![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En hoe zit het met medicinaal gebruik van "drugs"
---> chronische pijnpatiënten ---> MS --->Reumatische aandoeningen |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() misschien op ander topic zetten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() "Ach, da's omdat je dit forum nog steeds beschouwt als een oord waar er deftig kan gediscussieerd worden, hetgeen volgens mij per definitie uitgesloten is op anonieme fora... Doe zoals ik, en beschouw deze fora als een grote speeltuin met allerlei grappige creaturen die je kan treiteren door het over alles en nog wat met hen oneens te zijn."[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door jan hyoens : 24 mei 2005 om 11:03. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Burgemeester
|
![]() Ik vind het grappig dat hier Raf wordt aangevallen omwille van zijn uitspraken over drugs (waarmee ik overigens ook niet helemaal akkoord ga) terwijl Jan Hyoens met rust wordt gelaten. Eerlijk gezegd dacht ik eerst dat Geertje de verkeerde persoon geciteerd had.
Dit is de topic waardoor ik dit veronderstelde: http://forum.politics.be/showthread....8&page=1&pp=20
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in verschillende topics over drugs gepost en ik heb geen zin om ze allemaal terug te gaan zoeken, maar ik herinner me vooral eentje waar Geertje pertinent weigerde om op de essentie in te gaan en gewoon dwangmatig rond de pot bleef draaien, tot ik het uiteindelijk opgaf om met hem nog een zinnig gesprek proberen te hebben. Sedertdien kan ik in zijn ogen niets meer goed doen en probeert hij me bij elke mogelijke gelegenheid te kleineren (tot in de forumquiz toe... ![]() Citaat:
Dit is een post van mij uit dat topic waarin ik verwijs naar een onafhankelijke bron (een bron waarnaar ik inzake dit onderwerp wel vaker verwezen heb), die eigenaardig genoeg door de tegenstanders straal genegeerd werd. Lees dat topic en die discussie met Geertje nog maar eens na, hoewel ik ten zeerste betwijfel of je mij ooit gelijk zal willen geven, want je zal je wellicht herinneren dat jij ook in dat topic aanwezig was. Ik heb in datzelfde topic trouwens tevergeefs gezocht naar een enigszins onderbouwde of zelfs maar beargumenteerde post van jouw hand... Kom binnen een maand of twee nog maar eens terug, want je huidige bezinningsperiode volstond blijkbaar niet om je wat meer volwassenheid bij te brengen...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 24 mei 2005 om 12:22. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
rafke, wat je toch niet allemaa doet om mijn aandacht te trekken! Nu ja , in jouw milieu kom je dan ook niet veel echte mannen tegen. Maar ik moet je teleurstelen, zelf in dragqueen-outfit ben je mijn type niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Handelsmerk van Hyoens. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest zou ik altijd een pint met je kunnen gaan drinken. Ik hou wel van geanimeerde gesprekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ondertussen blijft de kwestie nog steeds open: je hebt me onterecht beschuldigd en daar zou je je op z'n minst voor mogen verontschuldigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||||||||||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Maar die enkele berichten zeggen al meer dan genoeg. Of vond je die berichten zelf wél onderbouwd? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens, wat heb je te vrezen? Volgens jou kraam ik enkel maar onzin uit, gedraag ik me niet volwassen en neem je me toch nooit serieus. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door stephen- : 24 mei 2005 om 13:04. |
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 24 mei 2005 om 13:13. |
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |