![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar kom, de situatie in sommige wijken weet ik ook wel en ga ik nu niet dwarsliggen. Het gaat dus over zwembaden: en ja, zoals ik eerder zei: waarom kom ik er nooit amok makende jongeren tegen? ten tweede, al die mensen die op dit forum steeds weer klagen over allochtonen (het zijn trouwens steeds weer dezelfde personen, interessant om te weten, dit is een aparte topic waard), zijn dat allemaal bewoners van Borgerhout? Hier klopt toch iets niet: eerst beweren dat in sommige wijken de vlamingen volledig buiten gekegeld zijn, en dan kom je op deze forum een pak vlamingen tegen die toch nog in Borgerhout wonen...komaan, wie maakt ge wat wijs... Ik had gezegd dat ik nooit die 'verkeerde' allochtonen tegenkom in zwembaden, laten we de discussie dan ook verderzetten over zwembaden en niet uitwijken naar probleembuurten. Als je niet oplet, komt ge nog terecht in de Sahara, en daar heb je helemaal geen zwembaden, wel een pak Noord-Afrikanen, maar geen zwembaden. Dus nogmaals: waarom krijg ik nooit prul met allochtonen terwijl sommigen van ons steeds weer en steeds weer prul hebben ?(en dit in zwembaden uiteraard, laten we bij het onderwerp blijven)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 24 juni 2005 om 16:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weet wat ik ervan denk: deze "problematiek" is zwaar overroepen. Dergelijke verhalen hoort ge alleen de laatste 2 of 3 jaar...maar hoezo, die allochtonen, gingen zij dan tot 2 jaar terug niet zwemmen of hoe zit dat? Of waren zij toen braver en nu opeens niet? Graag wat antwoorden HIEROP, en geen citytrip naar Borgerhout!!! Dank U[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 24 juni 2005 om 16:30. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Goh, die barbaarse moslims toch.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 24 juni 2005 om 16:38. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Blank strand opgericht door Karim, de gekleurde. Het moest er eens van komen. Blanka Kassa in plaats van Cassablanca. Is het daar prijzig misschien? Karim dient prijs voor originaliteit te krijgen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik onthoud alleen maar dat de problemen in die zwembaden blijkbaar verdwijnen als de politie zich er eens een tijdje mee gaat moeien.
Maw hoeft een Burgemeester met een "probleemzwembad" ![]() En als de ellende blijft duren een C4 (of hoe heet dat in de ambtenarij) Soms,heel soms,moet het niet ingewikkelder zijn dan dat........ |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() juist nog meegemaakt:
ik zat in de auto en reed naar huis. Zie ik daar op de stoep een beeldschone jonge vrouw lopen, met korte rok en al...je kon het gewoon niet laten haar na te kijken. Voor mij reed een auto met twee allochtone jongeren, ook zij hadden haar natuurlijk opgemerkt. Ze toeterden en zij keek om en toen ze zag dat het om allochtonen ging, liet zij duidelijk haar ergenis blijken. Jammer voor haar dat geen autochtonen waren, hé. Ik vroeg mij nu af, wat zou nu omgaan in die vrouw. Zou ze denken: o nee, daar heb je die islamitische snotapen die mij lastig vallen, duidelijk omdat ik blank ben en er sexy bij loop, die racistiche jongeren hebben mijn eer gekrenkt, die seksueel gefrustreerde islamieten kunnen geen respect opbrengen voor vrouwen... Wat als het nu vlaamse jongeren waren. Zou zij dan denken: hé, kijk eens, ik word opgemerkt door jongens, ben ik nu geen blonde godin of niet. Zij zou zich gevleid voelen, in het getoeter zou zij een bevestiging zien van haar schoonheid... Maar niet dus als het om allochtonen gaat... Wat ik maar wil zeggen, mensen die steeds kakken op allochtonen, zoals bv. hier op deze forum, hebben eerder vooroordelen en hanteren twee maten en gewichten. Dat 'gekak' op allochtonen wordt hen eerder ingegeven door xenofobie en psychotische achtervolgingswaanzin in plaats van dat ze echt iets meegemaakt hebben. Die gevallen die jammer genoeg wel iets negatiefs meegemaakt hebben, hebben waarschijnlijk ergens gelijk als ze een bepaalde oordeel hebben over allochtonen. Maar wat dan met al die andere die steeds weer kakken op allochtonen, zonder dat er reden toe is. Zij laten zich blindelings leiden door propaganda en indoctrinatie. Het zijn meelopers, een beetje zoals zombies. Ze gebruiken hun verstand niet. Ergens hebben ze een negatief verhaal over allochtonen opgepikt, en opeens durven ze zelf niet eens met een allochtoon in dezelfde bushalte te wachten op de bus...erg hé |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Gouverneur
|
![]() Waar ik ga zwemmen in Genk of Hasselt zit het ook vol "allochtonen" maar nooit één daarvan die mij heeft lastig gevallen ... en kheb ook nog nooit een allochtoone en ander zien lastig vallen ... wel heb ik al een autochtone dertiger zie vechten met een andere autochtone ... ik vind het jammer dat ineens alle allochtonen in een zelfde hokje van "troublemaker" worden geschoven ... terwijl er inderdaad ergen een minderheid is die voor problemen zorgt. Ik viseer nu toch ook niet alle autochtone dertigers? Wat ik hier allemaal lees is zo kortzichtig...
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door la_Principessa : 24 juni 2005 om 19:17. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik kan u naar bepaalde plaatsen mee nemen waar één verkeerd oogcontact volstaat mijn beste. Wegkijken als je ze passeert is de boodschap, anders heb je stront aan de knikker!!
![]() |
![]() |
#94 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
zeker niet als ze gewoon passeren. als je dan al gaat wegkijken ben je wel parano ze.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door la_Principessa : 24 juni 2005 om 19:25. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat styllo_ben vooral bedoelt dat men incidenten met allochtonen soms uitvergroot, en incidenten met autochtonen soms minimaliseert.
(styllo_ben, sorry als ik mij vergis.)
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Deze problematiek wordt door beide kanten misbruikt. De ééne blaast hem nisschien wat op, maar door de andere zijde van het politieke spectrum wordt hij geminimaliseerd, of erger nog, genegeerd. Als je dus alles bij elkaar op telt kun je inderdaad niet concluderen dat je op elke hoek van de straat groot risico loopt overvallen te worden, maar wel dat zulke kloterijen als ze gebeuren (én ze gebeuren) negen op de tien door marrokanen worden uitgehaald.
![]() |
![]() |
#98 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Toch iemand die het begrepen heeft. Je moet ze bekampen met dezelfde wapens, in groep hebben ze meestal veel lawaai en moed. Maar loop zo eens een kwastel voorbij als hij alleen is... dan durven ze potverdorie nog niet in je ogen kijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |