Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2005, 14:35   #81
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Seg kwaku, als je perse de stoere nepaccountracist wil uithangen, doe dat dan wel een beetje opnopvallend en post niet 10 keer na elkaar in vreemdelingenzaken.
Tja ,neppacoount of niet, na zijn laatste post hier ga ik er niet meer op reageren.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 14:37   #82
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Tja ,neppacoount of niet, na zijn laatste post hier ga ik er niet meer op reageren.
Spijtig, ik 'discussiëer' graag met een stel idioten...
kwaku is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 18:30   #83
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

Zelf al heb je een stad waarvan maar 5% marokkaans is dat lijkt het alsof hun met 40% zijn

hoe dat komt ?

veel marokkaanse jongeren werken en leren niet, en hangen dus de hele dag buiten

marokkanen zijn vaak in de avond buiten als de meeste Belgen en Nederlanders al lang binnen zijn, dus wekt het de indruk dat er meer marokkanen er wonen.

ze zijn vaak crimineel (de cijfers en de realiteit/ervaringen liegen er niet om) dus vallen ze nog meer op.

en dan al helemaal het feit dat ze ook nog een keer enorm willen! vallen!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 18:37   #84
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Masterlijke Allochtoon
Nee, vlaams Belang is een leuke partij, die sukkels laten alleen maar nieuws zien waarin allochtonen de daders spelen. Hoezo, indoctrinatie?

MA
hoezo je bent een huilebak

ze doen dat omdat die cijfers en feiten in de doofpot worden gestopt en de normale burger de feiten mogen weten

want het is een feit dat kotslims voor enorm veel criminaliteit zorgen en het is godverdomme gewoon tijd dat die inteelt hoeren eruit worden geflikkerd

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2005, 11:31   #85
Olivier Marien
Vreemdeling

Olivier Marien's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Olivier Marien
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius

ze doen dat omdat die cijfers en feiten in de doofpot worden gestopt en de normale burger de feiten mogen weten

want het is een feit dat kotslims voor enorm veel criminaliteit zorgen en het is godverdomme gewoon tijd dat die inteelt hoeren eruit worden geflikkerd
Ja,We voelen allen nu een koude bries alsof we in de martelkamer van Breendonck zitten,denkend hoe kan dit toch allemaal gebeuren?Mensen die met zo'n ziekelijke en continu agresieve gedachten liggen rond te dolen,hoe ze de wereld naar hun beeld kunnen manipuleren en tergelijk verkrachten met hun haatsbeeld op anderen,die niet hun taal spreken,niet hun kleur hebben of niet hun manier van denken,beetje kleingeestig niet?Maarja hij die niet beter weet kent zich zelf niet zeker.Niet te min kameraden,Deze jongeman met diepe rotte kronkels in het menselijk brein heeft natuurlijk wel als zo velen onder ons een aanvaring gehad met een vreemdeling of toch dacht dat het een vreemdeling was,het zal de typisch vlaamse buurman kunnen geweest zijn,maar we zullen maar rondbazuinen dat het "nen bruine" was,ahja dan groeit de haat en dan krijg ik mijn zin,mmmh klinkt bekend?Ja er was ook zo'n klein mannetje in de jaren eind dertig die zo bezig was,ver gebracht moet ik toegeven maar op wat gebied?Voor zichzelf en nu nog veel onwetende jeugd of gewoon domme mensen die zich zelf niet kennen.Niet willen weten dat we allen mensen zijn,van vlees en bloed maar de details tellen é,krulletjeshaar,bruin of zwarte huidskleur,hoofdoek,erg vind je niet dat je niet verder kunt kijken dan uiterlijk?Maarja typich....als het geen joden zijn zullen we maar moslims pakken en volgend keer pakken we hindoe's tot we de cirkel rond zijn en pakken we het eerste wat in onze weg ligt aan.
Doe zo voort zou ikl zo zeggen,doe zo voort jongen....[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Olivier Marien on 21-07-2005 at 12:44
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Ja,We voelen allen nu een koude bries alsof we in de martelkamer van Breendonck zitten,denkend hoe kan dit toch allemaal gebeuren?Mensen die met zo'n ziekelijke en continu agresieve gedachten liggen rond te dolen,hoe ze de wereld naar hun beeld kunnen manipuleren en tergelijk verkrachten met hun haatsbeeld op anderen,die niet hun taal spreken,niet hun kleur hebben of niet hun manier van denken,beetje kleingeestig niet?Maarja hij die niet beter weet kent zich zelf niet zeker.Niet te min kameraden,Deze jongeman met diepe rotte kronkels in het menselijk brein heeft natuurlijk wel als zo velen onder ons een aanvaring gehad met een vreemdeling of toch dacht dat het een vreemdeling was,het zal de typisch vlaamse buurman kunnen geweest zijn,maar we zullen maar rondbazuinen dat het "nen bruine" was,ahja dan groeit de haat en dan krijg ik mijn zin,mmmh klinkt bekend?Ja er was ook zo'n klein mannetje in de jaren eind dertig die zo bezig was,ver gebracht moet ik toegeven maar op wat gebied?Voor zichzelf en nu nog veel onwetende jeugd of gewoon domme mensen die zich zelf niet kennen.Niet willen weten dat we allen mensen zijn,van vlees en bloed maar de details tellen é,krulletjeshaar,bruin of zwarte huidskleur,hoofdoek,erg vind je niet dat je niet verder kunt kijken dan uiterlijk?Maarja typich....als het geen joden zijn zullen we maar moslims pakken en volgend keer pakken we hindoe's tot we de cirkel rond zijn en pakken we het eerste wat in onze weg ligt aan.
Doe zo voort zou ikl zo zeggen,doe zo voort jongen....[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Olivier Marien : 21 juli 2005 om 11:44.
Olivier Marien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2005, 12:13   #86
Gargamel
Banneling

Standaard

Ne maroc op rolschaatsen nooit gezien ?

Ik ook niet

Clubkes hebben ze wel

De Verkrachtersclub
De Carjackersclub
Boksclub
Bepotelsclub

enz..enz...[edit]
[size=1]After edit by Gargamel on 21-07-2005 at 13:16
Reason:

Ik ook niet

Clubkes hebben ze wel

De Verkrachtersclub
De Carjackersclub
Boksclub
Bepotelsclub

enz..enz...[/size]

[size=1]After edit by Gargamel on 21-07-2005 at 13:13
Reason:

Ik ook niet[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Ne maroc op rolschaatsen nooit gezien ?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Gargamel : 21 juli 2005 om 12:16.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2005, 12:27   #87
Olivier Marien
Vreemdeling

Olivier Marien's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Olivier Marien
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel

Ik ook niet

Clubkes hebben ze wel

De Verkrachtersclub
De Carjackersclub
Boksclub
Bepotelsclub

enz..enz...
En dit uit de mond van iemand die nog nooit een verkrachting,carjacking gezien heeft,Oordelen zonder kennis leid tot karakterloosheid...fundament van alles wat rechts is trouwens.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be