![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laat maar komen met wat het vb heeft gedaan inzake : bhv?? behalve op de vlaamse partijen kakken en de walen met rust laten geldstromen?? niks van gemerkt dat het vb iets heeft gedaan ertegen oja .. waar zaten ze op 21 juli?? ik heb nergens een demonstratie gezien van hen ontwikkelingshulp ik denk dat gb Vlaanderen pas op de kaart had gezet na de tsunami. Graag had ik geweten wat het vb gedaan had |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of heb je het over die keer dat ze zich hebben onthouden, inzake de kieswet vorig jaar? |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
die betoging over vrije meningsuiting was er een nadat ze werden veroordeeld als racistiche partij. dus een betoging uit eigenvlaamsbelang. lege vb banken ... dus liever de stemming ontlopen dan er aan deel te nemen en in feite hun achterban in de steek laten en idd vb was op de mars in Halle en in Overijse waarvoor applaus. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#86 |
Staatssecretaris
|
![]() Toch plezant he, op elkaars kap zitten. Jullie blijven het niet snappen he.
![]() Wij hebben wel een andere vijand dan het VB of N-VA hoor. Wanneer, o wanneer, gaat dit worden ingezien? Pffff. Voor de duizendachtendertigste keer: laat ons niet ondergaan in haat, broedertwist en schande. |
![]() |
![]() |
#87 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok heb ik nog geen excuus gezien, dat Annemans het kon presteren, alleen de n-VA aan te pakken na het BHV debacle in de Kamer toen patrick Degroote zijn ongenoegen aan het uiten was tav paars |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#91 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als we onze Vlaamse staat willen bereiken moeten we de Vlaams-nationale krachten bundelen. Begin bij jezelf (om een cliché-matig zinnetje te gebruiken), laat zien dat jij wel wil samenwerken en doe het dan ook. Laat de partijslaafjes van beide partijen doen maar verlaag je er niet tot. Jij bent een nationalist, en je weet dat samenwerken moet, alleen krijgen we het nooit gedaan. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=3&id=2 en excuseer ons dat we geen beloften maken die we niet kunnen houden he! |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En dat doet er wél toe, allenzins voor mij. Ik zie trouwens niet in hoe iemand die het n-va-partijprogramma en maatschappelijke (tolerante) ideëen ondersteunt, zou kunnen samenwerken met het ranzige VB. Of schat ik het n-va-programma, optreden, klemtonen, ... dan zo fout in? 'Leuke' lectuur voor de 'samenwerkers': HUMO van deze week p.118-121.
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Wat vindt je trouwens van de verklaringen van BDW bij nova civitas? |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Tja, het is duidelijk dat ik liever een (nog) linkse(re) koers bij de n-va had gezien. Desalniettemin kan ik niet klagen over het parlementaire werk - Stevens (gelijke kansen), Loones (fair trade, ontwikkelingssamenwerking), De Groote (oa homoadoptie gesteund in Federale Kamer), ... - en het werk van minister Bourgeois (vooral op vlak van ontwikkelingssamenwerking).
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() Spijtig hé dat die mensen ook nog een HART hebben...
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |