Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juli 2005, 14:03   #81
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

De kerel mag van mijn part rustig gekookt worden.

Als een dier toch gaat sterven door een mensenhand, welke reden dan ook, doe het dan zo kort en pijnloos mogelijk.
Onnodig pijn en leed berokkenen is niet iets wat ik goedkeur.

Daarentegenover. Soms is het onvermijdelijk, als het tussen groepen mensen onderling gaat. Waanzin heerst dan.
Oud 25 juli 2005, 14:17   #82
Cyberfreak
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
De kerel mag van mijn part rustig gekookt worden.

Als een dier toch gaat sterven door een mensenhand, welke reden dan ook, doe het dan zo kort en pijnloos mogelijk.
Onnodig pijn en leed berokkenen is niet iets wat ik goedkeur.

Daarentegenover. Soms is het onvermijdelijk, als het tussen groepen mensen onderling gaat. Waanzin heerst dan.
Koken? In de meeste beschaafde westerse landen is er geen doodstraf meer hoor.
Cyberfreak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 14:33   #83
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik heb er dan ook niet voor gekozen om die af te schaffen.
Politici hebben dat gedaan, om als ze betrapt worden op hun vunzige praktijken, toch nog een kans te maken op een verder leven. Ook hebben ze genoeg achterpoortjes ingebouwd zodanig ze altijd nog een redelijke luxe gaan hebben in de gevangenis;
Oud 25 juli 2005, 14:46   #84
oliepiek
Banneling

oliepiek's schermafbeelding

Standaard

Dit doet me een beetje denken aan die twee werkloze ex-flikken uit Zweden (denk ik) die zichzelf filmden toen ze honden die ze uit een asiel hadden meegenomen lieten loslopen in een veld om ze dan van dichtbij te vermoorden met hun geweren. Zo goed mikken van dichtbij zodat de hersenen eruit spatten. En dan nog een paar keer bijschieten om de boel nog wat bloederiger te maken. Voor de fun, vonden ze. Zuipen, op rechts stemmen, van den bijstand leven, en honden afmaken.

Herinner je je dat niet meer? Da's ook ooit op't nieuws geweest.

Tja, er lopen nu eenmaal behoorlijk wat gestoorde mensen rond. Niks aan te doen. Van vele rechtse toppolitici is trouwens bekend dat ze in hun jeugd ook dieren mishandelden.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by oliepiek on 25-07-2005 at 15:48
Reason:
--------------------------------

Dit doet me een beetje denken aan die twee werkloze ex-flikken uit Zweden (denk ik) die zichzelf filmden toen ze honden die ze uit een asiel hadden meegenomen lieten loslopen in een veld om ze dan van dichtbij te vermoorden met hun geweren. Zo goed mikken van dichtbij zodat de hersenen eruit spatten. En dan nog een paar keer bijschieten om de boel nog wat bloederiger te maken. Voor de fun, vonden ze. Zuipen, op rechts stemmen, van den bijstand leven, en honden afmaken.

Tja, er lopen nu eenmaal behoorlijk wat gestoorde mensen rond. Niks aan te doen. Van vele rechtse toppolitici is trouwens bekend dat ze in hun jeugd ook dieren mishandelden.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Dit doet me een beetje denken aan die twee werkloze ex-flikken uit Zweden (denk ik) die zichzelf filmden toen ze honden die ze uit een asiel hadden meegenomen lieten loslopen in een veld om ze dan van dichtbij te vermoorden met hun geweren. Zo goed mikken van dichtbij zodat de hersenen eruit spatten. En dan nog een paar keer bijschieten om de boel nog wat bloederiger te maken.

Tja, er lopen nu eenmaal behoorlijk wat gestoorde mensen rond. Niks aan te doen. Van vele toppolitici is trouwens bekend dat ze in hun jeugd ook dieren mishandelden.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door oliepiek : 25 juli 2005 om 14:48.
oliepiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 14:50   #85
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek
Tja, er lopen nu eenmaal behoorlijk wat gestoorde mensen rond. Niks aan te doen. Van vele rechtse toppolitici is trouwens bekend dat ze in hun jeugd ook dieren mishandelden.
Mishandelen linkse politici in hun jeugd dan enkel mensen ?
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 14:54   #86
oliepiek
Banneling

Standaard

Lol, da's wel een goeie. Ik zie Stalin al voor mij, als puber op de boerderij, peuterkes opsluiten in kippehokken enzo.
Oud 25 juli 2005, 15:12   #87
bk232214
Gouverneur

Standaard Niet vergeten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Jammer dat er hier in België nog steeds geen zwaardere straffen staan op het zo grotesk mishandelen van een dier.

Die kerel mag, wat mij betreft, minstens 10 jaar vast gezet en levenslang uit zijn burgerrechten ontzet worden en zich na zijn celstraf noch gedurende 25 jaar elke week bij een instelling melden.

Maar ja, in dit land bestaat een celstraf natuurlijk enkel op papier.
Men mag niet vergeten dat er rechters zijn die dierliefhebbers haten .De advocaat van deze dierenbeul zal dat wel uitzoeken als het voor het gerecht komt welke rechter het is. V.B dierenleed in slachthuis Andelecht wat is daar allemaal gebeurt op het gerecht de eerste maal vrijgesproken en daarna veroordeelt ? .Natuurlijk andersom is ook mogelijk maar dat is goed ze zien de bewijzen[edit]
[size=1]After edit by bk232214 on 25-07-2005 at 16:16
Reason:

Citaat:
Jammer dat er hier in België nog steeds geen zwaardere straffen staan op het zo grotesk mishandelen van een dier.

Die kerel mag, wat mij betreft, minstens 10 jaar vast gezet en levenslang uit zijn burgerrechten ontzet worden en zich na zijn celstraf noch gedurende 25 jaar elke week bij een instelling melden.

Men mag niet vergeten dat er rechters zijn die dierliefhebbers haten .De advocaat van deze dierenbeul zal dat wel uitzoeken als het voor het gerecht komt welke rechter het is. V.B dierenleed in slachthuis Andelecht wat is daar allemaal gebeurt op het gerecht de eerste maal vrijgesproken en daarna veroordeelt ? .Natuurlijk andersom is ook mogelijk maar dat is goed ze zien de bewijzen[/size]

Citaat:

Men mag niet vergeten dat er rechters zijn die dierliefhebbers haten .De advocaat van deze dierenbeul zal dat wel uitzoeken als het voor het gerecht komt welke rechter het is. V.B dierenleed in slachthuis Andelecht wat is daar allemaal gebeurt op het gerecht de eerste maal vrijgesproken en daarna veroordeelt ?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door bk232214 : 25 juli 2005 om 15:16.
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 15:42   #88
Cyberfreak
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Van vele rechtse toppolitici is trouwens bekend dat ze in hun jeugd ook dieren mishandelden.
En hun vrouwen. (allez, na hun jeugd dan he, klein beginnen, groot eindigen)[edit]
[size=1]After edit by Cyberfreak on 25-07-2005 at 16:44
Reason:

Citaat:
Van vele rechtse toppolitici is trouwens bekend dat ze in hun jeugd ook dieren mishandelden.
En hun vrouwen. (allez, na hun jeugd dan he, klein beginnen, groot eindigen)[/size]

Citaat:
En hun vrouwen. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 25 juli 2005 om 15:44.
Oud 25 juli 2005, 15:58   #89
oliepiek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214
Men mag niet vergeten dat er rechters zijn die dierliefhebbers haten .De advocaat van deze dierenbeul zal dat wel uitzoeken als het voor het gerecht komt welke rechter het is. V.B dierenleed in slachthuis Andelecht wat is daar allemaal gebeurt op het gerecht de eerste maal vrijgesproken en daarna veroordeelt ? .Natuurlijk andersom is ook mogelijk maar dat is goed ze zien de bewijzen
Da's waar, veel van die rechters zijn zeer perverse types. Ik kom voortdurend rechters tegen in sado-masochistische clubs.[edit]
[size=1]After edit by oliepiek on 25-07-2005 at 16:58
Reason:

Citaat:
Men mag niet vergeten dat er rechters zijn die dierliefhebbers haten .De advocaat van deze dierenbeul zal dat wel uitzoeken als het voor het gerecht komt welke rechter het is. V.B dierenleed in slachthuis Andelecht wat is daar allemaal gebeurt op het gerecht de eerste maal vrijgesproken en daarna veroordeelt ? .Natuurlijk andersom is ook mogelijk maar dat is goed ze zien de bewijzen
Da's waar, veel van die rechters zijn zeer perverse types. Ik kom voortdurend rechters tegen in sado-masochistische clubs.[/size]

Citaat:
Da's waar, veel van die rechters zijn zeer perverse types. Ik kom voortdurend rechters tegen in sado-masochistische clubs.

lol.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door oliepiek : 25 juli 2005 om 15:58.
Oud 25 juli 2005, 16:09   #90
Cyberfreak
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Da's waar, veel van die rechters zijn zeer perverse types. Ik kom voortdurend rechters tegen in sado-masochistische clubs.
SM is met wederzijdse toestemming (in het geval van die rechter toch), sadisme tegenover dieren is zonder wederzijdse toestemming
Oud 25 juli 2005, 17:12   #91
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw
Juist ja, walgelijk. wie geen liefde heeft voor dieren, zal dat ook niet voor mensen kunnen opbrengen , vrees ik. En ik hoop dat nu niemand komt vertellen dat Hitler van zijn hond hield (want hij heeft hem evengoed laten afknallen).
Wetenschappelijk onderzoek heeft al aangetoond dat een bijzonder hoog percentage van mensen met een grote voorliefde voor dieren en veel huisdieren bezitten, in feite personen zijn die andere mensen wantrouwen en zware ontgoochelingen hebben opgelopen in de medemens. Zij rechtvaardigen dit in de meeste gevallen met de stelling dat ze door hun huisdieren nooit bedrogen worden en er wél de liefde van krijgen die ze van medemensen niet krijgen of kregen.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 17:14   #92
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Onnozelaar! Dat heeft niks met rechts of links te maken! Mensen die dieren mishandelen op jonge leeftijd zijn mensen met psychopatische trekken (let wel, niet alle psychopaten worden moordenaars!) die op latere leeftijd macht wensen uit te oefenen op anderen. En die vind je zowel bij links, centrum als rechts! Overal waar er machtsposities te verkrijgen zijn.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 17:33   #93
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Ziekelijke lul
Oud 25 juli 2005, 18:03   #94
Cyberfreak
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Wetenschappelijk onderzoek heeft al aangetoond dat een bijzonder hoog percentage van mensen met een grote voorliefde voor dieren en veel huisdieren bezitten, in feite personen zijn die andere mensen wantrouwen en zware ontgoochelingen hebben opgelopen in de medemens. Zij rechtvaardigen dit in de meeste gevallen met de stelling dat ze door hun huisdieren nooit bedrogen worden en er wél de liefde van krijgen die ze van medemensen niet krijgen of kregen.
Je moet een onderscheid maken tussen liefde voor dieren of seksuele behoefte met dieren, ik denk dat allebei bestaat.
Oud 26 juli 2005, 07:21   #95
oliepiek
Banneling

Standaard

Citaat:
Onnozelaar! Dat heeft niks met rechts of links te maken! Mensen die dieren mishandelen op jonge leeftijd zijn mensen met psychopatische trekken (let wel, niet alle psychopaten worden moordenaars!) die op latere leeftijd macht wensen uit te oefenen op anderen. En die vind je zowel bij links, centrum als rechts! Overal waar er machtsposities te verkrijgen zijn.
Maar het is toch leuk om alles te politiseren. En ik denk dat velen met mij zullen akkoord zijn dat vele top-politici en bedrijfsleiders (van welke politieke strekking dan ook), mild tot zwaar psychopathisch zijn.

Dat van die dierenmishandeling was een zwak en misplaatst grapje, akkoord.
Oud 26 juli 2005, 07:26   #96
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyberfreak
Je moet een onderscheid maken tussen liefde voor dieren of seksuele behoefte met dieren, ik denk dat allebei bestaat.
In bepaalde staten heeft de wetgever dit zelfs geregeld:

Having sexual relations with a porcupine is illegal. Location: United States, Florida

Hou er dus mee op je stekelvarken te verbeesten!
Of verhuis naar West virginia:

It is legal for a male to have sex with an animal as long as it does not exceed 40 lbs. Location: United States, West Virginia
Oud 26 juli 2005, 08:38   #97
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door oliepiek
Citaat:
En hun vrouwen. (allez, na hun jeugd dan he, klein beginnen, groot eindigen)

Citaat:

Having sexual relations with a porcupine is illegal. Location: United States, Florida

It is legal for a male to have sex with an animal as long as it does not exceed 40 lbs. Location: United States, West Virginia
[size=3]In ons land kan het VB dan geen wetmakers beinvloeden ter bevordering van sexuele dierenmishandeling, in de US kan dat zo te zien wel...[/size]

[edit]
[size=1]After edit by Knuppel on 26-07-2005 at 09:39
Reason:

Citaat:
Citaat:

Citaat:

[size=3]In ons land kan het VB dan geen wetmakers beinvloeden ter bevordering van sexuele dierenmishandeling, in de US kan dat zo te zien wel...[/size]

[/size]

Citaat:
Citaat:

Citaat:

[size=3]In ons land kan het VB dan geen wetmakers beinvloeden ter bevordering van sexuele dierenmishandeling, in de US kan het dat zo te zien wel...[/size]

[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 juli 2005 om 08:39.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 20:18   #98
de limburgse leeuw
Europees Commissaris

de limburgse leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Okee, je hebt een punt, Guderian. Mensen die teleurgesteld worden door andere mensen, zullen eerder vertrouwen hebben in hun dieren (want die liegen, stelen en bedriegen niet).

Maar dat neemt niet weg dat het gedrag van iemand die zijn katten martelt en vermoordt niet goed te praten valt. Misschien dat die persoon zelf eens moet ondervinden wat het is ?
Oud 27 juli 2005, 00:41   #99
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw
Okee, je hebt een punt, Guderian. Mensen die teleurgesteld worden door andere mensen, zullen eerder vertrouwen hebben in hun dieren (want die liegen, stelen en bedriegen niet).

Maar dat neemt niet weg dat het gedrag van iemand die zijn katten martelt en vermoordt niet goed te praten valt. Misschien dat die persoon zelf eens moet ondervinden wat het is ?
Uiteraard was het wéér een buitenlander. Ik kan amper wachten tot de trein komt om dat gespuis uit Europa te deporteren!!!
Breydel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 00:42   #100
de limburgse leeuw
Europees Commissaris

de limburgse leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breydel
Uiteraard was het wéér een buitenlander. Ik kan amper wachten tot de trein komt om dat gespuis uit Europa te deporteren!!!
Ik denk dat je ze overal wel kan vinden, in het buitenland en ook in het binnenland.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be