![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Gouverneur
|
![]() pfff, wa een gezever over een tv-kanaal, als 't u niet aanstaat kunt ge toch gewoon zappen, what's the big deal ...
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaan er niet om of je wil kijken of niet, het gaat niet om een willekeurig programma of soort van programmatie, zelfs niet om een hele zender x of zender y; het gaat erom dat je via een gedwongen systeem (belastingen) meebetaalt aan iets dat op voorhand behept is met een aantal nadelen (ambtenaren, vaste benoemingen, politieke invloed op nieuws en programmatie, politieke invloed op aanwervingen, politieke beïnvloeding voor top-benoemingen ............... allemaal zaken die geregeld in de aktualiteit staan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- die vooral niet VB stemt omdat hij iedere dag een Turk in zijn berm ziet pissen en denkt dat de vlaamse stank dat gaat oplossen - die niet VB stemt niettegenstaande op elke verlichtingspaal, TV distributiekast, verkeersteken er stickers geplekt werden dat de vrije meningsuiting geschonden werd... - die 's morgens om 6:30 uur het VRT nieuws hoort en dus er nooit meer op afstemt omdat het stuntelig gebracht wordt, onvolledig is, door slechtpratende Hollanders onverstaanbaar gemaakt wordt... - die op dit forum het gehalte van de Vlamingen heeft leren kennen... (gelukkig komt maar een klein percentage hier lullen).... - het ondermaats gevonden heeft... - moet het nog meer zijn????
![]() |
![]() |
#85 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
is geweest van het marktaandeel van de VRT. De kwalitiet is ook zienderogen de lucht in geschoten. Verkopen nu het nog kan ![]() Het heeft verdorie nog nooit zo goed gegaan met de openbare oproep!
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Neen toch ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
die ... beter naar Studio Brussel zouden luisteren, alvast goed voor het humeur ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij had uw zakken ook vol zitten met Lernout&Hauspie en Enron zeker? Die hadden ook een groot marktaandeel. tsss tsss. Zo te zien zouden ze de VRT beter verkopen (nu het nog kan) en wat meer in onderwijs investeren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 27 juli 2005 om 17:51. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkt me eerder dat de de rechtsradikalen hier diegenen zijn die net niet de media blindelings volgen. Kortom ... zwakke poging, steenbok. Volgende keer beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat ben jij toch het zonnetje in huis, radicaal.
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
weeral da besluit "nu het nog kan" terwijl ze er nog nooit zo goed hebben voorgestaan. Je bent een knaller. En beledig Einstein niet zo door mij zo schaamteloos te overschatten. Mijn respect voor die mens z'n verwezenlijkingen zijn wat te groot. Marktaandeel in "tv-land" word in kijkcijfers uitgedrukt m'n beste jongen ![]() En wat m'n beursverhandelingen betreft: het zou je eigenlijk niet aangaan, maar ik heb geen aandelenrekening ![]() Respect voor je mensenkennis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Kzal m'n spiegel bij deze ontslaan, de leugenaar !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Ik kom nog eens terug op de oorspronkelijke bijdrage. Ik was een van de respondenten die daarop negatief geantwoord hebben omwille van de volgende redenen:
Citaat:
Citaat:
De vragen zelf zijn zeer dubieus opgesteld. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik stel serieuze vragen bij diegenen die behoren tot de [size=3]‘velen die lovend spreken’.[/size] Zij kunnen onmogelijk op basis van een objectieve studie hierover oordelen. Omwille van die 'onduidelijkheden' heb ik de ganse bevraging negatief beoordeeld en Geert Bourgeois heeft staan lullen met zijn ‘velen’. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |