Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2005, 08:53   #81
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

niet akkoord.
Ik (en de meeste andere 'disbelievers') hier zijn zeker bereid om nieuwe gezichtspunten en/of feiten te accepteren. Ik ben niet zeker van de realiteit en veel dingen zijn inderdaad betwijfelbaar en vaag.
MAAR :
Als je een argument aanbrengt moet dat wel gesteund worden door bewijsmateriaal. Ik kan per dag meer theorieen verzinnen dan je je kan voorstellen. Zonder harde feiten blijven dat echter waardeloze prullen.
Dat is nu net wat 'wij' (de lemmingen) verwijten aan de believers:
bewijs wat je zegt. Enkele (vage, geselecteerde ) aanwijzingen zijn NIET voldoende.
Verwijzingen naar conspiracy-websites (zoals prisonplanet.com etc.) zijn NIET voldoende.
Zelf 200% geloven in je eigen theorie is NIET voldoende.
Tsja, maar waarschijnlijk heb je dezelfde vragen niet gesteld bij
zogenaamde "mainstream" zaken!

Zou ik toch eens doen.

met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 08:56   #82
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind het het wel vreemd dat afwijkende meningen altijd zo scherp op de korrel genomen worden.
Je kan iets belachelijk vinden of onjuist, maar om daarom met slijk te gooien vind ik wat ver gaan.
Ik acht het wel mogelijk dat bepaalde zaken achter de schermen geregeld worden en dat de massa gemanipuleerd wordt om in één of andere richting te stappen.
De officiele berichtgeving zal wel niet altijd de absolute waarheid zijn zeker.
Ik vind het dan ook goed dat er mensen zijn die hun nek durven uitsteken door hierop te wijzen. Al is maar 1/1000ste waar van wat ze zeggen het kan alleen maar tot nadenken stemmen. Voor diegenen die zich ergeren aan dit soort van meningen bestaat toch altijd de mogelijkheid om de zaak te negeren.

thanx! Vanwege dit soort reacties blijf ik doorgaan

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 19 juli 2005, 09:08   #83
eno2
Banneling

Standaard

De conspiratietheorie van de NWO is van een grenzeloze idiotie, en hier spreekt geen fan van Kissinger, noch van de hawks, noch van de 'illuminati'.

Regelrechte paranoia.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 09:28   #84
eno2
Banneling

Standaard

Ik stel voor dat ze Kissinger voor een tweede keer de Nobelprijs van de Vrede geven, dat zou een unieke beloning zijn voor een unieke carrière van volharding in de boosheid.
Oud 19 juli 2005, 09:31   #85
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

De conspiratietheorie van de NWO is van een grenzeloze idiotie, en hier spreekt geen fan van Kissinger, noch van de hawks, noch van de 'illuminati'.

Regelrechte paranoia.
je bedoelt waarschijnlijk: De conspiratietheorie van de NWO gaat zo erg
tegen mijn geconditioneerde wereldbeeld in dat ik het niet kan bevatten?

Even kijken: Je hebt het waarschijnlijk nooit onderzocht.

&

Ja zal het waarschijnlijk niet onderzoeken.

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 19 juli 2005, 09:37   #86
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Het ligt er inderdaad vingerdik op. Hun vingers jeuken nu alk om "de schrikwekkendste der alle bommen" , nukes te gebruiken.

Als kissinger het zegt dat wil het zeggen dat de illuminati gereed zijn. We gaan er niet te lang meer op te hoeven wachten op nucleair terrorisme. Vanaf dan zal alles in een stroomversnelling geraken en zullen we weer met miljoenen naar de slachtbank geleid worden.
Leer eens lezen.

Hij zegt nergens van Nukes te gebruiken . Integendeel, terroristen zullen nog sneller die dingen gebruiken.

Jullie moeten snel zo een hoedje van zilverpapier opzetten, kwestie dat de "mindcontrol" apparaten die de US overal geinstalleerd hebben niet meer werken op jullie !!

http://www.theasylumshow.com/inside/...=20&fullsize=1
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 10:50   #87
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
je bedoelt waarschijnlijk: De conspiratietheorie van de NWO gaat zo erg
tegen mijn geconditioneerde wereldbeeld in dat ik het niet kan bevatten?

