![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1/ Zeg je hier nu dat, vermits jij je tamelijk goed beveiligd voelt, anderen geen recht hebben van klagen? 2/ Ik hoop voor jou dat jij en je vriend niet in een grote groep "apen" terechtkomen, terwijl er niemand is om je te helpen. Dat is wat mijn vriend meegemaakt heeft, zijn fysieke sterkte was hem niet tot veel nut. Hij is beroofd en vervolgens afgetroefd door een hele bende, met enkele weken werkonbekwaamheid tot gevolg. Gewoon een vervelend bijgevolgje van de multiculturele maatschappij, de moeite niet om over te zeuren, wellicht? 3/ Officiële bedienaars van de eredienst waar vele van die "apen" zich op beroepen of toe bekennen, riepen eerder op om homo's van flatgebouwen naar beneden te gooien. Daar lijkt het Vlaams Belang me klein bier tegen. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Legalise & advertise ! Laatst gewijzigd door krizis : 19 juli 2005 om 14:59. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik zie dat jullie een tijdje door zijn gegaan. Ik zal alles lezen en commentaar geven per bericht dat ik lees. Ik had dus toch gelijk. Bedank krizis voor het ontmaskeren van een leugenaar. Als we met leugens en verzinsels ons gelijk moeten bewijzen dan kunnen we beter stoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
het is niet omdat het een burka is, het is omdat je je gezicht verbergd, dat is verboden, het is een algemeen verbod, maar mensen willen weer de moslim zeehondjes beschermen
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit beweerd dat indien het algemeen wettelijk verboden is om zijn of haar gezicht te bedekken dat voor moslimvrouwen niet zou gelden. In maaseik heeft men een gelijkaardig reglement als het modelreglement van minister Keulen, en dan moet die vrouw zich daar inderdaad aan houden. Ik blijf het echter een overdreven maatregel vinden. Het gaat tenslotte maar over een paar vrouwen, waar maakt men zich druk over. Wie voelt zich bedreigd en onveilig bij het zien van een totaal gesluierde vrouw? Antwoord: mensen die zich bang laten maken door het racistische discours van al even racistische en fascistische groeperingen, partijen of wat dan ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het gaat er niet om of da nu 1 vrouw is , of 5 , of n heel kudde... het is het principe, het is gewoon een teken dat men niet bereid is volgens een westers model te leven en hun levensstijl naar hier wil importeren. Het is het principe van gewoon een wet naleven. Net zoals men niet moet zagen als men de hoofddoek moet afdoen op een pasfoto of op school. Wij mogen ook geen pet op hebben.
![]() |
![]() |
#93 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Heb je zelf gezien wat je allemaal vertelt, of heb je het van horen zeggen. Ik heb inderdaad andere ervaringen met jongeren van vreemde origine als jij blijkbaar. Ik loop hier al een tijdje rond en heb nog nooit een allochtoon een oude vrouw doen vallen of schelden en slaan op gehandicapten. Ik heb nergens ontkend dat er problemen zijn met allochtone jongeren, maar ik heb nog nooit zelf problemen gehad. Als er als eens spanningen waren dat werd dat in alle sereniteit en met woorden bijgelegd. Met schelden en roepen kom je nergens. Wat dat groepje neo-nazi's betreft, ze stappen meestal op in Genk en af in Niel of opoeteren. Zij zijn in totaal met een vijf- of zestal, maar niet altijd allemaal samen. Ze dragen zwarte merkkleding van Landsdale of Londsdale of een andere ...dale, dat weet ik niet precies, maar ik weet wel, en dat heb ik uit artikels uit kranten en ook een weekblad, dat de extreem-rechtse scene dit merk heeft gerecupereerd als zijnde hun handelsmerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Jij als superieure alleswetende zwoegende bange blanke man hebt wel degelijk een uitlaatklep, en wat daar uit komt heeft dezelfde kleur als de ideologie die je adoreert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hoe weet jij of ik in Maaseik woon of niet? Wat heeft het al dan wonen op een bepaalde plaats te maken met het kennen van diezelfde plaats? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over de wenselijkheid van zo'n wet: die wet is niet specifiek voor die vrouwen ontworpen en het lijkt me evenmin opportuun om speciaal voor die vrouwen een uitzondering te gaan maken (anders kan iedereen uitzonderingen gaan opeisen). Onlogisch lijkt zo'n wet me in ieder geval niet. Puur op veiligheid gezien, is het inderdaad niet aangewezen om iedereen onherkenbaar over de straat te laten lopen. Voel ik me bedreigd als ik zo'n vrouw over straat zie lopen? Absoluut niet; 'k voel eerder medelijden met dat mens... Niettemin moet zij net zozeer als ik de wet opvolgen... |
|
![]() |
![]() |