![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |||||||
|
Banneling
|
Citaat:
hans, 5 lijnen hertypen dit moet toch kunnen hé[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door giserke : 11 juli 2005 om 18:47. |
|||||||
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de vlaamsen leven nog in 1302. niemand wil nog vlaanderen. het unitaire belgie is een feit maar enkel de vlaamsen weten dat nog niet. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Banneling
|
Het unitaire België is nog geen feit, maar dat het Vlaams-nationalisme morsdood is, dat hebben we wel op 11 juli gemerkt: nergens Vlaamse vlaggen behalve op overheidsgebouwen en aan de KBC-bank !
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#86 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
Banneling
|
Maar onderweg dus niks gezien. Zet dat ook maar eens in 't vet, slimmeke. Op de ochtend van 12 juli in Overijse ook al niks. Zeg me nu niet dat de flaminganten allemaal 's nachts hun vlaggetje al hadden weggehaald.
Ik vraag me af wie hier blind is. |
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Goe bezig, Hans. ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#90 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
-iedereen die een Vlaamse vlag buitenhangt is Vlaams-nationalistisch -iedereen die geen Vlaamse vlag buitenhangt is neit Vlaam-snationalistisch/flamigant -het vlug bekijken van de huizen op een autoritje ergens door Vlaanderen zou een algemeen beeld moeten geven van heel Vlaanderen. Hans1 heft hierbij de kunst van het extrapoleren tot ongekende hoogten... je zou voor minder gaan denken dat we hier met een zot te doen hebben...
|
|
|
|
|
#91 |
|
Banneling
|
Jullie gaan me dan ongetwijfeld kunnen zeggen in welke gemeente we veel Vlaamse privé-vlaggen hadden kunnen zien op 11 juli. Ik ben benieuwd, maar ik vraag wel confirmatie van iemand die er langs kwam.
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|