Even kijken: Je hebt het waarschijnlijk nooit onderzocht.

&

Ja zal het waarschijnlijk niet onderzoeken.

met vriendelijke groeten

Pindar

Klopt, Pindar, ik sla het gewoon over.
Oud 19 juli 2005, 11:08   #88
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Klopt, Pindar, ik sla het gewoon over.
Nou je goed recht hoor.
Maar moet je het er ook niet meer over hebben,
want je hebt net gezegd dat je er geen bal van weet en kan je
er dus ook geen eerlijk oordeel over vellen.

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 19 juli 2005, 15:38   #89
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik zeg niet dat de tsunami veroorzaakt is door de NWO. Ik heb er niet over gelezen en ik ken geen echte bewijzen.

Wat ik wel weet is dat HAARP echt bestaat. Het wordt gepromoot onder het mom van een ongevaarlijk wetenschappelijk onderzoeksproject. (Zie post van Pindar). De mogelijkheden van HAARP zijn ongelooflijk. Men kan er inderdaad stormen , aarbevingen , etc mee veroorzaken. Dit is geen hocus pocus maar gewone wetenschap.
Het beïnvloeden van het weer, daar heb ik zo'n 20 jaar geleden al allerlei theorieën over gelezen.

Dat daar onderzoek naar zal zijn gebeurd, dat valt bijna niet te betwijfelen.
Het in de praktijk omzetten om de natuurrampen die jij opsomt te veroorzaken, daar heb ik toch wel enige twijfels over.

Wel vreemd, vind ik dan, is dat "wetenschap" zo'n beetje verketterd wordt als zijnde een instrument van de NWO om het denkpatroon van de "alledaagse mesnen" te kunnen sturen. (immers, men is geneigd te "geloven" wanneer de wetenschap met een gegeven naar buiten komt, en dit is dus een perfect instrument voor de NWO.
'k Zou het moeten opzoeken wie het was dat dit schreef, niet in dezelfde bewoordingen. Weet niet meer of jij, pindar of /\|cazar was.)
En nu is "'t is gewoon wetenschap", dus waarheid.

Citaat:
Een van de meest exotische toepassingen van HAARP is dat het frequenties zodanig kan modelueren , dat mensen in een groot gebied onbewust stemmen kunnen horen (subliminaal) die uitgezonden worden door HAARP, wat hun kan beïnvloeden of mind controlen. Dit komt omdat het geluid rechtstreeks opgevangen wordt in de hersenen via die bepaalde frequenties. Klinkt science fiction, maar het bestaat degelijk wel, bewijst het volgende patent van de V.S:

Bv:

A silent communications system, comprising:

(a) a combination of amplitude and frequency modulated carrier means for generating signals located in non-aural portions of the audio and in the lower portion of the ultrasonic frequency spectrum, said signals modulated with information to be perceived by a listener's brain, and

(b) acoustic and ultrasonic transducer means for propagating said signals, for inducement into the brain of the listener;

(c) recording means for storing said modulated signals on mechanical, magnetic and optical media for delayed or repeated transmissions to the listener.

Of dit ook van het patent:

Subliminal learning enjoys wide use today and subliminal tapes are being manufactured by a number of companies in the United States alone. Several decades of scientific study indicate that subliminal messages can influence a human's attitudes and behavior. Subliminal, in these discussions, can be defined as "below the threshold of audibility to the conscious mind." To be effective however, the subliminally transmitted information (called affirmations by those in the profession) must be presented to the listener's ear in such a fashion that they can be perceived and "decoded" by the listener's subconscious mind. We are referring to audio information in this discussion, however, information could be inputted into the subject's subconscious mind through any of the body's sensors, such as touch, smell, sight or hearing. As an example, early development work in the subliminal field utilized motion pictures and slide projections as the medium. Early research into visual and auditory subliminal stimulation effects is exemplified by U.S. Pat. Nos. 3,060,795 of Corrigan, et al. and 3,278,676 of Becker. U.S. Pat. No. 4,395,600 of Lundy and Tyler is representative of later developments in today's subliminal message techniques.

Ook hierover las ik 20 jaar geleden al.
Ik vermoed dat mensen zoals Jules Verne, die toekomstvisie hadden, daar al veel langer geleden over hebben nagedacht.

Wat dit patent bewijst weet ik ook niet.
Ik zou eens moeten opzoeken waar ik die informatie terug kan vinden, maar er bestaan verschillende theorieën over communicatie door overbrenging van "indrukken", om de reden dat we allen samen in hetzelfde (kracht)veld "leven".
Als ik me goed herinner kroop dit zowat samen in hetzelfde hok als hoe electronen "weten" hoe ze zich moeten gedragen in bepaalde omstandigheden.
Het lijkt wel alsof ze zich heel even terug in de tijd bewegen om "elkaar op de hoogte te brengen".
Vermits het tot op de dag van vandaag, volgens de wetenschap, onmogelijk is terug te reizen in de tijd, moet de oplossing elders worden gezocht.

Soit, het is al een tijdje geleden dat ik dit nog gelezen heb, dus is mijn interpretatie ervan mogelijk enigzins "vervormd".
Mijn interpretatie werd echter niet "vervormd" toen ik zo'n boeken onder ogen kreeg van iemand die "onderzoek" had verricht naar mensen die tussen haaien hadden gezwommen. Sommige werden "gedragen" in het water waardoor de haaien niet dichterbij durfden te komen.
'k Heb die boekjes niet meer, als je begrijpt wat ik bedoel.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by whoisy on 19-07-2005 at 16:48
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Ik zeg niet dat de tsunami veroorzaakt is door de NWO. Ik heb er niet over gelezen en ik ken geen echte bewijzen.

Wat ik wel weet is dat HAARP echt bestaat. Het wordt gepromoot onder het mom van een ongevaarlijk wetenschappelijk onderzoeksproject. (Zie post van Pindar). De mogelijkheden van HAARP zijn ongelooflijk. Men kan er inderdaad stormen , aarbevingen , etc mee veroorzaken. Dit is geen hocus pocus maar gewone wetenschap.
Het beïnvloeden van het weer, daar heb ik zo'n 20 jaar geleden al allerlei theorieën over gelezen.

Het in de praktijk omzetten om de natuurrampen die jij opsomt te veroorzaken, daar heb ik toch wel enige twijfels over.

Wel vreemd, vind ik dan, is dat "wetenschap" zo'n beetje verketterd wordt als zijnde een instrument van de NWO om het denkpatroon van de "alledaagse mesnen" te kunnen sturen. (immers, men is geneigd te "geloven" wanneer de wetenschap met een gegeven naar buiten komt, en dit is dus een perfect instrument voor de NWO.
'k Zou het moeten opzoeken wie het was dat dit schreef, niet in dezelfde bewoordingen. Weet niet meer of jij, pindar of /\|cazar was.)

Citaat:
Een van de meest exotische toepassingen van HAARP is dat het frequenties zodanig kan modelueren , dat mensen in een groot gebied onbewust stemmen kunnen horen (subliminaal) die uitgezonden worden door HAARP, wat hun kan beïnvloeden of mind controlen. Dit komt omdat het geluid rechtstreeks opgevangen wordt in de hersenen via die bepaalde frequenties. Klinkt science fiction, maar het bestaat degelijk wel, bewijst het volgende patent van de V.S:

Bv:

(a) a combination of amplitude and frequency modulated carrier means for generating signals located in non-aural portions of the audio and in the lower portion of the ultrasonic frequency spectrum, said signals modulated with information to be perceived by a listener's brain, and

(b) acoustic and ultrasonic transducer means for propagating said signals, for inducement into the brain of the listener;

(c) recording means for storing said modulated signals on mechanical, magnetic and optical media for delayed or repeated transmissions to the listener.

Subliminal learning enjoys wide use today and subliminal tapes are being manufactured by a number of companies in the United States alone. Several decades of scientific study indicate that subliminal messages can influence a human's attitudes and behavior. Subliminal, in these discussions, can be defined as "below the threshold of audibility to the conscious mind." To be effective however, the subliminally transmitted information (called affirmations by those in the profession) must be presented to the listener's ear in such a fashion that they can be perceived and "decoded" by the listener's subconscious mind. We are referring to audio information in this discussion, however, information could be inputted into the subject's subconscious mind through any of the body's sensors, such as touch, smell, sight or hearing. As an example, early development work in the subliminal field utilized motion pictures and slide projections as the medium. Early research into visual and auditory subliminal stimulation effects is exemplified by U.S. Pat. Nos. 3,060,795 of Corrigan, et al. and 3,278,676 of Becker. U.S. Pat. No. 4,395,600 of Lundy and Tyler is representative of later developments in today's subliminal message techniques.

Ik vermoed dat mensen zoals Jules Verne, die toekomstvisie hadden, daar al veel langer geleden over hebben nagedacht.

Ik zou eens moeten opzoeken waar ik die informatie terug kan vinden, maar er bestaan verschillende theorieën over communicatie door overbrenging van "indrukken", om de reden dat we allen samen in hetzelfde (kracht)veld "leven".
Als ik me goed herinner kroop dit zowat samen in hetzelfde hok als hoe electronen "weten" hoe ze zich moeten gedragen in bepaalde omstandigheden.
Het lijkt wel alsof ze zich heel even terug in de tijd bewegen om "elkaar op de hoogte te brengen".
Vermits het tot op de dag van vandaag, volgens de wetenschap, onmogelijk is terug te reizen in de tijd, moet de oplossing elders worden gezocht.

Soit, het is al een tijdje geleden dat ik dit nog gelezen heb, dus is mijn interpretatie ervan mogelijk enigzins "vervormd".
Mijn interpretatie werd echter niet "vervormd" toen ik zo'n boeken onder ogen kreeg van iemand die "onderzoek" had verricht naar mensen die tussen haaien hadden gezwommen. Sommige werden "gedragen" in het water waardoor de haaien niet dichterbij durfden te komen.
'k Heb die boekjes niet meer, als je begrijpt wat ik bedoel.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Citaat:

Bv:

Soit, het is al een tijdje geleden dat ik dit nog gelezen heb, dus is mijn interpretatie ervan mogelijk enigzins "vervormd".[/size]
[/edit]

Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan.

Laatst gewijzigd door whoisy : 19 juli 2005 om 15:48.
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 16:22   #90
Tomassss
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Nochtans is uw visie redelijk lineair en simplistisch.

Zou zeggen oppervlakkig (voor zover dit niet hetzelfde is), maar wil hier wel verder en dieper op in gaan, maar zeker niet meegaan in een welles nietes spelleke over de illuminati en samenzweringstheorieën.

Het is het bondgenootschap Israël en de VS die de luchtaanvallen zullen uitvoeren, desnoods doen de Israeli's het zelf:

Dat is nog maar de vraag?

En zeggen dat dit heel het midden oosten ( en de rest ? ) niet in brand zal steken ... ik weet niet hoor ... De Russische ingenieurs die er werken zullen lachen als ze tot assebakpoeder worden omgetoverd door Joodse bommen...
Israel heeft in het verleden ook anvallen uitgevoerd tegen landen in het midden-oosten omdat het zich bedreigd voelde door bijvoorbeeld Egypte, maar denk niet dat de landen in het midden oosten zich in een conflict met Israel zullen storten, daar voor zijn zij alle militair te zwak. Dus een eventuele aanval van israel indien blijkt dat Iran aan een kernwapen werkt kan zeker en vast ter verdediging van hun staat, maar zal gegarandeerd gebeuren in overleg met westerse landen en indien mogellijk zullen zij in een coalitie optreden. En de russiche ingenieurs zullen wel weg zijn voor zij in assebakpoeder veranderen, Rusland zal in ieder geval op de hoogte worden gesteld van een dergelijke aanval
Tomassss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 17:55   #91
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Leer eens lezen.

Hij zegt nergens van Nukes te gebruiken . Integendeel, terroristen zullen nog sneller die dingen gebruiken.
Tuurlijk zullen de "terroristen" ze sneller gebruiken. Maar de terroristen zijn niet wie je denkt dat ze zijn.
Oud 19 juli 2005, 18:44   #92
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
Ik stel voor dat ze Kissinger voor een tweede keer de Nobelprijs van de Vrede geven, dat zou een unieke beloning zijn voor een unieke carrière van volharding in de boosheid.
De Nobelprijs is ook NWO gecontroleerd. Al diegene die de Nobelprijs voor de vrede gewonnen hebben zijn NWO gesponsord. Ze maken hun eigen namen en sterren via de media. Kijk naar Time , Hitler "Man of the year" , nu Bush , etc etc... Het zit overal.
Oud 19 juli 2005, 19:48   #93
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomassss
Israel heeft in het verleden ook anvallen uitgevoerd tegen landen in het midden-oosten omdat het zich bedreigd voelde door bijvoorbeeld Egypte, maar denk niet dat de landen in het midden oosten zich in een conflict met Israel zullen storten, daar voor zijn zij alle militair te zwak. Dus een eventuele aanval van israel indien blijkt dat Iran aan een kernwapen werkt kan zeker en vast ter verdediging van hun staat, maar zal gegarandeerd gebeuren in overleg met westerse landen en indien mogellijk zullen zij in een coalitie optreden. En de russiche ingenieurs zullen wel weg zijn voor zij in assebakpoeder veranderen, Rusland zal in ieder geval op de hoogte worden gesteld van een dergelijke aanval
Maar natuurlijk, Israël zal eerst aan zijn 'grote vriend' de Russische beer gaan zeggen dat ze gaan aanvallen ... en zij zullen op het plechtigecommunicantenzieletje zweren dat ze niets zullen zeggen tegen de ayatollahs van dat apenland ...
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 20:55   #94
herr fritz
Provinciaal Statenlid

herr fritz's schermafbeelding

Standaard

Mmm, is die Kissinger geen jood.
Oud 20 juli 2005, 00:51   #95
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herr fritz
Mmm, is die Kissinger geen jood.
Het is dan ook geen Joodse samenzwering.
Oud 20 juli 2005, 10:03   #96
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Nou je goed recht hoor.
Maar moet je het er ook niet meer over hebben,
want je hebt net gezegd dat je er geen bal van weet en kan je
er dus ook geen eerlijk oordeel over vellen.

met vriendelijke groeten

Pindar

Nou ja, specialisatie in hersenschimmen is niet zo beperkend als de onwetende zwijgdiscipline die jij mij oplegt - over jouw onderwerp kan je met kennis van zaken, maar geheel ongerelateerd aan de werkelijkheid tot in het oneindige doorlullen.

met even vriendelijke groet, Pindar.
Oud 20 juli 2005, 10:06   #97
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2

Nou ja, specialisatie in hersenschimmen is niet zo beperkend als de onwetende zwijgdiscipline die jij mij oplegt - over jouw onderwerp kan je met kennis van zaken, maar geheel ongerelateerd aan de werkelijkheid tot in het oneindige doorlullen.

illustratie van nougabollendenken: denken over iets waar je de nougabollen van afweet.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2005, 14:33   #98
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Je hebt geen recht van spreken zei ik toch net?! !@$%%#&^

[size=7]LOL[/size]

Pindar
Oud 20 juli 2005, 16:59   #99
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ook het rode kruis, die wordt bv gebruikt om bepaalde spullen (bv drugs)
naar een oorlogsgebied te slepen, vind uiteraard niemand verdacht!
Joepie ! Mijn ouders zitten in het complot ! Nu kan het voor mij echt niet meer stuk !

PS: moest ik van de illuminati zijn, dan had ik toch een andere leider gepakt dan prinses Astrid zulle... En dan nog al die koters die ze op de wereld heeft gezet, past dat wel in de algehele strategie???
Oud 23 juli 2005, 14:01   #100
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
illustratie van nougabollendenken: denken over iets waar je de nougabollen van afweet.
_________

Nog veel plezier met de fantasmorgiën.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be