![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
hulp aan afrika = eigen graf ? Als je 38 urenweek, 20 dagen verlof, je auto, je dure vakanties en je luxeproducten je heilig zijn, mja, dan is het misschien verantwoord dat er daarvoor 50 000 mensen per dag sterven. Ik zal je eens voordragen als ambacadeur bij de VN.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() De macht van Europa en in mindere mate van Amerika staat en valt met de ekonomische macht.
Ik zie maar één oplossing : Europese herbewapening en rekolonisatie van het zwarte kontinent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() [size=2]Zo![/size] Live dinges ist wieder vorbei, de wereld heeft zich gedraaid en wat gisteren was is reeds een andere weld. Al die steenrijke artiesten zijn weer met hun bankrekeningen bezig (ze zullen hun omzet mooi zien stijgen zoals gepland) en al die "arme negerkens" zijn nog steeds arm.
Of er "awareness" is gecreërd? Laat me niet lachen. Live Aid van 1985 heeft ook niet veel zoden aan de dijk gebracht, iedereen gaat naar die concerten gewoon om een goed concert te zien. Und sonst nichts. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dank u |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
boven onze dierlijke instincten uit te stijgen. Try, my dear, try hard !
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het zou zelfs niet werken. Massa vernietigingswapens zijn binnen het bereik geworden van terroristische organisaties, noem ze maar gerust de 21'eeuwse guerila. Pas op, ik vind ze net zo verwerpelijk als iedereen. Maar zonder een stalinistisch regime met een "big brother" sausje krijg je ze niet klein. Jouw oplossing zou wel eens enorm veel van je eigen vrijheid en luxe kunnen kosten, meer dan je denkt. Think twice before you spit out some childish remarks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Drinkbaar water, alle dagen eten. (Het hoeft geen kaviaar te zijn) En je kunt zelfs moderne elektronica bekostigen en een abonnement op internet. Zoals de meesten besef je zelfs je eigen luxepositie niet, je stikt erin en denkt dat het nog vanzelfsprekend is ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jouw zien we alvast niet woensdag, tijdens de mars op edinburg. Ik ben altijd verbaasd hoe verschrikkelijk goed je geinformeerd bent. Live8 was de "kick off".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
1/ Zonet ging u even beweren dat ik mijn leven ten koste van anderen leidt. Dat is iets anders dan wat ge hier schrijft. nogmaals, spreek voor uzelf 2/ Wie zijt gij om mij te kennen en te beweren wat ik besef en wat niet nogmaals, spreek voor uzelf[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 3 juli 2005 om 10:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en neo-kolonisatie, samen met het profijt van kinderarbeid. Denk je maar eens in hoe het zonder zou zijn. Te verblind door je luxe zeker, mja ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 3 juli 2005 om 10:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en dat was niet in België, op m'n lui gat achter de tv. Hard werken ? Hoe bedoel je ? Luie negers ? Jij zult dat vast en zeker met eigen ogen gezien hebben. O ja, nu begin je al licht racistisch over te komen, negers en luierikken, da's een van de oeroude slogans om een ras of bevolkingsgroep te stigmatiseren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 3 juli 2005 om 10:38. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik deel nog altijd de Grootgermaanse idee van continentale ruimten. Of noem het een moderne invulling van de Monroedoktrine als je wil. Japan / China / India : Azië USA : Amerika Europa + Rusland : Afrika Islamitische wereld : zelfbeschikking Ach, hadden wij Noorderlingen maar even de politieke moed om onze verantwoordelijlheid te nemen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zonder inhoudelijk ook maar enige inhoud van waarde te verkondigen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mens toch, wat een verzuring!
Ik stond ook veeleer sceptisch tegenover initiatieven als Live 8. Maar als ik sommige reacties hier lees, dan moet ik toegeven dat het wel een zinvol initiatief is. Het schopt de mensen blijkbaar toch een geweten, en sommigen kunnen daar kennelijk niet goed tegen!
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() waarover heb je het? in mijn geval is het simpel: mij buiten amuseren ipv binnen naar de TV te liggen gapen waar de angelsaksische versies van Eddy Wally en JM Pfaff hun omzet verhogen zodat ze "de armoede uit de wereld helpen". Is dat uw beruchte "verzuring"? Ik kan het u nochtans ook aanraden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |