![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar nu serieus: eens ze de macht hebben, wat gaan ze dan uitvreten?
Of gaan ze ons dan laten werken zodat ze kunnen golf spelen en in viersterrenhotels overnachten? Hé, maar dat kunnen ze tegenwoordig toch ook al?
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Staatssecretaris
|
![]() Feit blijft blijkbaar dat er EERST gezegd werd dat een bepaald persoon VOOR de aanslagen getipt werd, en nadien ( blijkbaar enkele uren later ) werd in een TWEEDE versie gesteld dat hij nadien getipt werd.
Niemand zoekt daar een specifiek complot achter. Het doet me eerder denken aan "de naam van de roos".
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ofwel was Natanjahu werkelijk getipt, en is het wraakroepend dat de officiële Londense veiligheidsdiensten niet gewaarschuwd zijn; ofwel zit de Joodse inlichtingendienst mee in het extremistische complot; ofwel ging het niet om een echte tip maar om een astrologische waarschuwing (sommige politici zijn daar gevoelig voor, maar het nadeel is dat astrologen zowat om de 3 dagen "onheil" of "ongunstige omstandigheden" voorspellen, wat nogal verlammend kan werken op die astrologie-believers). Ik kies persoonlijk voor de 2de verklaring: Joodse extremisten die onder één hoedje spelen met moslimextremisten. Jammer, want het zou veel rechtvaardiger zijn dat ze elkaar uitmoorden in plaats van onschuldige burgers te treffen.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk was Netanyahu getipt.
Hij zit mee in het complot, maar was vergeten dat er een cover-up moest gebeuren. ![]() Wat een geluk toch dat de grote samenzweerders altijd van die domme foutjes maken, zodat complotfreaks de dag zelf al met "bewijzen" kunnen afkomen! ![]() Nooit zal een complotfreak toegeven dat hij een zin verkeerd interpreteert. Integendeel, de complottheorieën bestaan vooral uit bizarre verdraiingen van de werkelijkheid, samen met wat leugens. Merkwaardig dat geen van de believers hier aandacht schenkt aan de tegenstelling tussen /\lcazar's eerste beweringen over een Joodse bankier en Amerikaanse inlichtingendienst, en zijn later "bewijs" over een Israëlische minister en de Britse inlichtingendienst!(Niet dat zijn artikel iets bewijst, maar soit.) Deze discrepantie, die is niet belangrijk. Meestal bouwen complotfreaks nochtans hele theorieën op één woord verschil!
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier vind je het originele bericht in een joodse krant notabene ( waarschijnlijk kan u hen ook beschuldigen van jodenhaat, complotdenkers en waarom niet Hitler volgelingen, Himmler aanbidders en diets meer ? Oordelen velt u graag over mensen, meestal dan nog op basis van gebakken lucht. http://www.israelnationalnews.com/news.php3?id=85346 Uw tweede punt is makkelijk te counteren ... in aller vluchtigheid treden ook al eens lapsussen op, zeker als men met 10 zaken tegelijk bezig is. De details zijn ondertussen met allerlei artikeltjes aardig rechtgezet. Algemeen kunnen we concluderen: Netanyahu werd op voorhand getipt. Door wie ? Waarschijnlijk door Mossad/CIA. Wie anders hé ? Complot ? 'k weet niet. Het is alleszins enorm verdacht dat juist na de aanslag de door mijn aangehaalde versie werd verkondigd, maar nadien door AP en andere nieuwskanalen een versie wordt verkondigd die er diametraal tegenover staat. En ik hoor prof. Coolsaet toch onlangs zeggen hoe aartsmoeilijk het is in deze kleine al qaeda splintercellen te infliltreren ... maar toch hadden ze voorkennis. En als ik nu zie wat de gevolgen zijn ... aandacht op Blair wordt afgewend mbt de Downingstreet memo waarin zijn beleid tav Irak genadeloos wordt onderuitgehaald, aandacht van het debacle in Irak wordt afgeleid, er wordt een terug gesproken over de VN richtlijn daterend uit '98 mbt terrorisme en het op mondiaal vlak in een soort universele verklaring te gieten ( en iedereen weet hoe ruim je 'terrorisme' kan defniëren ... ), zelfs is er nu sprake van een ware Europese dreiging ( nieuwsblad van vandaag ... staatsveiligheid waarschuwt voor kamelenneukers aka moslimterroristen in belgenland ) enz ... angst creëren. Heeft altijd gewerkt ... start eerste eerste grote oorlog, Pearl Harbor ( uitvoerig wetenschappelijk gedocumenteerd ) , keizer die Rome in de fik stak en het op de Christenen stak om ze uit te roeien. Je moet al een paardenbril ophebben om niet te zien dat er problemen gecreëerd worden om bepaalde oplossingen er versneld door te drukken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 9 juli 2005 om 00:29. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begin me echt af te vragen wat joden u hebben aangedaan dat ge zo door haat verblind wordt. En als u zegt dat ik mij dat inbeeld dan wil ik graag hier voorbeelden brengen van de racistische opmerkingen die u hier de laatste maanden heeft gepost. Fraai was het niet. Als de mossad van de aanslagen wist, dan moeten ze Netanyahu niet net voor de aanslagen waarschuwen. ![]() Maar dat is logica, dat telt niet mee. Wat er gebeurd is is genoegzaam bekend. N�* de eerste explosie werd Netanyahu geadviseerd om in zijn hotel te blijven. Waarschijnlijk zijn nog tientallen andere "personaliteiten" in hetzelfde geval. (Maar ja, die zijn niet joods, dus die passen niet in uw complot.) Tenzij zowat de hele wereldpers mee in het complot zit is er verder niets aan de hand met dit verhaal. Een nieuwe urban-legend voor wie gelooft in de protocollen en het allomtegenwoordig joods complot. (En, om even op uw "bewijs" in te gaan. Lees het artikeltje, en het zal u opvallen dat er geen bron wordt genoemd. Het is een roddel, waarschijnlijk ontstaan door een verkeerde interpretatie. Maar zo werken believers. Met dezelfde techniek "bewijzen" zij dat sommige kapers van 9/11 nog leven, dat FEMA al op 9/10 in New York op de aanslagen zat te wachten, enz, enz, enz...)[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 juli 2005 om 09:43. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Er moet toch een verdomd goede reden bestaan voor al die complotten die jullie blijken te hebben blootgelegd. Of smeedt die NWO complotten voor de fun? ![]() Allé, daar moet je toch wel al minstens 1 en vermoedelijk meer denkpistes over hebben verkend... ![]()
![]() |
![]() |
#91 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
U begint echt maar dan echt werkelijk pathetisch te worden, firestone. Onder elke steen denkt u het grote jodenhatendom te moeten zoeken. De slachtofferrol is o zo gezellig ... in mijn ogen een enorme teken van zwakte en idioterie. Ik heb nergens gezegd dat dit een joods complot is, laat staan dat 'zij' de aanslagen georganiseerd hebben. Het zit allemaal tussen uw 2 oren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb bovendien geen weet van andere personen die ingelicht waren, wsh wel uiteraard. En hier komt u weer met uw loze beschuldigingen, aangevallen zoals u zich steeds voelt ( en ik begin serieus te vermoeden dat er iets grondig schort aan uw zelfbeeld ). Blijkbaar heeft u ook totaal geen notie hoe 'de wereldpers' werkt: ze werkt op basis van perscommunicés, na de chaos ( waarin waarheid bovendrijft ) worden nette verhaaltjes de wereld ingestuurd. Zoals ook dit nette verhaaltje de wereld werd ingestuurd om het volk kalm te houden, zij het dan wel bewust. Citaat:
Citaat:
Het afdoen als een roddel omdat de wereldpers er niet over bericht ... man man man ... wie bericht nu over zoiets in tijden van crisis ? Geen enkele journalist die morgen nog brood op de plank wil schrijven. Simply not done. In de eerste uurtjes is er geen persbeheersing, dan is het als het ware 'genieten' van brokjes waarheid. En natuurlijk dat er geen bronmelding is ... de heerschappen hun methodes kennende was de bron nu al ergens op een stort te vinden, kipkap van gemaakt. Whoisy ... het interesseert mij totaal niet mijn denkbeelden omtrent het hoe en waarom wereldkundig te maken. Exodus mag misschien extreem naïef zijn, ik vind dat 'ze' gewoon doen wat moet gedaan worden. En daar zal toch niets aan veranderen. Alleen spijtig dat niemand hier het zal meemaken, uitgezonderd hen 'met voorkennis' ![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, /\lcazar, draai de zaken niet om. Ik stel gewoon vast wat u hier neerpent, meer niet. Ik verzin het niet dat u in de protocollen gelooft, dat heeft u zelf geschreven. En herlees de thread over "rassen" van twee maanden geleden. Waar u schreef dat de joden "goyim" als dieren beschouwden en er alléén maar op uit waren hen leeg te zuigen. Racistisch genoeg?
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof de protocollen, iemand met een gezond boerenverstand die ze helemaal doorgelezen heeft ( en je moet in dit land al goed zoeken om er een afschrift van te vinden ) leest er gewoon de geschiedenis van de afgelopen honderd jaar in. Uiteraard geeft dit een probleem in het lineair denkpatroon van vele intellectueel misvormde westerlingen ... hoe kan je nu op voorhand al de geschiedenis schrijven ... tja ... er zijn bevolkingsgroepen die daar minder moeite mee hebben om dat te begrijpen. Maar is dat uw argument om mij racisme aan te smeren ? Zwak hoor, heel zwak, ik heb er toen nog bij vermeld dat dit geen exclusief joodse zaak is, ze zelfs weinig van doen heeft, meer nog dat 99 % van hen er totaal niets van afweet, er zitten ook ariers en consoorten tussen. zelfs spleetogen. In de Talmoed staat dat 'Joden' andere mensen ( goyim ) als minder dan dieren beschouwen en dat ze moeten uitgebuit worden voor eigen gewin, dat je sex mag hebben met hun kinderen enz ... Het zal wel een extreme kloot geweest zijn die dit geschreven heeft, maar ik ken [size=7]geen enkele [/size][size=2]religie waar zulke rotzooi ook maar in 1 enkel heilig geschrift voorkomt.[/size] Waar was ik fout en wat is er racistisch ? Noppes, nougabollen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() meer nog: die talmoed is hét standaardwerk voor racisme !
hét referentiewerk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alleen juist voor die specifieke religie ... Dan is er toch iets serieus verkeerd, niet ?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 9 juli 2005 om 12:12. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Dat u veronderstelt dat alles wat in de talmoed staat deel uitmaakt van de joodse godsdienst. 3) Dat u veronderstelt dat alles wat in de talmoed staat vandaag door alle (of de meeste) joden wordt geleerd en toegepast. Uw bewering over de protocollen is klinklare onzin. De protocollen beschrijven wel degelijk een joods complot, en daar gelooft u in. Daarom dat u ook ter gelegenheid van de aanslagen in Londen net afkomt met een (uiteindelijk niet eens bestaande ![]() Net zoals u in de 9/11 discussie eens afkwam met alle anti-joodse roddels die in deze materie op het Internet te vinden zijn. Toen ik u op de details aanpakte trok u vlug uw staart in, want u kon geen enkele bewering hard maken. Bon, dat volstaat echt voor deze discussie. Herlees de protocollen maar, daar staat de Volledige Waarheid in! ![]()
![]() |
![]() |
#97 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En van een exclusief joods complot is zelfs geen sprake, alleen in de hoofden van hen die zichzelf steeds bedreigd, aangevallen, miskend en wat nog allemaal voelen ... ellendeparasieten dus. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
(Ocharme u kinderen... ![]() [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 juli 2005 om 12:35. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
wat betreft die van .. ik heb dat stukje op teevee gezien, tesamen met mij vele mensen, het was heel duidelijk te zien hoe joodse twintigers joelend op het busje stonden te springen bij het aanzien van de aanslagen op de wtc, er zijn zelfs ooggetuigenverslagen van, mensen in de buurt die er gedegouteerd van waren. maar dan spreken we uiteraard nog niet over die enorme israelische spy ring die in de nadagen van elf september in de states is opgerold ... blijkbaar is u enorm selectief in uw nieuwsgaring, dat stoort mij niet, het interesseert mij zelf niet. Zo rond 500 voor 'geboorte' van christus kregen bepaalden stammen van de israëlieten van hun YHWH ( ook genaamd ANUN, maar dat was vele duizenden jaren eerder ) de opdracht om alle volkeren uit te moorden en te overwinnen ( Deuteronomium - Torah ). De Protcollen zijn hier gewoon een neerslag van, met in hun kielzog een bende papenvreters[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 9 juli 2005 om 12:43. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u citeert graag roddels over joden (van de protocollen, (die nu ineens wel joods zijn ![]() Clemenceau heeft eens gezegd: "calomniez, calomniez, il en restera toujours quelque chose". Dat is wat u doet, meer niet.
![]() |