![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Werkgever heeft in België immers een absolute ontslagmacht, zolang hij de 'prijs' maar betaalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Partijlid
|
![]() Mensen ontslagen zit die gasten in hun bloed, als ze een tijdje niemand buitengegooid hebben, dan begint het te kriebelen en dan moet er dan wel weer nog een de deur gewezen worden, kwestie van de hormonenspiegel terug op het goede peil te brengen.
Is dan de reactie van de overkant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps: dan moet het verdomme toch diep zitten bij die werkgever, als het dat is, dan moet het echt een ambetant wijf zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() en ik ben ne egoist volgens een forummer omdat ik de bazen hier wel eens gelijk zou kunnen geven
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De periode tot de volgende verkiezingen is maar een gedeelte van de bescherming(svergoeding) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf ook afgevaardigde maar dit soort actie's gaat ver voor mij |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister
|
![]() Citaat:
als men voor de eerste keer opkomt en niet verkozen is men toch vier jaar beschermt bij de tweede keer niet verkozen is men maar twee jaar niet meer beschermt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
maar hier vanop da forum kunnen we nog uren kletsen en koffie drinken enz we gaan nooit weten wat er juist gebeurt is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Er is wel een verschil tussen de bescherming van een syndicaal afgevaardigde(vastgelegd bij Cao) en de wettelijke bescherming van een lid van CPBW of Ondernemingsraad... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het erg op een machtsspelletje tussen directie en vakbond, zoals altijd over de hoofden van de reizigers heen. Maar dat is natuurlijk de laatste bekommernis van de vakbond. Dat weten we van de talrijke NMBS-stakingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Begrijp me niet verkeerd: als zij effectief de veiligheidsvoorschriften heeft overtreden, dan is het ontslag terecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Je voorbeeld is dus spijkers op laag water zoeken en iets te simplistisch geformuleerd. |
|
![]() |
![]() |