Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2005, 12:12   #81
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Ofwel kun je niet lezen, ofwel denk jij dat het VB Islamfundamentalisten zijn. Laat staan dat Islamfundamentalisten hun eigen moordpartijen zouden afkeuren

In al die gevallen moet je je eens afvragen wie er 'zoals gewoonlijk' naast schiet.

En de rest van jouw bericht is ook niet slimmer ..... zoals gewoonlijk.
't ventje is dus oliedom...

Lees eens rustig opnieuw wat ik geschreven heb Toontje. Voor de rest zoals gewoonlijk weer totaal geen inhoudelijke posting.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 12:14   #82
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
Voila daarom dat ik ook geen probleem heb met Joden. Ik bedoel je hoort nooit iets van hun, ze plegen zelden criminaliteit en vallen je niet lastig. Over de vraag of ze een volk zijn of niet; de joden zijn alleszins een pak beter geïntegreerd dan Marokanen, Turken of Noord-Afrikanen.
Al de verhalen die ik hoor gaan nooit over joden maar over het vreemdelingenprobleem, dat al te lang in de koelkast steekt.
Hier sla je de bal toch wel volledig mis hoor. De joden zijn de minst-geïntegreerde groep in ons land. Pure ghetto-vorming, en je zal goed moeten zoeken naar een jood die niet alleen Engels en Frans als vreemde talen heeft.

Geen criminaliteit?! In de diamant-wereld wordt inderdaad voor geen cent gesjoemeld. Aub zeg.

Ik blijf versteld staan van de meningen van sommige 'nationalisten'. Ik kan er niet bij.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Vlaams-nationalist on 01-06-2005 at 13:15
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Voila daarom dat ik ook geen probleem heb met Joden. Ik bedoel je hoort nooit iets van hun, ze plegen zelden criminaliteit en vallen je niet lastig. Over de vraag of ze een volk zijn of niet; de joden zijn alleszins een pak beter geïntegreerd dan Marokanen, Turken of Noord-Afrikanen.
Al de verhalen die ik hoor gaan nooit over joden maar over het vreemdelingenprobleem, dat al te lang in de koelkast steekt.
Hier sla je de bal toch wel volledig mis hoor. De joden zijn de minst-geïntegreerde groep in ons land. Pure ghetto-vorming, en je zal goed moeten zoeken naar een jood die niet alleen Engels en Frans als vreemde talen heeft.

Geen criminaliteit?! In de diamant-wereld wordt inderdaad voor geen cent gesjoemeld. Aub zeg.

Ik blijf versteld staan van de meningen van sommige 'nationalisten'. Ik kan er niet bij.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Hier sla je de bal toch wel volledig mis hoor. De joden zijn de minst-geïntegreerde groep in ons land. Pure ghetto-vorming in je zal goed moeten zoeken naar een jood die niet alleen Engels en Frans als vreemde talen heeft.

Ik blijf versteld staan van de meningen van sommige 'nationalisten'. Ik kan er niet bij.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 1 juni 2005 om 12:15.
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 12:15   #83
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Noem de huidige aanhang van het Vlaams Belang hoe je maar wilt, dat interesseert mij in feite niet echt, gezien ik er geen deel van uitmaak.

Maar het gaat duidelijk om een groep rechtse 'mainstream' mensen. Voor de nazillionnekes alla Guderian is er inderdaad geen plaats meer in die partij. Gelukkig maar, want die partij is groot en machtig geworden.
Hilarisch!

Zoek de tegenstelling!

Overigens is het na al die tijd nog steeds niet tot je ene hersencel doorgedrongen dat ik al jaren geen deel meer uitmaak van het VB.
Oud 1 juni 2005, 12:17   #84
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw
Zegt dat niet genoeg ? De waarheid verzwijgen is dat ook niet een beetje liegen ? Een héél klein beetje maar ?
Neen. De kerntaak van het VB is het innemen van nationalistische standpunten in de Vlaamse politiek. De partij heeft er totaal geen baat bij standpunten in te nemen over die kwesties. De reden is bekend: er is daar verdeeldheid over, en dus heeft het geen zin die verdeeldheid uit te vergroten waardoor de eigenlijke doelstellingen van de partij in het gedrang kunnen komen.
Oud 1 juni 2005, 12:22   #85
ilfalco
Minister-President

Standaard

Op dat vlak moet ik gudi gelijk geven.Daarom dat ik vind dat we ook economisch gezien gematigd moeten zijn . De vlaamse zaak en het verzet tegen de multicul en de islamisering zijn de kerntaken van het VB. Ook de strijd tegen de normvervaging en de legalisering van drugs uiteraard.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 12:23   #86
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Voor de rest zoals gewoonlijk weer totaal geen inhoudelijke posting.
Dat zoiets van jou komt.

Kun je ook maar een enkele posting van jou laten zien die door een normaal mens kan worden bestempeld als inhoudelijk?

Oud 1 juni 2005, 12:26   #87
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
Op dat vlak moet ik gudi gelijk geven.Daarom dat ik vind dat we ook economisch gezien gematigd moeten zijn . De vlaamse zaak en het verzet tegen de multicul en de islamisering zijn de kerntaken van het VB. Ook de strijd tegen de normvervaging en de legalisering van drugs uiteraard.
Jij maakt van jouw eigen partij een themapartij, terwijl je leiders eerder een ideologie voor de autochtone Vlaamse (en Europese) bevolking willen verkopen.

Wat zal het zijn?
Oud 1 juni 2005, 12:26   #88
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zoiets van jou komt.

Kun je ook maar een enkele posting van jou laten zien die door een normaal mens kan worden bestempeld als inhoudelijk?

Geef het toch toe Toontje: de inhoud ervan staat jou niet aan en een antwoord erop formuleren is te moeilijk voor jou. Wat blijft er dan nog over dan wat persoonlijke aanvallen? Niet dat ik de lat hoog zou leggen voor "rechtse" liberalen nochtans...
Oud 1 juni 2005, 12:27   #89
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Dat zoiets van jou komt.

Ach man, ik ben zeker geen Guderian-fan, maar op dit punt heeft hij gewoon gelijk als nationalist. Wat is er inhoudelijk mis aan feit dat je je verzet tegen joden die land stelen van een ander volk. Leg mij dat eens uit.
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 12:31   #90
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
De islamisering in europa is een doodgewoon evolutie die europa zal doormaken , zoals het destijds het christendom ook een evolutie was in de europese..........

De frustratie van de blokbeestjes zal wel automatisch opflakkeren, dat zul je wel merken beste lezer [edit]
[size=1]After edit by lincoln on 01-06-2005 at 13:32
Reason:

Citaat:
De islamisering in europa is een doodgewoon evolutie die europa zal doormaken , zoals het destijds het christendom ook een evolutie was in de europese..........

De frustratie van de blokbeestjes zal wel automatisch opflakkeren, dat zul je wel merken beste lezer [/size]

Citaat:
De islamisering in europa is een doodgewoon evolutie , zoals het destijds het christendom ook een evolutie was in de europese..........

De frustratie van de blokbeestjes zal wel automatisch opflakkeren, dat zul je wel merken beste lezer [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Lincoln : 1 juni 2005 om 12:32.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 12:34   #91
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geef het toch toe Toontje: de inhoud ervan staat jou niet aan en een antwoord erop formuleren is te moeilijk voor jou. Wat blijft er dan nog over dan wat persoonlijke aanvallen? Niet dat ik de lat hoog zou leggen voor "rechtse" liberalen nochtans...
Zou je de term "rechtse liberalen" even nader kunnen toelichten? Want je gebruikt die term voor nagenoeg iedereen.
Oud 1 juni 2005, 12:36   #92
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Toch niet. Het christendom is Europees qua ontwikkeling en ontstond in een tijd waarin massacommunicatie onmogelijk was en waarin er geen sterke discrepantie was tussen de bestaande leefwereld in Europa en wat de eerste geestelijken kwamen verkondigen.
De islamisering van Europa zal in toenemende mate tot gewelddadige conflicten leiden, met een steeds groter wordende kans op een etnische burgeroorlog waarop het bestaande politieke systeem geen greep meer zal hebben.
Oud 1 juni 2005, 12:38   #93
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Ach man, ik ben zeker geen Guderian-fan, maar op dit punt heeft hij gewoon gelijk als nationalist. Wat is er inhoudelijk mis aan feit dat je je verzet tegen joden die land stelen van een ander volk. Leg mij dat eens uit.
Over jouw stelling mbt Israel begin ik geen discussie, want er zijn hier jaren aan een stuk ellenlange topics gepost over het midden oosten, en jouw stelling van één zin slaat bovendien nergens op.

Wat betreft het nationalisme van Guderian. Nationalisme is meer dan zijn platte schelpartijen tegenover Joden en homoseksuelen.
Oud 1 juni 2005, 12:43   #94
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Over jouw stelling mbt Israel begin ik geen discussie, want er zijn hier jaren aan een stuk ellenlange topics gepost over het midden oosten, en jouw stelling van één zin slaat bovendien nergens op.
Zoals gewoonlijk, typisch antwoord vanwege Toontje...
Citaat:
Wat betreft het nationalisme van Guderian. Nationalisme is meer dan zijn platte schelpartijen tegenover Joden en homoseksuelen.
Scheldpartijen? Tiens, u hebt mij duidelijk nog nooit zien schelden! [edit]
[size=1]After edit by Guderian on 01-06-2005 at 13:46
Reason:

Citaat:
Citaat:
Scheldpartijen? Tiens, u hebt mij duidelijk nog nooit zien schelden! [/size]

Citaat:
Citaat:
Scheldpartijen? Tiens, u hebmt mij duidelijk nog nooit zien schelden! [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Guderian : 1 juni 2005 om 12:46.
Oud 1 juni 2005, 12:46   #95
Guderian
Banneling

Standaard

Terug on-topic...

De Oostenrijkse justitie heeft naar aanleiding van het verhaal in de pers van maandag jongstleden, een onderzoek ingesteld tegen de joodse ex-FPÖ voorzitter Sichrovsky wegens zijn medewerking aan de Mossad. Het kan hem tot 3 jaar cel opleveren. Sichrovsky zelf probeert zich nu in alle mogelijke bochten te wringen...
Oud 1 juni 2005, 12:48   #96
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Terug on-topic...

De Oostenrijkse justitie heeft naar aanleiding van het verhaal in de pers van maandag jongstleden, een onderzoek ingesteld tegen de joodse ex-FPÖ voorzitter Sichrovsky wegens zijn medewerking aan de Mossad. Het kan hem tot 3 jaar cel opleveren. Sichrovsky zelf probeert zich nu in alle mogelijke bochten te wringen...
Inhoudelijke posting? Nationalisme?

Ik zou zeggen: typische posting van guderian.[edit]
[size=1]After edit by Antoon on 01-06-2005 at 13:49
Reason:

Citaat:
Terug on-topic...

Ik zou zeggen: typische posting van guderian.[/size]

[size=1]After edit by Antoon on 01-06-2005 at 13:49
Reason:

Citaat:
Terug on-topic...

Ik zou zeggen: typische posting van guderian.[/size]

Citaat:
Terug on-topic...

[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Antoon : 1 juni 2005 om 12:49.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 12:55   #97
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik zou zeggen: typische posting van guderian.
Ge lacht met uw eigen domheid Toontje. Je zou misschien beter weer naar wat blote wijven op internet zitten zoeken, wat je wellicht nog het beste kan.

http://www.networld.at/articles/0522/10/113358.shtml
Oud 1 juni 2005, 13:19   #98
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geef het toch toe Toontje: de inhoud ervan staat jou niet aan en een antwoord erop formuleren is te moeilijk voor jou. Wat blijft er dan nog over dan wat persoonlijke aanvallen? ...................

.... een paar berichten verder in dezelfde thread .....

