![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie eenduidige en vrij betrouwbare cijfers. Uw 'wiskunde' is regelrecht uit uw duimpje gezogen in een poging ter ridiculisering. Karakteristieken tussen twee niet-evengrote bevolkingsgroepen vergelijken gebeurt niet door absolute aantallen maar door verhoudingen. - Enerzijds de verhouding aantal vreemdelingen/totaal aantal inwoners België, ruwweg 1.000.000 op 10.000.000, is 10%. - Anderzijds de verhouding aantal vreemdelingen in gevangenis/totaal aantal gevangenen, 4036 op ruwweg 9000, is 45% Een praktische realiteit van deze wanverhouding is dat een politieagent een 4,5 keer zo grote kans maakt een misdadiger (misdaad zwaar genoeg om celstraf te krijgen) te vatten, als hij uitsluitend vreemdelingen controleert. Een dergelijke simpel rekeningetje toepassen in de praktijk zou tegenwoordig vermoed ik onder 'racisme' vallen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 15 juni 2005 om 15:30. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Van de 1.000.000 vreemdelingen zitten er 4036 in de gevangenis. Dat is 0,4% van alle vreemdelingen. Als de politie 10.000 vreemdelingen controleert, sluiten ze er 40 op. Als we dan naar de autochtone bevolking krijgen hebben we de verhouding (9000-4036)/(10.000.000-1.000.000)=0,05% Als de politie 10.000 autochtonen controleert sluites ze er 5 op. als u nu 0,4% deelt door 0.05% bekomt u 8*! Als een politieagent een allochtoon controleert, in dezelfde gemoedsgesteltenis als vandaag de dag, is de kans dat hij hem opsluit 8 keer zo groot. Kansrekenen is mijn vak. Dat neemt niet weg dat ik nog altijd iets kan bijleren natuurlijk, niemand is perfect. Maar uw kansrekning lijkt mij eerder die van een gemiddelde economist. ![]() [size=1]* voordien kwam ik 9 uit, maar u heeft de cijfertjes lichtjes aangepast. In uw voorbeeld is 45% van de gevangenisbevolking allochtoon, in het oorspronkelijke berich 50%[/size]
[size=1]Le fanatisme est l'apanage des ignorants.[/size] Ik ben een tolerante liberaal, maar eigenlijk is dat een pleonasme. "How can our religion be a cause of danger? Islam teaches kindness and love for humanity. Islam is moderation, not extremists. Extremists are not real Muslims. They just give us a bad name." - A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Burger
|
![]() Bron: http://www.clubmetro.nl/index.php?actie=download&t=kvvd&f=20050615&r=nl
Geplaatst door Cor Schorel [size=4]Multicultureel betekent multicrimineel[/size] Al 17 jaar is hij het boeg beeld van het Vlaams Blok, inmiddels Vlaams Belang. En al die tijd ne geert de Belgische politiek hem consequent met het cordon sanitaire. Terwijl vorig jaar een klein miljoen Belgen op zijn partij stemden. Het debat schuwt hij nog steeds niet: “Met de islam hebben we een paard van Troje binnengehaald dat we ook nog eens te eten geven.” Metro in gesprek met Filip Dewinter (42). Wordt u er niet doodziek van voortdurend genegeerd te worden door de Belgische politiek? “Het cordon sanitaire zet het democratisch gehalte van België steeds meer op de helling. De kloof tussen de burger en de politiek wordt op deze manier steeds groter, de democratie verkracht. Vergist u zich niet: een klein miljoen Belgen heeft op ons gestemd. Brussel laat die mensen links lig-gen. Het cordon sanitaire is de kuisheidsgordel van de politiek correcte praktijk. Een moreel schaamlapje zodat links de macht kan blijven behouden.” Enkele ideeën van u en uw partij worden wél overgenomen door de Belgische politiek. “Dat is van twee walletjes eten. Aan de ene kant ons boycotten en demoniseren, aan de andere onze ideeën overnemen. Op die manier proberen ze ons de wind uit de zeilen te nemen. Edoch: het origineel doet het altijd beter dan de kopie.” U bent dikke vrienden met Hilbrand Nawijn. Wellicht een idee om samen de politiek in te gaan? “Ha! Nee, dat doe ik niet. Laat mij maar in België mijn werk doen en Hilbrand het zijne in Nederland. Ik hoef geen filiaal van het Vlaams Belang in Nederland. Wel wil ik een Vlaams-Nederlandse denktank waar we problemen als multiculturaliteit, immigratie en vreemdelingenbeleid kunnen bespreken. Dan noemen we het voor mijn part de Willem van Oranje-stich-ting. Tussen 1815 en 1830 waren Vlaanderen en Nederland tenslotte één en ik ben ervan overtuigd dat we samen nog heel wat gemeenschappelijke belangen in Europa te verdedigen hebben” U zult wel jaloers zijn het Nederlandse vreemdelingenbeleid? “Zeker, België is enorm laks op het gebied van immigratie. We zijn het Mekka voor asieltoeristen en immigratieprofiteurs. Nederland heeft de afgelopen jaren een aantal zaken rechtgezet. Maar Dene-marken doet het nog beter. Onlangs hebben de Denen het aangedurfd de sociale zekerheid voor nieuwkomers te beperken. In België zijn we overdreven gastvrij en tolerant. Terwijl er aan die maffe immigratie paal en perk gesteld dient te worden. Vlaanderen: love it or leave it. We moeten juist, net zoals de Denen doen, meer investeren in ontwikkelingshulp. Om derde wereld-vreemdelingen in hun land te houden in plaats van ze naar hier te halen. Nu ontstaat er een etnisch proletariaat dat voor overlast en problemen zorgt. Bepaalde wijken van Antwerpen zijn net Marakech, boordevol verpauperde vreemdelingen. Het multicultureel model heeft in België gefaald. Vele niet-geïnte-greerde vreemdelingen vallen tussen wal en schip. Wentelen zich in zelfbeklag, ze worden opstandig. Veroorzaken overlast en vertonen crimineel gedrag. Multiculturialiteit heeft bij ons geleid tot multicriminaliteit.” De Nederlandse overheid houdt de islam nauwlettend in de gaten. Hoe is dat in België? “Nauwelijks, kan ik u zeggen. De islam wordt op hetzelfde niveau gezet als westerse godsdiensten. Maar de islam is geen godsdienst maar een maatschappelijk bestel. Met haar eigen rechtspraak en wetboek. Een maatschappelijk bestel dat volledig indruist tegen de westerse normen en waarden. Islamitische organisaties moeten geen subsidie krijgen of door de regering aangemoedigd worden. En ze moeten scherp in de gaten gehouden worden. We mogen geen duimbreed toegeven. Bij het minste teken van onaangepast-en wangedrag moet het devies luiden: en nu eruit.” Wilt u islam in België verbieden? “Ab-so-luut niet. Thuis uw tapijtje uitrollen richting Mekka is uw goed recht. Ik ben een groot voorstander van de godsdienstvrijheid. Maar in het publieke domein moeten ook islamieten zich schikken naar ónze regels en normen. Maar hoe is de situatie nu werkelijk? Op de Belgische scholen moeten de kruisbeelden verwijderd worden omdat de islamitische scholieren zich daaraan kunnen storen. Jon-gens en meisjes moeten apart zwemmen en turnen, een hoofddoek moet kunnen. Wij geven steeds maar toe, daar ben ik op te-gen. Met de islam hebben we een paard van Troje binnengehaald dat we ook nog eens te eten geven.” Zelfs Geert Wilders en Hilbrand Nawijn zijn niet zo hard in de leer als u. Zij hebben geen probleem met gematigde islamieten. “Ik geloof niet in een gematigde islam. Zo doen ze zich een bepaalde tijd voor, maar dat is schone schijn. Ze creëren een rookgordijn om ons te misleiden. De fanatiekelingen