Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2005, 15:06   #81
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Het moest eigenlijk mislukkelingen zijn.

Dat webmasterke waar jij 99 % van je tijd op dit forum aan wijdt.

Het merendeel van de docenten die ik heb gekend, waren gefrustreerd omdat ze buitengekeild waren in de banken- en ingenieurswereld. Nochthans waren er ook veel goeie bij. Maar over het algemeen ervaar ik het onderwijzend personeel als gefrustreerd.

Ik noem geen namen. Men zal dat wel voor zichzelf uitmaken. Elke prof die de Vlaemsche leeuw nog hoog in het vaandel draagt op de Belgische Universiteiten, zal zich ongetwijfeld aangesproken voelen.

Vlaams nationalisme is een perverse ideologie an sich.

Gaan we nu al Ollands praten? Ollandskiljon!

Onder andere.
en geen enkel zinnig argument (uw buikgevoel telt niet) die uw uitspraak bevestigt.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 15:17   #82
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke
en geen enkel zinnig argument (uw buikgevoel telt niet) die uw uitspraak bevestigt.
Precies. De argumenten zijn al lang op bij de BUUB, dit was gewoon wat gebabbel van Yann zoals gewoonlijk. Een bewijs van zijn "perverse professoren die mislukkingen zijn" kon niet worden gegeven en namen noemen durfde hij niet eens. Voor mij zegt dat genoeg.
Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 15:48   #83
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1.Het moest eigenlijk mislukkelingen zijn.
Dat valt te vergeven, iedereen schrijft wel een een foutje (bv: één of andere slimmerik heeft in de IJzertoren draad 'wijde' geschreven ipv 'weide'...)

Citaat:
Dat webmasterke waar jij 99 % van je tijd op dit forum aan wijdt.
U bent toch de zelfverklaarde forumnar? Die snedige uitspraken van u zijn toch louter bedoeld om te lachen? Dan is het maar normaal dat we u feliciteren met die kwinkslagen van u, of niet soms?

Citaat:
Het merendeel van de docenten die ik heb gekend, waren gefrustreerd omdat ze buitengekeild waren in de banken- en ingenieurswereld. Nochthans waren er ook veel goeie bij. Maar over het algemeen ervaar ik het onderwijzend personeel als gefrustreerd.
En u kent natuurlijk elke onderwijzer ter wereld.

Citaat:
Ik noem geen namen. Men zal dat wel voor zichzelf uitmaken. Elke prof die de Vlaemsche leeuw nog hoog in het vaandel draagt op de Belgische Universiteiten, zal zich ongetwijfeld aangesproken voelen.
Belgische Universiteiten? Dat bestaat niet. Er zijn Vlaamse Universiteiten, en Waalse. Tweetalige (en dus belgische) bestaan goddank niet.

Citaat:
Vlaams nationalisme is een perverse ideologie an sich.
Haal dan wat argumentatie boven om uw bewering te staven.

Citaat:
Gaan we nu al Ollands praten? Ollandskiljon!
'Nou' is perfect aanvaard als Nederlands woord, en mag bijgevolg ook gebruikt worden. Had hij nu 'opsodemieteren' of zoiets gezegd, dan zou uw reactie (een beetje) gepaster geweest zijn.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 15:49   #84
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Precies. De argumenten zijn al lang op bij de BUUB, dit was gewoon wat gebabbel van Yann zoals gewoonlijk. Een bewijs van zijn "[size=4]perverse professoren[/size] die mislukkingen zijn" kon niet worden gegeven en namen noemen durfde hij niet eens. Voor mij zegt dat genoeg.
Moest hij in een kort rokske naar het examen komen?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 18 juli 2005, 16:28   #85
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Anderlecht was niet zo lang geleden een Vlaams dorp. Met een beetje moeite kunnen we dat in een onafhankelijk Vlaanderen weer zo maken.
Ah leuk. Maar zolang de vlamingen daar niet gaan wonen, zal dat niet vlaams worden, he. Geen wooooooooorden maar daaaaaaaden.
Oud 18 juli 2005, 16:29   #86
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Doet dat er dan toe? Waarom herschrijven die andere landen nu hun teksten dan niet of nemen ze een ander volkslied? Zo gaan er in Italië ook stemmen op om het volkslied te veranderen.
Je zou denken dat dergelijke woorden tegenwoordig een beetje smaakloos zijn. Maar daarvoor moet je ze natuurlijk eerst kennen, wat wellicht verklaart dat er geen protest tegen was .
Oud 18 juli 2005, 16:31   #87
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom denken jullie altijd dat mensen afkomen op 'België' (Fata Morgana, Beker v België) terwijl dat gewoon bijkomstig is?

Denk je dat er geen volk zou komen moest het de Beker van Vlaanderen heten? Het gaat om de cup op zich en niet om het feit dat het om de Belgische beker gaat. Hij heet officieel trouwens de Coca Cola Cup.
Onzin, velen vinden het belangrijk dat ze de beker van BELGIE kunnen winnen. De beker van Vlaanderen bestaat ook, maar dat wist je misschien zelfs niet. Echt geen hond die daar interesse voor heeft.
Oud 18 juli 2005, 16:41   #88
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Ah leuk. Maar zolang de vlamingen daar niet gaan wonen, zal dat niet vlaams worden, he. Geen wooooooooorden maar daaaaaaaden.
Misschien kan Anderlecht wel binnen enkele jaartjes meedoen aan één of andere Noordafrikaanse beker.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 16:47   #89
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
vreemd, na mijn tweede jaar aan de UA heb ik nog altijd geen weet van een enkele gefrustreerde prof.. Uiteraard zijn er daarentegen wel veel gefrustreerde leerlingen

Citaat:

ik noem één naam: prof. dr. ir. Soudan. Heeft les gegeven aan de KUL, geeft nu les aan de UA en heeft zoals niemand anders contacten met de bedrijfswereld. Hij stond op de NVA-lijst voor de federale verkiezingen van 2003. En gefrusteerd dat die is

zelfs een kleuter kan zien wie hier de werkelijke gefrustreerde zieligaard is Yanneman...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 16:57   #90
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Misschien kan Anderlecht wel binnen enkele jaartjes meedoen aan één of andere Noordafrikaanse beker.
Zeker als de vlamingen in grote getale blijven afkomen op "hun" hoofdstad .
Oud 18 juli 2005, 17:06   #91
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Onzin, velen vinden het belangrijk dat ze de beker van BELGIE kunnen winnen. De beker van Vlaanderen bestaat ook, maar dat wist je misschien zelfs niet. Echt geen hond die daar interesse voor heeft.
De beker van Vlaanderen? Bij de amateurs of zo dan? In de professionele voetballerij bestaat er geen beker van Vlaanderen, enkel maar de Coca-Cola Cup, in de volksmond ook de Belgische beker genoemd.

En dat het gaat om de Belgische beker boeit geen persoon, dat het gaat om de bekercompetitie van het land waar je in de reguliere competitie uitkomt, des te meer. Ik heb totnogtoe twee bekerfinales meegemaakt tussen het Genkse publiek en nooit heb ik de brabançonne horen meezingen of 'lalalala-en' zoals gewoonlijk bij de rode duivels.

Het zegt genoeg dat de overgrote meerderheid de tekst van het volkslied niet eens kent.

Ik herinner me zelfs nog een WK-match in 1998 in Frankrijk waar de Belgische spelers op voorhand de brabançonne moesten instuderen, om voor een keer eens geen mal figuur te slaan bij het afspelen van de hymnes, zo'n vaderlandsliefde dat die spelers hadden...
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 17:50   #92
van Maerlant

Standaard

Citaat:
We hebben Gent heroverd op de fransen, en dat kunnen we met Brussel ook.

Oud 18 juli 2005, 22:05   #93
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vanuit de Vlaamse fermettes. Tuurlijk. Je zou de BRusselaars moeten zien weglopen op de dag van de gordel. The Flemish are coming! And they're on their bikes! Kwa statement kan dat idd tellen.
Oud 18 juli 2005, 22:13   #94
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De beker van Vlaanderen? Bij de amateurs of zo dan? In de professionele voetballerij bestaat er geen beker van Vlaanderen, enkel maar de Coca-Cola Cup, in de volksmond ook de Belgische beker genoemd.
Volgens mij wel. Kortrijk heeft die nog gewonnen. Hij heeft in elk geval nog bestaan. Maar het is/was idd erg onbelangrijk, wat ook niet onverwacht is natuurlijk.
Citaat:
En dat het gaat om de Belgische beker boeit geen persoon, dat het gaat om de bekercompetitie van het land waar je in de reguliere competitie uitkomt, des te meer. Ik heb totnogtoe twee bekerfinales meegemaakt tussen het Genkse publiek en nooit heb ik de brabançonne horen meezingen of 'lalalala-en' zoals gewoonlijk bij de rode duivels.
?????
Meneer/mevrouw is geen voetbalkenner? De vreugdetaferelen bij GBA niet gezien? Als dat fake was zijn het betere acteurs dan voetballers.