Citaat:
Ge lacht met uw eigen domheid Toontje. Je zou misschien beter weer naar wat blote wijven op internet zitten zoeken, wat je wellicht nog het beste kan.

Getekend Guderian.

[edit]
[size=1]After edit by Antoon on 01-06-2005 at 14:20
Reason:

Citaat:
Geef het toch toe Toontje: de inhoud ervan staat jou niet aan en een antwoord erop formuleren is te moeilijk voor jou. Wat blijft er dan nog over dan wat persoonlijke aanvallen? ...................

Citaat:

Getekend Guderian.

[/size]

Citaat:

Citaat:

Getekend Guderian.

[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Antoon : 1 juni 2005 om 13:20.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 13:47   #99
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
Jij maakt van jouw eigen partij een themapartij, terwijl je leiders eerder een ideologie voor de autochtone Vlaamse (en Europese) bevolking willen verkopen.

Wat zal het zijn?
Wel wat is er dan mis met het verzet tegen de islamisering , multucul , normvervaging en drugs etc. En wat is er dan mis met de strijd voor vlaamse onafhankelijkheid. Dat kadert mijns inziens allemaal in de rechts-nationale ideologie. En uiteindelijk is elek partij wel ergens een themapartij. Bij de liberalen telt als punteje bij paaltje komt enkel het economische belang en het belang van de ondernemers. Zij gaan binnen de eigen partij de tegenstellingen over andere thema's pakweg ethisch conservatief vs progressief ook niet op de spits drijven.

het VB is mijns inziens samen met Groen zelfs de partij waarbij de leden de grootste gemeenschappelijke maatschappijvisie hebben. Zowel N-VA als VLD als CDEenV zijn zo hetrogeen als maar zijn kan en bevatten met wat zin voor overdrijving elementen van uiterst -links tot uiterst rechts. En voor de n-va is daar zelfs die overdrijving niet voor nodig. Dat gezegd zijnde vind ik wel dat de Gudi's van deze wereld gerust een eigen partij moegen oprichten. Maar ondanks dat ik pro-israel ben heb ik ook respect voor diegenen die Pro-palestina zijn. Al vind ik dat zij voorbijgaan aan de realiteit en de aard van de palestijnse strijd die helemaal niet volksnationalistsich is. Net zoals Garfield ben ik voor palestijns zelfbestuur. Maar het is het islamfundamentelisme en het arabisch anti-semitisme dat vrede in de weg staat niet Israel. En ik heb eerder al aangestipt dat israel historisch gezien meer recht heeft op grondgebede in het midden -oosten dan dat wij( europeanen) recht hadden op N-Amerika of de Turken op constantinopel. Het zou van mij erg onverdraagzaam zijn om te zeggen dat mensen pro-palestina niet welkom zijn bij het VB. Maar ik ben ervan overtuigd dat het VB nooit blind geld zou geven aan de egyptische terrorist zoals dat nu gebeurt. En dat is voor mij voldoende.

Geen enkel partij verkoopt vandaag trouwens een compleet paket of een complete ideologie. En dat is maar goed ook. Want partijen die alles voorschrijven en op alles een eenluidend antwoord hebben dat zijn de partijen van de totalitaire regimes van de vorige eeuw.

De Islam geeft bvb ook op alles een antwoord. Men moet niet meer debateren ... het staat in de Koran. Zowel cdenv , VLD als VB kennen verschillende stromingen binnen hun partij. Bij het VB zijn die verschillen nuances en zullen die niet tot splitsing leiden zollang de kerntaken niet vervuld zijn. Bij de cdenv is het eige bindmiddel de macht ... of beter gezegd het uitzicht op de macht. Neem dat weg en je krijgt een implosie in die partij. De kracht van het Vb is dat ze ook zonder uitzicht op onmiddelijke machtsdeelname gestaag blijft groeien en mensen kan aan trekken.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 13:56   #100
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Guderian zijn theoriën zijn gebaseerd op anti-joodse denkstellingen . Het lot van de palestijnen kan hem gestolen worden. Hij uit een standpunt enkel en alleen omdat het tegen de joden ingaat

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be