![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is dan ook niet echt verantwoord en slechts verwarrend om dit te doen.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Schepen
|
![]() Toch wel raar hoe "men" hier reageert op dit bericht. Het gaat hier toch om "doodsbedreigingen"? Van wie deze ook zou mogen komen, dit is een misdaad.
De reactie van AL deze verwoede vlaams blokkers was te voorspellen: zij haasten zich om alles zoveel mogelijk in het belachelijke te trekken en te minimaliseren. Blijkbaar zijn zij er zelf heel hard van overtuigd dat dit wel degelijk uit hun "verdorven, egoistische en racistische" milieu's komt. Anders zou men zich niet zo fel trachten "wit te wassen". Voor mij is dit een duidelijk teken dat inderdaad de snode daders in dat milieu moeten gezocht worden. Aan de staatsveiligheid zou ik dringend aanraden de IP adressen van deze duidelijke voorstanders van het VB, op te vragen en hen als verdachte aan de tand te voelen.... wie weet? Uit de reactie van sommigen blijkt duidelijk dat zij tot zulke "ingrepen" in staat zijn. Dus...! Tegen dergelijke terroristen (wat d�*t zijn deze forummisbruikers, evenzeer) moet een onderzoek opgestart worden, zoveel is duidelijk, willen wij onze samenleving redden.
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil de partijen sterk oproepen hun acties tov het Blok goed te bezinnen vooraleer ze begonnen worden. Dit lijkt me weer meer uit te draaien in het voordeel van het VB dan wat anders! Collega's STOP MET DIE GRATIS RECLAME VOOR HET VB Ik kots hiervan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Schepen
|
![]() Arme linksen, zozeer van geen hout nog pijlen weten te maken dat men alweer een rondje dreigbrieven moet proberen, en desondanks verder het bedje spreiden van het VB. De beste propagandisten van het VB blijven na bijna 15 jaar zwarte zondagen aan één stuk de democratische partijen: faut le faire!
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want ik snap het soms niet hoor, iedereen tegen het VB is een linkie. Raar ![]() Voor de rest spreiden wij bijlange het bedje niet. In een discussie hebben jullie het zelf naar voren gebracht: af en toe halen ze bij het VB een "stunt" uit door een of andere discriminerende stelling in te nemen, zodoende weer voldoende media-aandacht te krijgen. Alsof de tegenstanders moeten zwijgen ? Never ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
als het oprecht zijn en rechtvaardig zijn, reeds een reden wordt om iemand te bedreigen dan is het reeds erg gesteld in dit land het verwonderd mij eigenlijk dat de verdedigers van orde en gezag niet van zich laten horen, een duidelijke afkeuring door VB zou volgens mij logisch zijn en dan zouden ze eens consequent zijn in wat ze zeggen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
hij is echter geen kip zonder kop zoals sommigen die steeds klaar zijn met hun snelle antwoorden en nepoplossingen hij denkt na alvorens hij iets doet, hij beseft dat elke beslissing of uitspraak van hem enorme consequenties kan hebben hij is een burgemeester van iedereen, hij is rechtvaardig en eerlijk Enkel het VB roept steeds dat de problemen van de vlamingen worden ontkent, ze zijn selectief blind en doof voor de waarheid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
alle zelfstandigen is een fictie, het VB zou dit graag rondsturen maar ik als zelfstandige zal in ieder geval niet op VB stemmen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
maar indien hij iets minder leugens vertelt en systematisch mensen kwetst dan zal hij misschien geen dreigbrieven krijgen Het verschil is wel hemels groot met Willockx die steeds voor de gewone mensen is opgekomen en die dergelijke leugens en vuile praat niet heeft zoals Flip de Winter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
een burgemeester die steng en rechtvaardig optreedt, is een bedreiging voor VB omdat ze geen inhoudelijke kritiek kunnen geven typisch voor gekrenkte narcisten is dat ze op de man gaan spelen als ze eens op hun plaats worden gezet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
in de hele affaire zal opnieuw er maar één slachtoffer zijn, juist het VB altijd hetzelfde liedje en zeker niet origineel wat er ook gebeurd, VB is steeds een dutske die door de stoute mensen in de hoek wordt gezet en steeds onterecht ja, ze moeten gewoon niet hebben van VB slachtoffer spelen en spijtig genoeg zijn er mensen die hierin trappen en dan uit compassie dit VB nog steunen ook |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Mijn gedacht : Willockx doet er tegenwoordig alles aan om de aandacht af te leiden van het wanbestuur in St Niklaas
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 29 juli 2005 om 22:36. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
eindelijk eens iemand die de essentie ziet van een probleem en niet zoals de grote meerderheid op dit forum die de bedreigde persoon in het belachelijke trekken het zijn dit soort mense die bij een verkrachting zeggen dat het slachtoffer het wel zal uitgelokt hebben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
(Dat kon u toch weten, PelgrimForever.)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 29 juli 2005 om 23:10. |