![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Staatssecretaris
|
![]() Onze Belgo-fascistjes houden zelfs zoveel van land en vlag dat ze hun vodden niet goed kunnen hangen. Wisten jullie trouwens dat zelfs als de vlag op de IJzertoren 45° naar links was gedraaid dat ze dan nog steeds niet goed was. Artikel 193 van de GW zegt namelijk ROOD-GEEL-ZWART en niet ZWART-GEEL-ROOD. Maar ja, als er zelfs geen echt officiele Brabaçonne bestaat, waarom dan een vlag nodig he. Zeker voor een artificieel staatje van mijn ...
Met Vlaams-nationale groet [size=1](bij de weg: ongelooflijk stoere aktie hoor)[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() ja zeg jij hebt wel makkelijk praten, een leeuw kan moeilijk onderstebove he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() das net hetzelfde zoals op Manneke Pis een Vlaamse vlag te hangen...
pure provocatie dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Vlaamse vlaggen zouden eigenlijk tot Vlaanderen beperkt moeten blijven, dus niet in Brabant, niet in Limburg en niet in Antwerpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Oh ja, daaaar!!!!
![]() |
![]() |
#89 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Is het in uw strijd voor het metafysische vocabularium of zo iets, niet noodzakelijk om te spreken van Noord-Belgen ipv Vlamingen? Pas op he, want de Voorzitter (met hoofdletter) ziet alles ![]() [size=1]Edit:[/size]
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven Laatst gewijzigd door Tantist : 13 juli 2005 om 16:26. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Een moreel hoogst verdedigbaar gedrag, nietwaar? ![]()
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Ik zie het al voor me... Bruno en Hans klimmen op de IJzertoren, zwaar giechelend met een dikke buik. Eens boven gekomen: "Vite Bruno". Waarop teken wordt gegeven aan Patriot die op de grond staat met zijn camera in de aanslag, maar die die nauwelijks kan stil houden van de spanning. De vlag wordt ontrold, de foto's geschoten en de sloebers vluchten luid grinnikend weg. Hihihi. High 5's wanneer ze de breed glimlachende Patriot tegemoet komen en als bakvisjes die net voor het eerst jongens gekust hebben, lopen ze een cafe in om na te praten over hun "heldendaad".
Op de grond echter merkt geen kat iets op omdat het vlagsken te klein is. Een eenzame oplettende ziel? "Marie, wat hangt er daar aan de IJzertoren? "Oh, da zal de vuile was zijn zeker?". Was het zo een beetje? ![]()
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Begrippen als Vlaanderen, Lage Landen en Nederlanden (in welke taal dan ook of Belgica in het Latijn) werden tot aan de Franse revolutie gebruikt om dezelfde streken aan te duiden. Dit omvat Nederland, België en Noord-Frankrijk. Zo zijn er geschriften waar Brabanders zich als Vlaming voorstellen. Geschriften en kaarten waar onder andere: Amsterdam en Utrecht als Vlaamse steden beschreven staan. Dit alles in de 16e,17e en 18e eeuw. De term Vlaming en Vlaanderen behelsde dus meer dan louter het Graafschap Vlaanderen. Los van deze anekdotische sprong bepalen Vlamingen zelf wel wie of wat ze zijn heden ten dage. Een negationist van feiten, volkeren en geschiedenis hoeft het Vlaamse en Belgische volk niet de les te spellen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Ferre : 13 juli 2005 om 21:47. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Als de Belze vlag omgekeerd hangen op een hoogte dat niemand het merkt of ziet een geslaagde actie is, wat is dan een mislukte actie?
![]()
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merkt niemand het dan?
![]() ![]() ![]() Niks spiegelbeeld, gewoon verkeerd gehangen. ![]() Kan ik die BuBbers nu voor niks betrouwen? ![]()
![]() |