![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Terug de zoutmijnen openen zou voor dergelijke fanatici geen slecht idee zijn.
![]() |
#82 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik denk inderdaad dat er meer moet worden gedaan aan algemene ontwikkeling maar ik denk niet dat Latijn daar voor de beste keuze is. Geef de kinderen gewoon meer geschiedenis, cultuur, filosofie, ... Het gebrek aan algemene kennis is werkelijk zorgwekkend te noemen en de initiatieven die nu worden genomen maken het alleen maar erger. (studierichtingen samenvoegen) De regering pakt dit probleem totaal verkeerd aan. Er zijn nu in het systeem mensen die uit de boot vallen maar in plaats van die te helpen willen ze het algemeen niveau van het onderwijs verlagen. Dit is echt een onrustbarende evolutie waarover ik al veel leerkrachten heb horen klagen. En als je toch perse een oude taal wilt geven dan ben je volgens jou redenering beter af met Grieks. (latijn was toch maar een boerentaal ![]() Maar ik vrees dat er gewoon geen tijd is in het lesprogramma. Je moet minstens vier uur uittrekken voor Latijn maar als je dit bij een ander vak moet weghalen dan verplaats je gewoon het probleem. Trouwens ik vrees ook dat je hierdoor in sommige gevallen mensen gaat uitsluiten omdat ze niet goed zijn in talen. Ik vind dat Engels, Frans en Duits toch genoeg talen zijn voor een student die niet taalkundig is aangelegd. Ik ben het ermee eens dat Latijn een verrijking is maar niet iedereen is er goed in waardoor je misschien mensen die wel iets van cultuur, politiek, geschiedenis,... kennen uit het aso systeem haalt. Laatst gewijzigd door Arouet : 21 januari 2010 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Ik geef je gelijk, jongeren worden er niet slimmer op, toch niet qua algemene kennis. Als ik soms hoor dat sommigen (zelfs 16jarigen) niet weten wat de hoofdstad van Duitsland is of zelfs van Frarkrijk, dan vind ik dat zorgwekkend. Jongeren hebben inderdaad nood aan meer geschiedenis, cultuur, aardrijkskunde, filosofie en taal. Het zou hen deugd doen, maar ik vrees dat de regering weer het omgekeerde zal doen.
Laatst gewijzigd door Inno : 21 januari 2010 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Regeringsleiders willen simpele zielen die in de richting kijken waar zij wijzen.
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Schepen
|
![]() Die jongen heeft geen karakter en het is daarom dat hij niet van zijn waanideeen vanaf geraakt!! Luiheid en zwakte. Een grote zonde!!!
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Homoseksuelen zijn dus per definitie luie en zwakke mensen, Graziëlla?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Zonde, dat is toch zo een kutwoord. Net alsof ge "zondigt" tov een ander persoon zijn wetten. Alsof er iemand boven u staat waar ge naar moet luisteren.
Again: godsdienst = man in chains |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Schepen
|
![]() Neen ik heb het over die jongen van 16 jaar. Die jongen volgde een cursus om van zijn waanbeelden af te raken en faalde. Alle homo's die dat cursus niet volgen kunnen niet als zwak worden omschreven omdat zij zich niet hebben bewijzen.
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gaat om pure geestelijke marteling van een kind. Zulke mensen verdienen het niet kinderen te hebben. Ze zouden op staande voet uit hun ouderlijke macht ontzet moeten worden èn gesteriliseerd, zodat ze niet nog eens de kans krijgen om een kind helemaal te verneuken met hun fundamentalistische bullshit. Homoseksualiteit is geen "waandenkbeeld" en je kan er ook niet vanaf raken door het volgen van een "cursus".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaan geen ex-homoseksuelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wanneer wordt de Amerikaanse ambassadeur op het matje geroepen vanwege deze onmenselijke praktijken, die blijkbaar gangbaar zijn, in zijn land?
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |