasseren? Egidius |
|
![]() |