Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2005, 19:06   #81
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CutTheCrap
Ze hebben vergeten Sint-Niklaas te vertalen.
Plaatsnamen worden veelvuldig niet vertaald.
Het is dan ook niet echt verantwoord en slechts verwarrend om dit te doen.
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2005, 20:18   #82
Doffer
Schepen

Standaard

Toch wel raar hoe "men" hier reageert op dit bericht. Het gaat hier toch om "doodsbedreigingen"? Van wie deze ook zou mogen komen, dit is een misdaad.

De reactie van AL deze verwoede vlaams blokkers was te voorspellen: zij haasten zich om alles zoveel mogelijk in het belachelijke te trekken en te minimaliseren. Blijkbaar zijn zij er zelf heel hard van overtuigd dat dit wel degelijk uit hun "verdorven, egoistische en racistische" milieu's komt. Anders zou men zich niet zo fel trachten "wit te wassen". Voor mij is dit een duidelijk teken dat inderdaad de snode daders in dat milieu moeten gezocht worden. Aan de staatsveiligheid zou ik dringend aanraden de IP adressen van deze duidelijke voorstanders van het VB, op te vragen en hen als verdachte aan de tand te voelen.... wie weet? Uit de reactie van sommigen blijkt duidelijk dat zij tot zulke "ingrepen" in staat zijn. Dus...!

Tegen dergelijke terroristen (wat d�*t zijn deze forummisbruikers, evenzeer) moet een onderzoek opgestart worden, zoveel is duidelijk, willen wij onze samenleving redden.
Oud 29 juli 2005, 21:13   #83
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doffer
Toch wel raar hoe "men" hier reageert op dit bericht. Het gaat hier toch om "doodsbedreigingen"? Van wie deze ook zou mogen komen, dit is een misdaad.

De reactie van AL deze verwoede vlaams blokkers was te voorspellen: zij haasten zich om alles zoveel mogelijk in het belachelijke te trekken en te minimaliseren. Blijkbaar zijn zij er zelf heel hard van overtuigd dat dit wel degelijk uit hun "verdorven, egoistische en racistische" milieu's komt. Anders zou men zich niet zo fel trachten "wit te wassen". Voor mij is dit een duidelijk teken dat inderdaad de snode daders in dat milieu moeten gezocht worden. Aan de staatsveiligheid zou ik dringend aanraden de IP adressen van deze duidelijke voorstanders van het VB, op te vragen en hen als verdachte aan de tand te voelen.... wie weet? Uit de reactie van sommigen blijkt duidelijk dat zij tot zulke "ingrepen" in staat zijn. Dus...!

Tegen dergelijke terroristen (wat d�*t zijn deze forummisbruikers, evenzeer) moet een onderzoek opgestart worden, zoveel is duidelijk, willen wij onze samenleving redden.
je kunt toch niet ontkennen dat dit mede door de reactie van de burgemeester onbetaalde reclame is voor het VB? De uitspraken vande Willockx zijn ronduit belachelijk! Net als tijdens de zaak Remmery!

Ik wil de partijen sterk oproepen hun acties tov het Blok goed te bezinnen vooraleer ze begonnen worden. Dit lijkt me weer meer uit te draaien in het voordeel van het VB dan wat anders!

Collega's STOP MET DIE GRATIS RECLAME VOOR HET VB
Ik kots hiervan!
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2005, 21:26   #84
mulder7
Schepen

mulder7's schermafbeelding

Standaard

Arme linksen, zozeer van geen hout nog pijlen weten te maken dat men alweer een rondje dreigbrieven moet proberen, en desondanks verder het bedje spreiden van het VB. De beste propagandisten van het VB blijven na bijna 15 jaar zwarte zondagen aan één stuk de democratische partijen: faut le faire!
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12.
mulder7 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2005, 21:36   #85
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mulder7
Arme linksen, zozeer van geen hout nog pijlen weten te maken dat men alweer een rondje dreigbrieven moet proberen, en desondanks verder het bedje spreiden van het VB. De beste propagandisten van het VB blijven na bijna 15 jaar zwarte zondagen aan één stuk de democratische partijen: faut le faire!
Dus het VB is rechts en al de rest is links ?
Want ik snap het soms niet hoor, iedereen tegen het VB is een linkie.
Raar

Voor de rest spreiden wij bijlange het bedje niet.
In een discussie hebben jullie het zelf naar voren gebracht:
af en toe halen ze bij het VB een "stunt" uit door een of andere discriminerende
stelling in te nemen, zodoende weer voldoende media-aandacht te krijgen.
Alsof de tegenstanders moeten zwijgen ?
Never
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2005, 22:11   #86
Nicolas
Burgemeester

Nicolas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
het was wachten op welke simpele duif hiermee zou afkomen. Ik had mijn geld op u ingezet kassa kassa...

En ik die dacht dat bewezen was dat Willockx een onbetrouwbaar sujet is, want politieke macht gekocht met vuil geld (agusta).

In Italie hadden de sossen tenminste het fatsoen om politieke euthanasie te plegen. In dit land krijgen ze een vrije tribune op de staatszender.
jij vindt het misschien normaal dat een burgemeester wordt bedreigd, maar ik in ieder geval niet
als het oprecht zijn en rechtvaardig zijn, reeds een reden wordt om iemand te bedreigen dan is het reeds erg gesteld in dit land
het verwonderd mij eigenlijk dat de verdedigers van orde en gezag niet van zich laten horen, een duidelijke afkeuring door VB zou volgens mij logisch zijn en dan zouden ze eens consequent zijn in wat ze zeggen
Nicolas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2005, 22:14   #87
Nicolas
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Volgens mij zijn het gewone mensen uit het Waasland die Willockx woedend heeft gemaakt door de constante aanvallen, bedreigingen en terreurpogingen van immigranten als "kattekwaad" te willen minimaliseren en ontkennen. Zijn eigen non-beleid tegenover de reuzengrote criminaliteit van vreemdelingen zal er ook wel voor een stuk tussenzitten. Wat gaat er toch door het hoofd van die man? Hij zit al lang genoeg in de politiek om te weten dat Vlamingen zeker geen ontkennen van de problematiek zullen aanvaarden.
Willockx ontdenkt toch niet dat er een probleem is
hij is echter geen kip zonder kop zoals sommigen die steeds klaar zijn met hun snelle antwoorden en nepoplossingen
hij denkt na alvorens hij iets doet, hij beseft dat elke beslissing of uitspraak van hem enorme consequenties kan hebben
hij is een burgemeester van iedereen, hij is rechtvaardig en eerlijk
Enkel het VB roept steeds dat de problemen van de vlamingen worden ontkent, ze zijn selectief blind en doof voor de waarheid
Oud 29 juli 2005, 22:17   #88
Nicolas
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Volgens moeders mooiste, Schele Freddy dus, zal het Vlaams Belang in Sint-Niklaas verliezen, omdat alles er zo goed gaat. Hij verwijst daarbij naar de heraanleg van het centrum ...

Heel toevallig werden de handelaars daar met werken gekonfronteerd toen net buiten het centrum het grote shoppingcentrum openging. En heel toevallig heeft Freddy belangen in dat shoppingcentrum.

En heel toevallig zullen nagenoeg alle zelfstandigen uit Sint-Niklaas binnenkort voor het Vlaams Belang stemmen.
spijtig genoeg zullen vele zelfstandigen kiezen voor de partij van het eigen belang of genaamd het VB
alle zelfstandigen is een fictie, het VB zou dit graag rondsturen maar ik als zelfstandige zal in ieder geval niet op VB stemmen
Oud 29 juli 2005, 22:21   #89
Nicolas
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sundancer
De mensen van het Vlaams Belang (onder meer Filip De Winter) krijgen toch ook
regelmatig dreigbrieven en daar wordt dan geen woord over gerept in de media.
het is ook niet correct dat hij dreigbrieven krijgt
maar indien hij iets minder leugens vertelt en systematisch mensen kwetst dan zal hij misschien geen dreigbrieven krijgen
Het verschil is wel hemels groot met Willockx die steeds voor de gewone mensen is opgekomen en die dergelijke leugens en vuile praat niet heeft zoals Flip de Winter.
Oud 29 juli 2005, 22:25   #90
Nicolas
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Willockx heeft de laatste tijd heel wat meer mensen liggen beledigen dan enkel VB-ers. Of is iedere lezersbriefschrijver automatisch een VB'er? Voor willockx is iedereen met een eigen mening een verzuurde mens.
neen, hij is heel consequent in zijn optreden en dat hebben hypocrieten zoals mensen van het VB niet graag
een burgemeester die steng en rechtvaardig optreedt, is een bedreiging voor VB omdat ze geen inhoudelijke kritiek kunnen geven
typisch voor gekrenkte narcisten is dat ze op de man gaan spelen als ze eens op hun plaats worden gezet
Oud 29 juli 2005, 22:30   #91
Nicolas
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Als Willockx een slimme mens was geweest dan had hij wel de politie op de hoogte gebracht en er voor gezorgd dat alles heel discreet zou verlopen...
Maar het laten lekken naar de pers..... das ofwel dom ofwel opgezt spel...

Misschien maakt het gewoon deel uit van de vuile oorlog van het regime tegen een bepaalde partij he...
Nadat het bij Remmery als een boomerang in hun gezicht spatte, hopen ze nu misschien meer chance te hebben ?

A propos : ik vind dreigbrieven maar een kleuterachtige manier van doen en keur ze ook af...
allez, ze gaan weer beginnen
in de hele affaire zal opnieuw er maar één slachtoffer zijn, juist het VB
altijd hetzelfde liedje en zeker niet origineel
wat er ook gebeurd, VB is steeds een dutske die door de stoute mensen in de hoek wordt gezet en steeds onterecht
ja, ze moeten gewoon niet hebben van VB
slachtoffer spelen en spijtig genoeg zijn er mensen die hierin trappen en dan uit compassie dit VB nog steunen ook
Oud 29 juli 2005, 22:30   #92
PAJOT
Banneling

Standaard

Mijn gedacht : Willockx doet er tegenwoordig alles aan om de aandacht af te leiden van het wanbestuur in St Niklaas
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2005, 22:31   #93
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie
De briefschrijver van Remmery is opgedoken.
U bedoelt toch niet die halfanalfabetische ex-garagist, die niet eens een PC kan bedienen en wel VB-kiezer is? Maar laten we ook dat onderzoek afwachten.
Oud 29 juli 2005, 22:35   #94
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
het was wachten op welke simpele duif hiermee zou afkomen. Ik had mijn geld op u ingezet kassa kassa...

En ik die dacht dat bewezen was dat Willockx een onbetrouwbaar sujet is, want politieke macht gekocht met vuil geld (agusta).

In Italie hadden de sossen tenminste het fatsoen om politieke euthanasie te plegen. In dit land krijgen ze een vrije tribune op de staatszender.
Als het Vlaams Belang hem gerust zou laten (eerst valse beschuldigingen en nu ook al doodsbedreigingen!), zou niemand buiten Sint-Niklaas nog over die oude politicus (in alle betekenissen van het woord) praten.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by AEvanLoon on 29-07-2005 at 23:36
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Als het Vlaams Belang hem gerust zou laten (eerst valse beschuldigingen en nu ook al doodsbedreigingen!), zou niemand buiten Sint-Niklaas nog over die oude politicus (in alle betekenissen van het woord) praten.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Als het Vlaams Belang hem zou gerust laten (nu ook al met doodsbedreigingen!), zou niemand buiten Sint-Niklaas nog over die oude politicus (in alle betekenissen van het woord) praten.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 29 juli 2005 om 22:36.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2005, 22:36   #95
Nicolas
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doffer

goede reactie
eindelijk eens iemand die de essentie ziet van een probleem en niet zoals de grote meerderheid op dit forum die de bedreigde persoon in het belachelijke trekken
het zijn dit soort mense die bij een verkrachting zeggen dat het slachtoffer het wel zal uitgelokt hebben
Oud 29 juli 2005, 22:43   #96
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Hahahaha, ik wist het meteen dat een of andere simpele linkse dit op het forum ging posten vanaf de seconde dat ik het op het nieuws hoorde. De sequel van Remmery kan beginnen.
Hahahaha, ik wist het meteen dat de extreem-rechtsen als Stubaf, voiceslesscharles, cashflow, separatist en ancapa onmiddellijk zo zouden reageren als iemand op dit forum die VB-terreur ter sprake zou brengen. Wedden dat de andere VB-adepten hier gauw mee op zullen springen?
(Dat kon u toch weten, PelgrimForever.)[edit]
[size=1]After edit by AEvanLoon on 30-07-2005 at 00:10
Reason:

Citaat:
Hahahaha, ik wist het meteen dat een of andere simpele linkse dit op het forum ging posten vanaf de seconde dat ik het op het nieuws hoorde. De sequel van Remmery kan beginnen.
Hahahaha, ik wist het meteen dat de extreem-rechtsen als Stubaf, voiceslesscharles, cashflow, separatist en ancapa onmiddellijk zo zouden reageren als iemand op dit forum die VB-terreur ter sprake zou brengen. Wedden dat de andere VB-adepten hier gauw mee op zullen springen?
(Dat kon u toch weten, PelgrimForever.)[/size]

[size=1]After edit by AEvanLoon on 29-07-2005 at 23:49
Reason:

Citaat:
Hahahaha, ik wist het meteen dat de extreem-rechtsen als Stubaf, Voiceslesscharles, Cashflow, separatist en ancapa onmiddellijk zo zouden reageren als iemand op dit forum die VB-terreur ter sprake zou brengen. Wedden dat de andere VB-adepten hier gauw mee op zullen springen?

[size=1]After edit by AEvanLoon on 29-07-2005 at 23:46
Reason:

Citaat:
Hahahaha, ik wist het meteen dat de extreem-rechtsen als Stubaf, Voiceslesscharles en Cashflow onmiddellijk zo zouden reageren als iemand op dit forum die VB-terreur ter sprake zou brengen. Wedden dat de andere VB-adepten hier gauw mee op zullen springen?

Citaat:
Hahahaha, ik wist het meteen dat de extreem-rechtsen als Stubaf en Cashflow onmiddellijk zo zouden reageren als iemand op dit forum die VB-terreur ter sprake zou brengen. Wedden dat de andere VB-adepten hier gauw mee op zullen springen?
[/edit]

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 29 juli 2005 om 23:10.
Oud 29 juli 2005, 22:55   #97
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Negeren kan je goed ... je hebt alleszins al de mentaliteit van een neger : plattekes, dwaas en zelfingenomen ; en recht uit den boom gevallen ...
Ik dacht dat openlijk racisme niet toegelaten was op dit forum?
Oud 29 juli 2005, 22:57   #98
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
En wie beter weeral dan het VB om deze snode daad op te steken he...
Ha! Den Distel doet ook mee! Ik had het gezworen, maar het duurde een beetje lang.
Oud 29 juli 2005, 23:01   #99
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon
Hahahaha, ik wist het meteen dat de extreem-rechtsen als Stubaf, Voiceslesscharles, Cashflow, separatist en ancapa onmiddellijk zo zouden reageren als iemand op dit forum die VB-terreur ter sprake zou brengen. Wedden dat de andere VB-adepten hier gauw mee op zullen springen?
(Dat kon u toch weten, PelgrimForever.)
Waar is er sprake van terreur gepleegd door het VB in dit onderwerp? Enkel weer volkomen onterechte verdachtmakingen vergekijkbaar met de zaak Remmery waarin heel de regering en het hof zich hopeloos belachelijk hebben gemaakt.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2005, 23:03   #100
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorman
Mannekes en Meiskes,

Willockx bedreigd ? Laat me niet lachen Waarschijnlijk alweer een streek van de linkse "kwieten" om de "rechtse "kwieten" in een slecht daglicht te stellen Net zoals bij de zaak Remmery waarvan de zaakvoerder in één dag tijd werd gedegradeerd van "hofnar" tot "doodgezwegen item" Over het waarom gaan we het niet hebben zeker ?

Het erge is dat Willockx met zijn oeverloos gezwam na al die zwarte zondagen nog steeds niet inziet dat hij z'n tegenstanders in de kaart speelt. Hij slaagt er zelfs in zijn betoog zo te brengen dat het lijkt alsof hij het warm water heeft uitgevonden

Mijn hond had al na één zondag door hoe hij een pootje moest geven

Noorman
U bent dus ook zo een opportunist die onmiddellijk pootjes ging geven toen die autoritaire partij aan het groeien was? Kwestie van op tijd een lekker brokje van het blokje te krijgen?[edit]
[size=1]After edit by AEvanLoon on 30-07-2005 at 00:04
Reason:

Citaat:
Mannekes en Meiskes,

Willockx bedreigd ? Laat me niet lachen Waarschijnlijk alweer een streek van de linkse "kwieten" om de "rechtse "kwieten" in een slecht daglicht te stellen Net zoals bij de zaak Remmery waarvan de zaakvoerder in één dag tijd werd gedegradeerd van "hofnar" tot "doodgezwegen item" Over het waarom gaan we het niet hebben zeker ?

Het erge is dat Willockx met zijn oeverloos gezwam na al die zwarte zondagen nog steeds niet inziet dat hij z'n tegenstanders in de kaart speelt. Hij slaagt er zelfs in zijn betoog zo te brengen dat het lijkt alsof hij het warm water heeft uitgevonden

Noorman
U bent dus ook zo een opportunist die onmiddellijk pootjes ging geven toen die autoritaire partij aan het groeien was? Kwestie van op tijd een lekker brokje van het blokje te krijgen?[/size]

Citaat:
Mannekes en Meiskes,

Noorman
U bent dus ook zo een opportunist die onmiddellijk pootjes gaat geven als een autoritaire partij aan het groeien is? Kwestie van op tijd een lekker brokje van het blokje te krijgen?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 29 juli 2005 om 23:04.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be