![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mijn laatste verorberde lectuur: "Prooi" van Michael Crichton (sf thriller) "Stille Rebellen" van Marion Schreiber en momenteel ben ik een dikke turf aan het lezen waarvan ik reeds een eerste bespreking maak in mijn topic: "Ook de joden van Duitsland waren geassimileerd....." http://forum.politics.be/viewtopic.p...asc&highlight= Titel: "Duitsland en zijn joden: Geschiedenis van het Duitse jodendom van 1743 tot 1933", door Amos Elon. ![]() Om je te plezieren gun ik je hier een glimp uit m'n eigen privébibliotheek ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#82 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() amai, hier wordt wat off-topic gezwanst.
Dit stond dus in de Deng: Een poging tot interview met haar over haar ex-vriend/man (buitenlander met criminele banden). En een andere Oost-Europese crimineel, die ze lang verdedigt heeft als advocaat, en waar ze ondertussen goed mee bevriend is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Ps Quicky: elk zijn hobby 8)
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot zover de vrije meningsuiting van piano en denk je dat ik alleen ben die jouw bloed wel kan drinken ?! ![]() Alhoewel drinken. ![]() En dank jij de moderators maar ,kus je handen met je twee pollekes ! Want zo een aanwinst ben jezelf niet zenne. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Niet wat ik zeg moet bestreden worden maar thePiano zèlf moet uitgeschakeld worden. Je bent niet eens in staat om een behoorlijke topic te schrijven en je argumentatie beperkt zich tot emotioneel awoertgekrijs en gevloek. Of zoals jouw grote idool Karel Dillen jouw taktiek ooit zo treffend samenvatte: "Als je de geesten niet kan winnen, sla dan maar op de hoofden" en zelfs die uitspraak is voor jou nog te moeilijk om te begrijpen. Dat is de keerzijde van forums zoals dit, dat het de mogelijkheid biedt aan onbenullen zoals jij, om een forum te tiranniseren en elke discussie af te Blokken en ongedaan te maken. De dialoog die het Vlaams Blok met alle partijen zo graag zou willen openen (althans dat beweren ze toch en ik heb duizend redenen om dat niet te geloven), wordt door jou andermaal bewezen dat het volkomen NUTTELOOS is om met Vlaams Blokkers ook maar te TRACHTEN een zinnig gesprek te voeren. Jouw taalgebruik is het gewone reguliere dronkemans- (->vrouws?) proza dat ik in elke kroeg op het De Coninckplein of in het Schipperskwartier kan oppikken. Niemand heeft daar een boodschap aan, tenzij de andere dronkaarden.
![]() |
![]() |
#88 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Burger
|
![]() Quicky weet weer wat hij wil.
Eerst leest Piano te weinig of niet, daarna te veel en heeft hij geen leven meer... Of had hij een verzameling Suske en Wiske strips moeten tonen?
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig zijn niet alle SP-A-ers zoals Piano. ![]()
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
geweldige reactie |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() niks PI-blokkers, iemand van hier met een "alternatieve" nick.