![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
waardoor het land waar minderjarigen zijn de plicht heeft om hen te onderhouden nederland is enkele jaren geleden vooroordeeld omdat ze minderjarige asielzoekers die zonder ouders waren, over de grens zette in België of naar Frankrijk bracht. Nederland trachtte te ontkomen aan haar plicht en schoof het probleem door naar ons en Frankrijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
ik denk als je verantwoordelijkheid draagt dat je openbaarheid moet hebben van wat je doet doch dat dit naar het parlement toe is in geval van een minister, Ocmw naar zijn bestuur en gemeentebestuur van de gemeente/stad ik vind niet dat alles telkenmale op straat moet gesmeten worden, het ocmw van Antwerpen mag wel bedenkingen hebben doch moet volgens mij de juiste kanalen vinden ik vind het erg dat telkenmale de pers bij alles wordt gehaald door sommige mensen omdat ze zo willen forceren dat bepaalde dingen worden aangepakt Vaak gaat het om individuen die willen dat er iets gebeurd en zich niet kunnen neerleggen bij de gang van zaken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
je hoopt dat die bommen " linkse doelen raken", ik vind deze uitspraak heel beschamend wat is uiteindelijk het verschil tussen jou en die terroristen ? deze terroristen hebben ook een andere mening dan ons en vinden dat ze politiek of religieus andersdenkende mensen mogen opblazen of vermoorden jij wenst politiek andersdenkende mensen in je eigen land toe dat ze vermoord worden beschamend beschamend beschamend |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Leg mij eens uit hoe een 15-jarige aan een vliegtuigbiljet geraakt. Of is het de gewoonte in landen zoals, Congo, Ethiopië, Somalië, ... en noem maar op, alle minderjarigen met € 1.000 op zak lopen om een vliegtuigbiljet te kopen? En dan hebben die 15-jarigen (en nog jonger) alle nodige stappen gedaan om ginds aan een paspoort te geraken, want anders mogen ze niet op het vliegtuig. Toevallig volgt dan iets later de hereniging van de famillie, waarbij de ouders, grootouders, onkels, tantes, grootonkels, groottantes en de vrienden van het dorp mogen meekomen. Ik herinner me een geval, waarbij in het kader van de hereniging van famillie een [size=5]80-tal personen[/size] afzakten naar België. Allemaal asielzoekers natuurlijk! Zelfs een De Croo vond dat overdreven.... Pas gewoon de regel toe. Bij bedrog moet men terugsturen. Dat doet men ook in de Verenigde Staten. En terugsturen met een C-130. Als dit goed genoeg is voor Belgen, dan moet dit ook goed zijn voor bedriegers. |
|
![]() |
![]() |