![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Lees eens rustig opnieuw wat ik geschreven heb Toontje. Voor de rest zoals gewoonlijk weer totaal geen inhoudelijke posting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geen criminaliteit?! In de diamant-wereld wordt inderdaad voor geen cent gesjoemeld. ![]() Ik blijf versteld staan van de meningen van sommige 'nationalisten'. Ik kan er niet bij.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 1 juni 2005 om 12:15. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zoek de tegenstelling! Overigens is het na al die tijd nog steeds niet tot je ene hersencel doorgedrongen dat ik al jaren geen deel meer uitmaak van het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Op dat vlak moet ik gudi gelijk geven.Daarom dat ik vind dat we ook economisch gezien gematigd moeten zijn . De vlaamse zaak en het verzet tegen de multicul en de islamisering zijn de kerntaken van het VB. Ook de strijd tegen de normvervaging en de legalisering van drugs uiteraard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun je ook maar een enkele posting van jou laten zien die door een normaal mens kan worden bestempeld als inhoudelijk? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zal het zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De frustratie van de blokbeestjes zal wel automatisch opflakkeren, dat zul je wel merken beste lezer ![]() [size=1]Edit:[/size]
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 1 juni 2005 om 12:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De islamisering van Europa zal in toenemende mate tot gewelddadige conflicten leiden, met een steeds groter wordende kans op een etnische burgeroorlog waarop het bestaande politieke systeem geen greep meer zal hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft het nationalisme van Guderian. Nationalisme is meer dan zijn platte schelpartijen tegenover Joden en homoseksuelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Guderian : 1 juni 2005 om 12:46. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Terug on-topic...
De Oostenrijkse justitie heeft naar aanleiding van het verhaal in de pers van maandag jongstleden, een onderzoek ingesteld tegen de joodse ex-FPÖ voorzitter Sichrovsky wegens zijn medewerking aan de Mossad. Het kan hem tot 3 jaar cel opleveren. Sichrovsky zelf probeert zich nu in alle mogelijke bochten te wringen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou zeggen: typische posting van guderian.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Antoon : 1 juni 2005 om 12:49. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.networld.at/articles/0522/10/113358.shtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.... een paar berichten verder in dezelfde thread ..... Citaat:
Getekend Guderian. ![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Antoon : 1 juni 2005 om 13:20. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het VB is mijns inziens samen met Groen zelfs de partij waarbij de leden de grootste gemeenschappelijke maatschappijvisie hebben. Zowel N-VA als VLD als CDEenV zijn zo hetrogeen als maar zijn kan en bevatten met wat zin voor overdrijving elementen van uiterst -links tot uiterst rechts. En voor de n-va is daar zelfs die overdrijving niet voor nodig. Dat gezegd zijnde vind ik wel dat de Gudi's van deze wereld gerust een eigen partij moegen oprichten. Maar ondanks dat ik pro-israel ben heb ik ook respect voor diegenen die Pro-palestina zijn. Al vind ik dat zij voorbijgaan aan de realiteit en de aard van de palestijnse strijd die helemaal niet volksnationalistsich is. Net zoals Garfield ben ik voor palestijns zelfbestuur. Maar het is het islamfundamentelisme en het arabisch anti-semitisme dat vrede in de weg staat niet Israel. En ik heb eerder al aangestipt dat israel historisch gezien meer recht heeft op grondgebede in het midden -oosten dan dat wij( europeanen) recht hadden op N-Amerika of de Turken op constantinopel. Het zou van mij erg onverdraagzaam zijn om te zeggen dat mensen pro-palestina niet welkom zijn bij het VB. Maar ik ben ervan overtuigd dat het VB nooit blind geld zou geven aan de egyptische terrorist zoals dat nu gebeurt. En dat is voor mij voldoende. Geen enkel partij verkoopt vandaag trouwens een compleet paket of een complete ideologie. En dat is maar goed ook. Want partijen die alles voorschrijven en op alles een eenluidend antwoord hebben dat zijn de partijen van de totalitaire regimes van de vorige eeuw. De Islam geeft bvb ook op alles een antwoord. Men moet niet meer debateren ... het staat in de Koran. Zowel cdenv , VLD als VB kennen verschillende stromingen binnen hun partij. Bij het VB zijn die verschillen nuances en zullen die niet tot splitsing leiden zollang de kerntaken niet vervuld zijn. Bij de cdenv is het eige bindmiddel de macht ... of beter gezegd het uitzicht op de macht. Neem dat weg en je krijgt een implosie in die partij. De kracht van het Vb is dat ze ook zonder uitzicht op onmiddelijke machtsdeelname gestaag blijft groeien en mensen kan aan trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |