![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat gebeurd in de islamwereld waarschijnlijk evenzeer. Alleen achter duizend sluiers (
![]() Het is het feit dat het geopenbaard word dat het einde van de samenleving in gang zal brengen, maar de doofpot daar zijn wij westerlingen (publiekelijk) vies van... Prima; het einde is nabij. Als ik genoeg wiet rook en mij erop concentreer zal ik het verval misschien wel een duwtje in de rug geven. ![]() Laatst gewijzigd door Bhairav : 8 april 2006 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er zijn reeds wapenopslagplaatsen gevonden in gehuurde woningen. Indien we die ene percent aanvaarden, dan blijven dat nog steeds 100.000 mensen in België, moreel, financieel en logistiek ondersteund door een veelvoud daarvan. Hoeveel mensen zijn er nodig om een ganse economie plat te leggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
moslimjongeren gaan ook massaal naar de hoeren en de meeste homohoeren zijn moslim jongens! je kan beter dit zeggen, stuur de moslims terug naar hun landen en je heb die dingen gelijk minder
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |