![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Zal het moslimterrorisme in het Westen verdwijnen als de moslims er weggaan? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
32 | 42,67% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
40 | 53,33% |
Weet niet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,00% |
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Met Vlamingen bedoel ik mensen die zich zo noemen, voelen en ook door anderen worden ervaren als zijnde Vlamingen. Mensen afkomstig van Europese Vlamingen. Dit klinkt waarschijnlijk weer te racistisch voor u, maar ik geloof nog in mijn volk. Ik ben geen zelfmoordlijdende door schuldgevoelens verteerde Europeaan die er alles aan doet om zijn afkomst en cultuur te vermengen, te laten verteren door 3e wereldhordes.
![]() |
![]() |
#83 |
Lokaal Raadslid
|
![]() In antwoord op de peiling:
Topic-titel: Terrorisme verwijderen door moslims te verwijderen: NEEN, er zijn nog andere terroristen dan extreme-moslims. Poll: Zal het moslimterrorisme in het Westen verdwijnen als de moslims er weggaan?: JA Eigenlijk zeer logisch, als er geen moslims zijn, zijn er ook geen extremisten, dus de vraag is niet echt goed gesteld denk ik... Maar ik zie het totaal niet zitten om alle moslims buiten te trappen, het zijn er maar een paar die het verkloten voor de hele groep, en die moeten opgespoord en verbannen worden. Anders zijn wij even slecht als de moslim-extremisten door zelf onschuldigen te straffen.
![]() |
#84 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als de samenleving hier tot de conclusie komt dat de aanwezigheid van moslims noodzakelijk leidt tot geweldescalatie en terrorisme, dan valt er toch niet veel in te brengen tegen het voorstel om de moslims te bewegen terug te keren naar de moslimlanden. Dat hoeft niet in één keer te geschieden. Het is een proces dat over pakweg een tiental jaren of zelfs meer kan gespreid worden. Als men zowel aan deze als aan gene kant van de Middellandse Zee inziet dat het voor de vrede beter zou zijn om de moslims uit Europa te halen, dan houdt niets de politiek in landen rond de Middellandse Zee en Europa nog tegen om terugkeerverdragen te sluiten voor de moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sorry, ik ben onozel (geworden) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu is de koning van Marokko de Godfather van de Marokkaanse drugsconnectie, dus die bulkt van het geld, het zal dus wel wat kosten om hem en zijn omgeving om te kopen, maar dat moeten we er dan maar bijnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
- ik ben gebeten door één poedel: slacht alle honden - ik ben ziek geweest van één pot mosselen: kelder de visserijvloot - mijn auto is aangereden door een zatte chauffeur: bombardeer Stella en blaas de autostrades op, deporteer alle alcoholisten naar Cognac of naar Pilsener. Zien jullie idioten nu echt niet in dat je steeds plezantere zotte praat begint uit te slaan. Ik begin te HOUDEN van de piekzotte nazietjes op dit forum. Zij zijn SCHATTIG. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Na de grote steden en symbolen zullen ze waarschijnlijk overgaan naar kriskras bomaanslagen zodat niemand in Europa zich nog veilig weet, net zoals in Israel voor de muur. Tegen die tijd worden partijen als het Belang zo groot dat ze ofwel de absolute meerdeheid halen of hun wil kunnen opleggen aan een regeringscoalitie. En dan zal het snel gedaan zijn met de islam in Europa. Het multikuldrama nadert met rasse schreden zijn ontknoping. Ik proef al bloed bij wijze van spreken. The Times they are a changin'! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | ||||||||||||||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eet vantijd eens wat couscous, dat bevat veel vitaminen. Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 juli 2005 om 00:33. |
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Jullie drinken toch geen Rodenbach zeker? DUVEL? CUVEE DU PRESIDENT? BUSH BEER? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Om u toch de kans te geven te argumenteren, herhaal ik één van mijn vragen waar ge weer niet op kon antwoorden wegens té aangebrand..
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
![]() Laatst gewijzigd door Levertraan : 15 juli 2005 om 00:52. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Het opdelen in "autochtonen" en "allochtonen" is natuurlijk al fout. Daarom is het inderdaad moeilijk om op zo'n vraag te antwoorden. Mijn vraag "wat zijn allochtonen" en "waar ligt Allochtonië" is dus zo gek niet. Het is namelijk geen reële vraag. Maar ik begrijp ze: stel je nu eens voor dat een multiculturele samenleving, zoals de onze, in meerderheid uit vreemdelingen bestaat, zou ik dat dan toejuichen of afkeuren. Ik weet niet of het je is opgevallen maar ongeveer de helft van onze landgenoten gaan elk jaar naar het buitenland. Daar gaan ze dan als rasechte Vlamingen, na er een jaar voor gespaard te hebben, genieten van het feit dat ze een volslagen ethnische minderheid vormen. Velen van hen zijn dan te vinden In Turkije, in Tunesie, in Egypte en ik vergeet dat er zelf zo dom zijn van naar Marokko te gaan. Als die islmieten zo'n koppensnellers zijn, waarom gaan die onozelaars daar dan op vacantie? Zijn dat allemaal massochisten? Welk percentage ook de immigratie aanneemt: dat is iets dat gelijdelijk evolueert. In Vlaanderen is quasi honderd procent van de bevolking een afstammeling van een immigrant die de laatste honderd jaar naar hier kwam. We kenden tussen 1831 en 2000 immers VIJF MILJOEN immigranten. Dit beantwoord al uw vraag: het is al lang zover. De multiculturele samenleving waar jij zo bang voor bent bestaat al eeuwenlang. Vlaanderen is er het product van, het is essentieel, oer-Vlaams om de vrucht te zijn van een jarenlange mengeling van culturen. Jij doet of er iets nieuw is omdat het nu zou gaan (want dat is niet helemaal juist) over niet-Europese culturen. Dat zijn dus geen "aliens". Het gaat hier weerom over mensen en culturen die al eeuwenlang invloed hebben gehad (alcohol, algebra, kiosk, divan, zero, vizier, harem, grenadine enz...). Ik verwacht hier eerlijk gezegd niets speciaals van. Eerst en vooral zijn alle mensen over heel de wereld niet meer zo verschillend. Door de reeds jaren aanhoudende mundialisering verdwijnen de verschillen en komen we tot een inzicht dat er weinig nieuws onder de zon is. Ik denk ook dat de fabeltjes van "grote problemen" eerder zullen gerealiseerd worden indien we geen immigratie hebben: dan veroudert onze maatschappij en gaan we een strijd krijgen tussen jong en oud. Er zijn geen vreemdelingen in de zin van mensen waar je niet mee kunt samenleven, daarenboven verloopt de integratie van onze vreemdelingen feilloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
[size=1]Le fanatisme est l'apanage des ignorants.[/size] Ik ben een tolerante liberaal, maar eigenlijk is dat een pleonasme. "How can our religion be a cause of danger? Islam teaches kindness and love for humanity. Islam is moderation, not extremists. Extremists are not real Muslims. They just give us a bad name." - A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan |
|
![]() |
![]() |