zullen hoe dan ook opduiken. Dan gaat het mis in België én Europa.” Diezelfde Wilders en Ayaan Hirsi Ali zitten tot hun nek in de persoonsbeveiliging, terwijl ze minder fel zijn in hun uitspraken dan u. Wordt ú niet bedreigd? “Dat is hier niet anders, die doodsbedreigingen krijg ik ook. Mijn gezin lijdt daar meer onder dan ikzelf. Maar in België is nog nooit een Fortuyn of een Van Gogh ge-weest. De angst heerst hier minder dan bij u in Holland. Daarnaast zou ik mij niet w�*llen laten beveiligen. Ik zie de noodzaak wel, maar het brengt ook beperkingen met zich mee. En dan bedoel ik niet alleen de fysieke ongemakken van het niet vrij kunnen bewegen over straat. Die beveiligers werken voor de overheid. Het zijn kranige kerels maar ze zijn verplicht elke stap die je doet te rapporteren aan hun baas. Daardoor heb je een permanente waakhond van het regime achter je aan. Dat wil ik niet.” U wilt in 2006 burgemeester van Antwerpen worden. Komt Vlaams Belang ooit nog in de regering? “Ik blijf hoop houden. In Nederland viel de politiek de schellen pas van de ogen tijdens de Fortuyn-revolte. Jullie hadden tót Pim Fortuyn je eigen cordon sanitaire: de dictatuur van het politiek correcte denken. Inmiddels is Nederland het gidsland geworden voor de rechterkant van het politieke spectrum in Europa. Denemarken, Zwitserland en Italië hanteren ook een stevig vreemdelingenbeleid. Het is dus wel degelijk mogelijk. Maar alléén de Vlaamse kiezer kan het perverse systeem van het cordon sanitaire doorbreken. Dat kan ik niet in mijn eentje. Eén miljoen kiezers zijn door de gevestigde partijen genegeerd. Dat laat de Vlaming zich niet nóg een keer gebeuren.” BAS PATERNOTTE [/size] Al 17 jaar is hij het boeg beeld van het Vlaams Blok, inmiddels Vlaams Belang. En al die tijd ne geert de Belgische politiek hem consequent met het cordon sanitaire. Terwijl vorig jaar een klein miljoen Belgen op zijn partij stemden. Het debat schuwt hij nog steeds niet: “Met de islam hebben we een paard van Troje binnengehaald dat we ook nog eens te eten geven.” Metro in gesprek met Filip Dewinter (42). Wordt u er niet doodziek van voortdurend genegeerd te worden door de Belgische politiek? “Het cordon sanitaire zet het democratisch gehalte van België steeds meer op de helling. De kloof tussen de burger en de politiek wordt op deze manier steeds groter, de democratie verkracht. Vergist u zich niet: een klein miljoen Belgen heeft op ons gestemd. Brussel laat die mensen links lig-gen. Het cordon sanitaire is de kuisheidsgordel van de politiek correcte praktijk. Een moreel schaamlapje zodat links de macht kan blijven behouden.” Enkele ideeën van u en uw partij worden wél overgenomen door de Belgische politiek. “Dat is van twee walletjes eten. Aan de ene kant ons boycotten en demoniseren, aan de andere onze ideeën overnemen. Op die manier proberen ze ons de wind uit de zeilen te nemen. Edoch: het origineel doet het altijd beter dan de kopie.” U bent dikke vrienden met Hilbrand Nawijn. Wellicht een idee om samen de politiek in te gaan? “Ha! Nee, dat doe ik niet. Laat mij maar in België mijn werk doen en Hilbrand het zijne in Nederland. Ik hoef geen filiaal van het Vlaams Belang in Nederland. Wel wil ik een Vlaams-Nederlandse denktank waar we problemen als multiculturaliteit, immigratie en vreemdelingenbeleid kunnen bespreken. Dan noemen we het voor mijn part de Willem van Oranje-stich-ting. Tussen 1815 en 1830 waren Vlaanderen en Nederland tenslotte één en ik ben ervan overtuigd dat we samen nog heel wat gemeenschappelijke belangen in Europa te verdedigen hebben” U zult wel jaloers zijn het Nederlandse vreemdelingenbeleid? “Zeker, België is enorm laks op het gebied van immigratie. We zijn het Mekka voor asieltoeristen en immigratieprofiteurs. Nederland heeft de afgelopen jaren een aantal zaken rechtgezet. Maar Dene-marken doet het nog beter. Onlangs hebben de Denen het aangedurfd de sociale zekerheid voor nieuwkomers te beperken. In België zijn we overdreven gastvrij en tolerant. Terwijl er aan die maffe immigratie paal en perk gesteld dient te worden. Vlaanderen: love it or leave it. We moeten juist, net zoals de Denen doen, meer investeren in ontwikkelingshulp. Om derde wereld-vreemdelingen in hun land te houden in plaats van ze naar hier te halen. Nu ontstaat er een etnisch proletariaat dat voor overlast en problemen zorgt. Bepaalde wijken van Antwerpen zijn net Marakech, boordevol verpauperde vreemdelingen. Het multicultureel model heeft in België gefaald. Vele niet-geïnte-greerde vreemdelingen vallen tussen wal en schip. Wentelen zich in zelfbeklag, ze worden opstandig. Veroorzaken overlast en vertonen crimineel gedrag. Multiculturialiteit heeft bij ons geleid tot multicriminaliteit.” De Nederlandse overheid houdt de islam nauwlettend in de gaten. Hoe is dat in België? “Nauwelijks, kan ik u zeggen. De islam wordt op hetzelfde niveau gezet als westerse godsdiensten. Maar de islam is geen godsdienst maar een maatschappelijk bestel. Met haar eigen rechtspraak en wetboek. Een maatschappelijk bestel dat volledig indruist tegen de westerse normen en waarden. Islamitische organisaties moeten geen subsidie krijgen of door de regering aangemoedigd worden. En ze moeten scherp in de gaten gehouden worden. We mogen geen duimbreed toegeven. Bij het minste teken van onaangepast-en wangedrag moet het devies luiden: en nu eruit.” Wilt u islam in België verbieden? “Ab-so-luut niet. Thuis uw tapijtje uitrollen richting Mekka is uw goed recht. Ik ben een groot voorstander van de godsdienstvrijheid. Maar in het publieke domein moeten ook islamieten zich schikken naar ónze regels en normen. Maar hoe is de situatie nu werkelijk? Op de Belgische scholen moeten de kruisbeelden verwijderd worden omdat de islamitische scholieren zich daaraan kunnen storen. Jon-gens en meisjes moeten apart zwemmen en turnen, een hoofddoek moet kunnen. Wij geven steeds maar toe, daar ben ik op te-gen. Met de islam hebben we een paard van Troje binnengehaald dat we ook nog eens te eten geven.” Zelfs Geert Wilders en Hilbrand Nawijn zijn niet zo hard in de leer als u. Zij hebben geen probleem met gematigde islamieten. “Ik geloof niet in een gematigde islam. Zo doen ze zich een bepaalde tijd voor, maar dat is schone schijn. Ze creëren een rookgordijn om ons te misleiden. De fanatiekelingen zullen hoe dan ook opduiken. Dan gaat het mis in België én Europa.” Diezelfde Wilders en Ayaan Hirsi Ali zitten tot hun nek in de persoonsbeveiliging, terwijl ze minder fel zijn in hun uitspraken dan u. Wordt ú niet bedreigd? “Dat is hier niet anders, die doodsbedreigingen krijg ik ook. Mijn gezin lijdt daar meer onder dan ikzelf. Maar in België is nog nooit een Fortuyn of een Van Gogh ge-weest. De angst heerst hier minder dan bij u in Holland. Daarnaast zou ik mij niet w�*llen laten beveiligen. Ik zie de noodzaak wel, maar het brengt ook beperkingen met zich mee. En dan bedoel ik niet alleen de fysieke ongemakken van het niet vrij kunnen bewegen over straat. Die beveiligers werken voor de overheid. Het zijn kranige kerels maar ze zijn verplicht elke stap die je doet te rapporteren aan hun baas. Daardoor heb je een permanente waakhond van het regime achter je aan. Dat wil ik niet.” U wilt in 2006 burgemeester van Antwerpen worden. Komt Vlaams Belang ooit nog in de regering? “Ik blijf hoop houden. In Nederland viel de politiek de schellen pas van de ogen tijdens de Fortuyn-revolte. Jullie hadden tót Pim Fortuyn je eigen cordon sanitaire: de dictatuur van het politiek correcte denken. Inmiddels is Nederland het gidsland geworden voor de rechterkant van het politieke spectrum in Europa. Denemarken, Zwitserland en Italië hanteren ook een stevig vreemdelingenbeleid. Het is dus wel degelijk mogelijk. Maar alléén de Vlaamse kiezer kan het perverse systeem van het cordon sanitaire doorbreken. Dat kan ik niet in mijn eentje. Eén miljoen kiezers zijn door de gevestigde partijen genegeerd. Dat laat de Vlaming zich niet nóg een keer gebeuren.” BAS PATERNOTTE[edit] [size=1]Edit:[/size]
_________________ LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS "Laten wij waken over de vrijheid van het spreken" Laatst gewijzigd door Esceha : 15 juni 2005 om 17:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Gouverneur
|
![]() Zonder allochtonen waren de vlamingen MONOCRIMINEEL... ?
Allé toch iets waar jullie dan mono in zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ciao |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
U beschuldigt mij van "uit mijn duimpje gezogen wiskunde". Ik toon u aan dat mijn wiskunde wel correct was. Ofwel toont u de fout in mijn redenering, ofwel geeft u ootmoedig toe dat u zich vergist heeft. 't Is één van de twee. Vriendelijke groet.
[size=1]Le fanatisme est l'apanage des ignorants.[/size] Ik ben een tolerante liberaal, maar eigenlijk is dat een pleonasme. "How can our religion be a cause of danger? Islam teaches kindness and love for humanity. Islam is moderation, not extremists. Extremists are not real Muslims. They just give us a bad name." - A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik ben onder de indruk. Ook ciao
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ciao indeed. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Arme ik! De tranen wellen me op in de ogen bij het vooruitzicht van zoveel ellende voor mij en mijn dutskes van kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijft nog maar één oplossing over: ik ga morgen naar de Imam en vraag om Moslim te worden. Overmorgen vlieg ik naar Afghanistan om het Moslim-zijn te leren, daarna naar Irak om te trainen in het Doden-van-Ongelovigen (meer bepaald de Blanke Belgische Ongelovigen), dan kom ik terug naar België om samen met mijn horde Moslimbroeders de Djihad voor te bereiden én uit te voeren. Wie weet word ik nog de Nieuwe Sultan van België ! Is eigenlijk wel een goede manier om de communautaire spanningen op te lossen.
![]() |
![]() |
#94 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=4]CGKR: Dewinter hanteert opnieuw zondebokmechanisme[/size] [size=2][size=2][/size][/size] [size=2][size=2] Citaat:
Moet de topictitel ook niet gecensureerd worden dan?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 juni 2005 om 09:26. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is het bij jou al opgekomen dat harde repressie van de criminele vreemdelingen de beste manier is om te vermijden dat doodbrave migranten het slachtofer worden van "ongenuanceerde haatcampagnes"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Overigens iemand een idee wat dat betekent "multicrimineel"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |