![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Moeten de vreemdelingen onze meisjes met rust laten? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
53 | 62,35% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
32 | 37,65% |
Aantal stemmers: 85. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Er zitten hier meer bepotelaars dan we denken,al zo een 15 vetzakken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Schandalig eh Gargie, die mensen zitten gewoon op een foto te geilen...
tsss... Afschieten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Zou je ook onbewogen blijven als Breydel je op een lapdance zou trakteren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Vreemdeling
|
![]() het scheelt of het zijn enkel vreemdelingen.
wees gerust die rotte meiskes van jullie wil ik zelf niet , hun kut stonk zoooo hard dat een atoombom zelf niet opkon tegen het aantal slachtoffers dat het gifgas ( de stank ) heeft gemaakt stop eens met die vooroordelen bende kindjes in de kleuterklas gaat het er volwassener aan toe verwijder mijn bericht maar bende mietjes ik ben zelf 14 jaar en als ik lees wat voor KLEINE kindjes hier op het forum lid zijn en de toppicstarter : let maar op dat ze jou niet in je zweet aars nemen |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat er wel zou moeten gebeuren is wat meer voorlichting aan "onze" meisjes waarin duidelijk wordt gemaakt dat moslimjongens nooit met hen een ernstige relatie zullen aangaan. Degenen die er dan niks op tegen hebben om als oefenmatras te dienen en nadien voor hoer worden uitgescholden: dan is dan hun eigen keuze geweest. Maar onze meisjes zouden het wel eerst moeten wéten.
Anderzijds kan men er eens mee beginnen om de moslimmeisjes ook niet "met rust" te laten, want blijkbaar vindt iedereen dat normaal? Dus zolang zusje Naima het niet mag met Johan, mag Mohammed het niet met Annemieke. En dan kan men zich nog eens afvragen wie daarvan de oorzaak is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
Vreemdeling
|
![]() ik heb hier een statement gemaakt , het zijn hier allemaal racisten .
niet elke moslim is zo , kennen jullie alle moslims NEE ( ik ben er zelf geen maar mijn grootmoeder wel en mijn ouders zijn van Marokkaanse afkomst ) dus ik ga mijn volk hier niet door een bende witte kloten laten uitmaken , die stomme sletjes van jullie hoeft niemand , zeg het maar aan jullie dochter achterbakse kloten . trouwens als ze je "o zo mooie barbiepop" toch niet met rustlaten ga dan elders wonen eh maat schijtgasten |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Vreemdeling
|
![]() Phrea|K , als ik jou zie slacht ik je kop af , en dat meen ik met heel mijn hart.
Niemand kakt afrikanen uit OK, dit schijtcontinent is hier wel gemaakt door ELF AFRIKAANSE VROUWEN . |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Vreemdeling
|
![]() jaja op de forums grote mond laat je zien man , je bent wel bang van Moslims hé
kom maar keer af als je durft het is u en heel u familie hun verjaardag nog nie |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Vreemdeling
|
![]() iemand voor makak beledigen ( in één van deze vorige toppics die hier ooit gemaakt zijn ) da mag wel[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door peetvangent : 3 augustus 2005 om 20:28. |
||
![]() |
![]() |