![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Laten we dat maar sterk relativeren...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Ik zeg het nog eens: Alle veeleisenden (welk ras dan ook) achteraan op de wachtlijsten en de bereidwilligen vooraan!
Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 22 mei 2005 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en ik zeg het nog eens ....
[size=4][size=7]geen [/size]wachtlijsten ![/size] voor welk ras dan ook wonen is een grondwettelijk recht en staat dus niet ter discussie ! een grondwettelijk recht geld voor iedereen en dus ook voor moeilijke mensen ! gewoon de natuurlijke hulpbronnen ( om te beginnen grond ) hercollectiviseren en de sociale huisvesting wordt overbodig.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 mei 2005 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() en zolang dat sociale woningen nog nodig zijn - om de scheefgetrokken situatie door het monopoliseren van datgene wat van iedereen is recht te trekken - mogen er bovendien alleen nog maar authentieke ervaringsdeskundigen deel uitmaken van de raden van bestuur en de besluitvormingsorganen van de sociale huisvestingsmaatschappijen. Niet armen hebben zich bij de toewijzing en de besluitvorming in de sociale huisvesting niet te moeien !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 mei 2005 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het blijft kinderlijk verwend gedrag om woningen owv deze domme commentaar te weigeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() je bedoelt?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Banneling
|
![]() Ik heb ook een sociale woning geweigerd, in een riante badplaats, omdat ze te duur was voor mijn budget. Overigens zitten er in dat historisch geclasseerd marmeren gebouw, onlangs volledig gerenoveerd door de bekende monumentenhersteller Vandekerckhove uit Ingelmunster, een aantal Walen hun overlevingspensioen uit aan Zee. Zijn dat nu allochtonen of niet?
Nog even wachten voor mij dus, tot de huur zakt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 3 juni 2005 om 10:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn sociale buurten en er zijn sociale buurten hé, ... Ik hem ooit bij een sociale huisvestingsmaatschappij een stage van een paar weken gedaan, ... Huurders die hun eigen appartemenstblok in de fik steken, overal gaten in boren, muren kapotkloppen, ik ben mee plaatsbeschijvingskes gaan doen enz... jawadde, in zo'n megablokken, ... Dan zou ik nog liever in een tenteke in nen bos gaan wonen... En pas op da waren dan nog redelijk witte wijken, da waren nog geen chicagoblokken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah ja daar kan ik mij zelf in vinden... Maar iemand die rap content is gaat ook rap iets vinden hé. Kijk wij hebben om hier te wonen drie imobilienbureau's 2 dagen lang de kans gegeven van alles te laten zien volgens ons omschrijving, er zijn er dan bij die met dingen afkomen waarvan ge zegt, (is dat nu volgens de beschrijving ... ) maar dien inderdaad wel degelijk nie mis waren. Maar er was maar een kantoor die echt hadden wat wij zochten en ja dan was het ook toehappen als ge dan nog over details gaat neuten dan vinde nooit iets. en dan moogde ook nie lullen over het feit dat iets duur is, ik kon voor minder iets anders hebben maar da was dan ook kwalitatief niet datgene wat ik wou. Ik weet ook dat ik op dat moment veeleisend was, en dan kost da geld ook. Waarmee ik wil zeggen dat als het niks mag kosten ge ook uw eisen moet wegsteken. Ge kunt geen huis vinden voor een zacht prijske met nen groten hof en alles erop en eraan, als ge het al vind dan hebde nen eigenaar die te braaf is om dood te doen. Waarmee ik nie wil zeggen dat ge voor 250 euro een absoluut krot moet krijgen zeker nie, als ik die beelden van die huisjesmelkers zie dan vraag ik mij ook af waar die hun geweten zit. Ik dacht direct aan die sukkel met zijn 2 binnenmuren, ... die mens zet zijn huis in orde, ontlast de sociale woningmarkt op die manier, en moet zijn kot afbreken. Mijnheer den huisjesmelker licht kweet nie wa sukkels op, verbouwt ongetwijfeld ook iligaal doet maar op , glipt jarenlang door de mazen van het net, en komt er met ne goeien advocaat ongetwijfeld met een boete vanaf... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het "recht op wonen" is niet hetzelde als "het recht om een woning voor U ter beschikking gesteld krijgen". Mijns inziens betekent het recht op wonen dat men, indien men een woning vindt en deze huurt dan wel aankoopt binnen de wettelijke normen, men het RECHT heeft om daar te wonen. Indien ik uw redenering volg dat lijkt het erop alsof jij ervan uitgaat dat de Staat maar voor iedereen die hier komt aanwaaien een woning ter beschikking moet stellen, wegens "recht op woonst".....? Eens zien of ik van dat mensenrecht ook even gebruik kan gaan maken in, laten we zeggen Zuid-Frankrijk? Ze zullen me zien komen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |