![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is een beetje naast die kwestie van opstarten nietwaar? Eerst iets hebben en dan taksen betalen zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze oud zijn? Dat ze al lang zelfs heel lang betaald zijn? Dat ze makkelijk zat voor een veel lager huurbedrag kunnen aangeboden worden? Ja dat valt je op. Natuurlijk als jij je zo ernstig bij elkander gewonnen miljoenen wilt tegen smijten en dat zo snel mogelijk terug wenst te winnen? Dan zitten we met speculatie, niet met basisrecht. Trouwens in vele andere landen kost een huis maar een fractie van hier. Ik begin er zelfs aan te denken ze in containers te gaan opladen door te sturen. Gelijk ikea van plan is. Citaat:
En als het toen wel ging waarom gaat het nu niet meer? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wordt hetgeen U hier schrijft ook gedeeld door @lpha? En door Bece? Citaat:
![]() Als Bece gelijk heeft, moet Mambo dan al of niet als parasiet uit de samenleving worden verwijderd? Of gaat U als ervaringsdeskundige een uitzondering maken voor Mambo?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 17 juli 2005 om 20:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zucht & geeuw!
Zo laat al? |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat jammer dat we op forum niet met elkaar naar bed kunnen gaan, dan kon ik je mijn verkrachting van mijn forum-knip-maagdelijkheid eens heerlijk betaald zetten. Je moet danwel even stoppen met pampers bekakken. Het zou je ook een paar mooie montage-fotootjes opleveren van je bekende klootzakjes en zo, schat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 juli 2005 om 10:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bent U echt zeker dat U niet meer te genezen bent? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U durft het Mambo niet in zijn gezicht smijten... U profiteert van het feit dat deze de voorzitter van een paardenclubje niet door heeft... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() vraag het anders eens aan @lpha he - we zijn voor een model waarbij we allemaal kleine zelfstandigen worden met een onvoorwaardelijk basisinkomen - en je weet dat best.
We hebben niks tegen kleine zelfstandigen en ondernemers - we hebben wel iets tegen grote ondernemers die zoveel ondernemen zodanig dat er voor de anderen niks meer te ondernemen valt.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() 1. met wat ben ik het dan niet eens met Bece ? Wees eens wat concreter ?
2. Bece is bovendien geen lid van vws. 3. We hebben dat altijd al gezegd dat we het recht op vrij ondernemen voor iedereen toegankelijk willen zien gesteld en niet enkel voor een geestelijk gestoorde minderheid - dus ik maak helemaal geen bocht capice ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() 2. Bece zou nochtans een geknipt lid zijn (maar mss te mondig en/of te verstandig?!) 3. @lpha heeft inderdaad het recht op vrij ondernemen vermeld, maar daar bijgezegd dat niemand personeel in dienst mag hebben[size=1] (of vergis ik me?)[/size]... U heeft dan later, omdat ik U erop wees dat Mambo personeel in dienst had, geschreven dat dit in zo'n gevallen wel 'mocht' (U heb trouwens meermaals bijgestuurd, wat uiteraard geen slechte eigenschap is als dat bijsturen naar de juiste richting gebeurt)... [size=1]U als zelfverklaarde koning-voorzitter en ervaringsdeskundige zal wel gaan bepalen wie van de kleine ondernemers wel en niet personeel in dienst mag hebben...[/size] Mss zou het geen slecht gedacht zijn dat U later, als U zelf weet wat U wilt, uw 'missie' en uw 'project' eens duidelijk zou neerpennen... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
![]() pure demagogie chipie
nergens hebben wij gezegd dat het niet kan dat iemand iemand in dienst neemt wat echter niet kan dat is dat iemand verplicht is om te werken voor krapuul dat denkt dat het de wereld mag monopliseren en te lui is om zelf te werken voor hun welvaart en vind dat anderen omdat ze van die toegang werden afgesneden dan als slaven mogen behandelt worden en het citaat van Bece dat u aanhaalt moet in dezelfde contekst begrepen worden en was volgens mij gericht tegen luie winstnemers en niet tegen werklozen zoals u het in uw onvermogen om op niveau te discussieren tracht te verdraaiien. Wat Bece dus zei zou ik in dezelfde contekst dus exact hetzelfde kunnen gezegd hebben.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 juli 2005 om 11:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar chipie, ik laat me toch niet betalen om anderen te laten werken?
Ik ben toch niet van de belastingen? Ik betaal hun om te werken en dat mogen ze in alle vrijheid komen doen, of een dagje verlof nemen of weg gaan als ze willen. Ik vraag het alleen maar hé? En voor uw gemoedsrust, ik werk er zelf ook in mee en meestal met een vuile t'shirt en wel degelijk bezweet. Bij ons bestaat er geen baas-knecht verhouding. Alles met open boek en iedereen zegt wat hij wel en niet kan of wil (komt ook al eens voor) en we werken samen naar een gelijkwaardig inkomen en statuut. En dat gaat zelfs ferm goed dat open gedoe zo onder elkander. Anderen zouden dat beter ook een beetje meer doen! Bij ons heeft niemand een titel. Ik ook niet. Raar allemaal hé? allee ter informatie ik ben bezig wat pamfletten aan het maken om "nog" meer me te laten betalen, of was het nu andersom ik weet het om den duur niet meer. Pas maar op of ik steek nog een pamflet in uw bus! Eens kijken hoe gierig je bent? (en ik ga die vanavond zelf gaan bussen hoor) |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zwart op wit ga ik bewijzen, King, dat U en/of 'uw leden', geschreven hebben dat de ondernemes geen winstgevers mogen in dienst hebben (maar gun me wat tijd)... En, zoals hierboven vermeld staat, Mambo heeft het nog altijd niet door (mss te lang in de schemer gezeten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je begint een groentenboer met de delhaize te vergelijken stilletjes aan. De één doet het met zijn eigen geld, de ander met de beleggers zijn geld! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh ja en niet toevallig degenen die mij niet betaalden waren nu eens echt grote bedrijven met beleggers en schulden aan de rzs natuurlijk en laten zich gewoon failliet verklaren na een tijdje. Nogal een verschil nietwaar?
Dat is dus profiteren, parasiteren zelfs. |
![]() |
![]() |