Citaat:
Het zegt genoeg dat de overgrote meerderheid de tekst van het volkslied niet eens kent.
heb je het nu over de vlaamse circusleeuw of de brabanconne?

Citaat:
Ik herinner me zelfs nog een WK-match in 1998 in Frankrijk waar de Belgische spelers op voorhand de brabançonne moesten instuderen, om voor een keer eens geen mal figuur te slaan bij het afspelen van de hymnes, zo'n vaderlandsliefde dat die spelers hadden...
Zoiets vind ik eigenlijk schitterend, Niks van die silly nationalistische prullen zoals bij andere landen, waar de inwoners van bij de geboorte geindoctrineerd worden door de overheid via het onderwijs.
Oud 19 juli 2005, 12:38   #95
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Mijn plechtige proclamatie werd afgesloten (op de receptie na natuurlijk) met de 2 hymnes: de Brabançonne eerst en de Vlaamse Leeuw erna. Dat schijnt te gewoonte te zijn.

Hoewel uitdrukkelijk gevraagd werd om recht te staan, bleven verschillende mensen zitten bij de Brabançonne, ondanks de druk. Bij de Vlaamse Leeuw stond iedereen recht.

Ook werd de Brabançonne stilzwijgend ondergaan, terwijl men de Vlaamse Leeuw meezong.

De interpretatie laat ik volledig aan u over
Ik ken geen van beiden om eerlijk te zijn. Trouwens, vorige week was ik met vakantie in Frankrijk en heb 14 juli met de Fransen gevierd. We hebben misschien de Marseillaise niet gezongen maar ik moet toegeven dat de enige hymne, waarvan ik een deel van de tekst ken, is wel de Marseillaise.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 15:47   #96
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Volgens mij wel. Kortrijk heeft die nog gewonnen. Hij heeft in elk geval nog bestaan. Maar het is/was idd erg onbelangrijk, wat ook niet onverwacht is natuurlijk.
Tja, dat moet dan wel lang geleden geweest zijn...

Citaat:
?????
Meneer/mevrouw is geen voetbalkenner? De vreugdetaferelen bij GBA niet gezien? Als dat fake was zijn het betere acteurs dan voetballers.
Heb jij ooit een bekerfinale van dichtbij gezien? Waar ik het over heb, is het volkslied dat voor de match gespeeld wordt en waarbij je nauwelijks een kat hoort, zelfs het traditionele 'lalalalala' van bij de Rode Duivels is teveel gevraagd (tussen de Genkse supporters tenminste).
Vreugdetaferelen spelen zich volgens mij af na de match en dan gaat het om het winnen van een (in België) belangrijke trofee, ongeacht hoe zijn naam is (en nog eens, de officiële naam is Coca Cola Cup).

Citaat:
heb je het nu over de vlaamse circusleeuw of de brabanconne?
Nog zo'n mooi voorbeeld: er is ooit een programma geweest op VTM waarbij in een aflevering Nederlanders tegen Belgen zaten. Er werd aan de aanwezigen toen gevraagd de respectievelijke volksliederen te zingen. De Nederlanders zongen het Wilhelmus uit volle borst mee en bij de brabanconne bleef het angstvallig stil. Nadien was er een CVP'er (ik geloof Van Peel) die repliceerde, dat ze de Vlaamse Leeuw wel beter kennen en hij hief het lied aan. Het resultaat was ook niet om over naar huis te schrijven, maar toch beter dan bij de brabanconne.

En dan weer die Vlaamse 'circusleeuw'. Jij bent nu echt zo'n typische arrogante Brusselaar die neerkijkt op al wat Vlaams is, terwijl zijn stad en land door Vlaanderen rechtgehouden wordt.

Citaat:
Zoiets vind ik eigenlijk schitterend, Niks van die silly nationalistische prullen zoals bij andere landen, waar de inwoners van bij de geboorte geindoctrineerd worden door de overheid via het onderwijs.
Wat is het nu? Als je iets hebt tegen volksliederen moet je ook niet liggen lullen over de brabanconne, hé...
Oud 19 juli 2005, 18:30   #97
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, dat moet dan wel lang geleden geweest zijn...
Jaren 90, onder henkie houwaart me dunkt.

Citaat:

Heb jij ooit een bekerfinale van dichtbij gezien? Waar ik het over heb, is het volkslied dat voor de match gespeeld wordt en waarbij je nauwelijks een kat hoort, zelfs het traditionele 'lalalalala' van bij de Rode Duivels is teveel gevraagd (tussen de Genkse supporters tenminste).
Vreugdetaferelen spelen zich volgens mij af na de match en dan gaat het om het winnen van een (in België) belangrijke trofee, ongeacht hoe zijn naam is (en nog eens, de officiële naam is Coca Cola Cup).
was het niet gba die speelde tegen de boeren?

Citaat:
Nog zo'n mooi voorbeeld: er is ooit een programma geweest op VTM waarbij in een aflevering Nederlanders tegen Belgen zaten. Er werd aan de aanwezigen toen gevraagd de respectievelijke volksliederen te zingen. De Nederlanders zongen het Wilhelmus uit volle borst mee en bij de brabanconne bleef het angstvallig stil. Nadien was er een CVP'er (ik geloof Van Peel) die repliceerde, dat ze de Vlaamse Leeuw wel beter kennen en hij hief het lied aan. Het resultaat was ook niet om over naar huis te schrijven, maar toch beter dan bij de brabanconne.
Leuk. Het was niet zo heel erg slecht. Dat is de spirit.

Citaat:
En dan weer die Vlaamse 'circusleeuw'. Jij bent nu echt zo'n typische arrogante Brusselaar die neerkijkt op al wat Vlaams is, terwijl zijn stad en land door Vlaanderen rechtgehouden wordt.
Hum hum. Geboren in Kortrijk, getogen in Deerlijk. Maar de wollige spraak (en bijhorend pathetisch inzicht) "terwijl zijn stad en land door Vlaanderen rechtgehouden wordt" liet ik al een tijdje achter mij dans la flandre profonde.

Citaat:
Wat is het nu? Als je iets hebt tegen volksliederen moet je ook niet liggen lullen over de brabanconne, hé...
De Brabanconne doet me niet erg veel, hoor.De Vlaamschew leeuw al helemaal niks.
Oud 20 juli 2005, 17:31   #98
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
was het niet gba die speelde tegen de boeren?
Dat wel. Maar ik had het over andere bekerfinales, van Genk, die ik live heb meegemaakt, en waarvan ik dus kan zeggen wat er zoal gebeurde, zoals het compleet negeren van de brabançonne.

Citaat:
Leuk. Het was niet zo heel erg slecht. Dat is de spirit.
Tja, dat programma was een weergave van hoe het volkslied in België er voor staat: slecht. Net zoals het Ik-ben-Belg-gevoel. Dat bestaat alleen maar als de Rode Duivels spelen.

Citaat:
Hum hum. Geboren in Kortrijk, getogen in Deerlijk.
Kan wel zijn, maar je dweept constant met Broekzele...

Citaat:
Maar de wollige spraak (en bijhorend pathetisch inzicht) "terwijl zijn stad en land door Vlaanderen rechtgehouden wordt" liet ik al een tijdje achter mij dans la flandre profonde.
Pathetisch inzicht...
Van degene die nog steeds gelooft dat zijn stadje een Europese grootmacht is, terwijl het vol zit met laaggeschoolde, taalonkundige werklozen en criminelen.
De stad die toevallig enkele internationale instellingen kreeg omdat België nooit iets uitmaakte op internationaal vlak, nu niets uitmaakt en nooit iets zal uitmaken.
De stad die nog steeds leeft van die instellingen en van zijn hoofdstedelijke functie binnen België, gedragen door talloze Vlaamse werknemers.
De stad die zijn hoofdstedelijke functie zal verliezen bij een Vlaamse onafhankelijkheid en samen met broederstaat Wallonistan mag rekenen op een gezamenlijke werkloosheidsgraad van om en bij de 19% (de kreupele en de lamme bij elkaar, begot ) en een flinterdunne eigen economie, steunend op overwegend Vlaamse werknemers.
Jouw Brussel, het stelt niks voor zonder Vlaanderen.

Citaat:
De Brabanconne doet me niet erg veel, hoor.De Vlaamschew leeuw al helemaal niks.
In jouw lege bestaan rest er toch niet veel buiten het schofferen van al wat Vlaams is, hé fetisjist?
Eender welk volkslied, hoewel vaak mooi gecomponeerd, doet mij niets. Mijn portefuille en mijn welvaart des te meer...
Oud 20 juli 2005, 20:15   #99
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, dat programma was een weergave van hoe het volkslied in België er voor staat: slecht. Net zoals het Ik-ben-Belg-gevoel. Dat bestaat alleen maar als de Rode Duivels spelen.
Bwa dat zou ik niet zeggen. Velen zullen zich Belg voelen zonder de behoefte te voelen om daar veel woorden aan te hangen.

Citaat:
Tja niks aan te doen. Ik voel me nu eenmaal geen Vlaming, althans ik heb weinig "Vlaams" om me mee te identificeren.

Citaat:
Pathetisch inzicht...
Van degene die nog steeds gelooft dat zijn stadje een Europese grootmacht is, terwijl het vol zit met laaggeschoolde, taalonkundige werklozen en criminelen.
De stad die toevallig enkele internationale instellingen kreeg omdat België nooit iets uitmaakte op internationaal vlak, nu niets uitmaakt en nooit iets zal uitmaken.
De stad die nog steeds leeft van die instellingen en van zijn hoofdstedelijke functie binnen België, gedragen door talloze Vlaamse werknemers.
De stad die zijn hoofdstedelijke functie zal verliezen bij een Vlaamse onafhankelijkheid en samen met broederstaat Wallonistan mag rekenen op een gezamenlijke werkloosheidsgraad van om en bij de 19% (de kreupele en de lamme bij elkaar, begot ) en een flinterdunne eigen economie, steunend op overwegend Vlaamse werknemers.
Tja, laat het dan met rust, zou ik zeggen. Nog dit, als het niet was voor de naargeestige spelletjes van Vlamingen en Walen, dan zou Brussel de rijke randgemeentes ook tot haar grondgebied kunnen rekenen. Het is niet normaal dat een stad enkel de baten draagt maar de opbrengsten moet afstaan. Chelsea hoort bij Londen he. Maar Vilvoorde bv. hoort niet bij Brussel, hoewel dat eigenlijk wel zo hoort, want daar wonen velen die de vruchten plukken van Brussel

Citaat:
In jouw lege bestaan rest er toch niet veel buiten het schofferen van al wat Vlaams is, hé fetisjist?
Eender welk volkslied, hoewel vaak mooi gecomponeerd, doet mij niets. Mijn portefuille en mijn welvaart des te meer...
Kijk, zo'n bekrompenheid is iets dat ik nooit begrepen heb.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by gm10 on 20-07-2005 at 21:16
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Bwa dat zou ik niet zeggen. Velen zullen zich Belg voelen zonder de behoefte te voelen om daar veel woorden aan te hangen.

Citaat:
Tja niks aan te doen. Ik voel me nu eenmaal geen Vlaming, althans ik heb weinig "Vlaams" om me mee te identificeren.

Citaat:
Pathetisch inzicht...
Tja, laat het dan met rust, zou ik zeggen. Nog dit, als het niet was voor de naargeestige spelletjes van Vlamingen en Walen, dan zou Brussel de rijke randgemeentes ook tot haar grondgebied kunnen rekenen. Het is niet normaal dat een stad enkel de baten draagt maar de opbrengsten moet afstaan. Chelsea hoort bij Londen he. Maar Vilvoorde bv. hoort niet bij Brussel, hoewel dat eigenlijk wel zo hoort, want daar wonen velen die de vruchten plukken van Brussel

Citaat:
Kijk, zo'n bekrompenheid is iets dat ik nooit begrepen heb.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by gm10 on 20-07-2005 at 21:15
Reason:

Citaat:

Citaat:

Citaat:
Pathetisch inzicht...

Eender welk volkslied, hoewel vaak mooi gecomponeerd, doet mij niets. Mijn portefuille en mijn welvaart des te meer...[/quote][/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Tja, dat programma was een weergave van hoe het volkslied in België er voor staat: slecht. Net zoals het Ik-ben-Belg-gevoel. Dat bestaat alleen maar als de Rode Duivels spelen.[/quoote]

Citaat:

Citaat:
Pathetisch inzicht...

[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door gm10 : 20 juli 2005 om 20:16.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2005, 20:19   #100
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik haal de zak popcorn alvast boven. Ik zal supporteren EN mijn geld zetten op de verdediger.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be