![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() 't is niet zo moeilijk om op tv de populaire stief uit te hangen.
Gewoon uw broek laten zakken. |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U vraagt, VTM draait...
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#88 |
Gouverneur
|
![]() Wat zit dat moslimvrouwtje daar te brabbelen...
U hebt een minderwaardigheidscomplex als vlaming omdat u door de franstalige meerderheid wordt gezegd wat u moet doen en dan deflecteert u dat door dat op andere minderheden ook te doen... Beseft dat mens uberhaupt dat Vlaanderen 60% van "België" is en dus geen minderheid.. Als we hetzelfde moeten toepassen met de andere minderheden in dit land hebben de moslims het te zeggen over de walen, de joden over de moslims.... Goed bezig mevrouwtje ![]() Dat van Filip's vader die door de nazi's in een werkkamp werd gezet wist ik nog niet. En dan durven ze die man van nazi sympathieen te beschuldigen. Schandalig gewoon. En "Signaal"... ik zie het verband niet met nazi literatuur... tenzij ik op school uit een nazi- nederlands leerboek heb moeten leren ![]()
#89 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Nu ze de meerderheid zijn hebben we toch een minderwaardigheidscomplex behouden. Dat klopt met de verklaring van racistisch gedrag: dit volgt uit een minderwaardigheidsgevoel. Die mevrouw vergist zich in tijdsperiode maar haar uitleg blijft toch geldig. Wat weet jij over de situatie in Nederland? De meeste mensen hier weten daar niets van. Het beroemde Vlaamse inferioriteitsgevoel kende ze. Ik vind dat voor een Hollands niet slecht. Citaat:
De vader van Hitler was een Jood. (Hitel is een onderdeel in de synagoge waar de torra op staat)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 16 juli 2005 om 23:57. |
||||||||
![]() |
![]() |
#90 |
Gouverneur
|
![]() ik zie echt niet in met welk minderwaardigheidscomplex een vlaming zit :s wij zijn de financieerders en rechthouders van dit apenlandje... niet echt minderwaardig te noemen.
U zegt dus dat racisme voortvloeit uit een minderwaardigheids gevoel... Ok : "Ons ras is superieur , wij zijn ubermenschen" klinkt minderwaardig? "hamas hamas joden aan de gas" klinkt minderwaardig? Ik ben van oordeel dat een racistische partij in dit land niet bestaat zover ik weet, of het moet al zo een klein BUB-achtig partijtje zijn dat niemand buiten dit forum kent. Racisme is inderdaad te verachten. Men mag geen onderscheid maken op huidskleur. Wat men wel mag doen is de eigen waarden en normen beschermen van invloeden. En aan nieuwkomers vragen om met de maatschappij mee te leven in plaats van er zelf eentje op te richten. Eigen volk eerst is een heel simpel principe: Stel dat je een arm gezin bent, met 3 kinderen je hebt 3 porties voedsel die net groot genoeg zijn. Er komt een 4de kind aanzetten dat je niet eens kent. Dat kind legt zich leuk in de zetel bij jou thuis en zegt dat het honger heeft. Hoe verdeel je het voedsel? (Let op , dit voedsel is van het ondeelbaar type) Ik zou, omdat ik van mijn kinderen hou, hen eerst het eten geven.
#91 | |||||||||||||||||||||||
|
![]() Citaat:
- Ik zeg dat niet. Ik zeg dat het voorkomt uit het onderdrukken hiervan. Dat het een fobie is. Een geestesziekte. Haat, en het geweld dat er uit voortvloeit zijn altijd een bescherming tegen het angstgevoelen, diep in een onbewust gedeelte van ons verwonde zelf, dat we minderwaardig zijn. Zoals ik het zie zijn racisten mensen die wuiven met een vaandel waarop staat: “Ik voel me grondig minderwaardig, onzeker, angstig, mislukt. Ik ben bang dat iemand dit zou weten, dus ik ga deze gevoelens van minderwaardigheid verstoppen door te doen alsof ik beter ban dan anderen. Dit beschermt mij van het gevoel hoe mislukt ik me in feite voel Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Porties die net genoeg zijn... Je fantasie slaat op hol en je moet roze olifanten bedenken om een voorbeeld te vinden. Feit is dat er geen probleem is maar dat jij er een wil scheppen. Tegen gekte zijn dwangbuizen, tegen algemene politieke zotheid is er een cordon sanitaire. Gelukkig maar ![edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 17 juli 2005 om 01:00. |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus "ondeelbaar voedsel" bestaat wel!
![]() |
#93 | ||||||
|
![]() Citaat:
- wie heeft je grootmoeder dan allemaal laten verhongeren om jou in leven te houden door het niet voorhanden zijn van "deelbaar voedsel", - Verdedig jij alles, maar dan ook alles, zot of niet zot dat van een bepaalde richting uit komt? - JEZUS ![edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 17 juli 2005 om 01:07. |
||||||
![]() |
![]() |
#94 |
Gouverneur
|
![]() Heb je eigenlijk enig idee hoe ons land (zesde rijkste land van de wereld) zijn rijkdom produceert. Hoeveel procent in Vlaanderen, hoeveel in Wallonie?
Wel ja ik heb daar enig idee van, we werken namelijk met een putsysteem. Het waals en brussels gewest mogen graven in de schuldenput, en Vlaanderen mag bijvullen. Bovenop onze eigen afbetaling van de staatschuld helpen we dan nog eens met 5 miljard eurotjes per jaar, wat samen met de "solidariteit" oploopt tot 12 miljard eurotjes even uitrekenen in befjes... 480 000 000 000 BEF / 6 miljoen vlamingen... en dan zegt u dat wallonie een groter percentage aan de rijkdom bijdraagt? door wapens te leveren aan nepal? Please educate me.. Next, Voedsel dat ondeelbaar is, heel makkelijk: aangezien er slechts 3 porties waren die voldoende groot zijn, zou indien je der eentje zou opdelen voor 2 personen te weinig voedsel zijn. Dus dat noem ik ondeelbaar. Of stuur jij een van je eigen kinderen de dood in omdat je een kind van een ander toch maar met n halve portie voedsel het graf in wil sturen. Als je nu eens een beetje beeldspraak zou begrijpen, dat zit in je kop ![]()
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En als u dat niet wilt zien hebt u echt geen verstand hoe het er in oorlogstijd aan toe gaat.Dan geld het "eigen volk eerst" principe pas echt,zelfs tov u eigen buren.
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#97 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Het BNP van Belgie bedraagt volgens de statistieken van de CIA 316.2 miljard dollar. Delen we jouw bedrag (IN EURO, dat is in jouw voordeel ![]() namelijk 12/316 = 3,8 En dat bedrag is de icoon, de heilige graal, de kolossale som die het VB jou, simpele duif, voorhoudt om alle problemen op te lossen. Want dat zouden we overhouden als we geen bal aan de Walen geven... De deling door het aantal mensen is fout: per Vlaming worden er ook enorme winsten gemaakt, per frank die een gewone mens verdient gaat er nog een heeel groot bedrag naar privé, naar staat, naar buitenland. Kijk dat is nu eens spelen met cijfers. Vindt een fout in mijn redenering en ik eet mijn ondeelbare hoed op ![]() Citaat:
Voedsel is zo ondeelbaar als men zelf wil... In de oude boeken staan mirakelen die er geen zijn. Toen een groot figuur uit de oude godsdiensten vroeg aan de mensen: wie heeft hier vandaag eten bij? Er zijn hier veel mensen die geen eten hebben. Toen staken er tien man van de duizend hun hand op. Ok, zie hij: deel dat maar rond. Toen bleek iedereen genoeg eten te hebben gekregen uit die tien manden. Men noemde dat een mirakel. Maar eigenlijk waren er meer manden, en hadden de mensen gelogen. En achteraf bezien viel het nogal mee. Moest nu geeneen immigrant werken, en volledig op onze kap leven, dan zou dit ons ook maar een paar procent kosten van ons BNP. Minder dan 2 procent. Wie er met al dat andere geld gaat lopen? De superrijken en de buitenlands multi's. Willen we die dan maar buitensmijten?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 17 juli 2005 om 01:24. |
||||||||
![]() |
![]() |
#98 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
En u voorbeeld over het BNP gaat niet op,we hebben het over momenten van voedselschaarste,zoals in oorlogstijd.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 17 juli 2005 om 01:25. |
|||||
![]() |
![]() |
#99 |
Gouverneur
|
![]() dus eric kan morgen naar afrika vliegen en daar van water wijn maken.... (der is geen water op veel plaatsen) (voor de tragere zielen onder ons)
en hij zal slechts 1 brood meenemen en daar heel afrika mee voeden want hij kan dat oneindig delen zodat iedereen voldoende heeft (ahja want die arme negertjes brengen hun eigen manden mee he) (copperfield tricks werken niet ECHT he :s)
#100 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
"Eigen volk eerst" heeft ervoor gezorgd dat de mensen die er nu zijn daadwerkelijk Zijn,want anders waren ze er niet(simpel uitgedrukt).[edit] [size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 17 juli 2005 om 01:39. |
|||||
![]() |