Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 4 augustus 2005, 10:11   #81
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
VB 1 jaar na een beleidsdeelname, man man man
werkt uwe kristallen bol weer misschien?
jan hyoens is offline  
Oud 4 augustus 2005, 10:30   #82
Townie
Vreemdeling

Townie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Misschien zijn GB en BDW geen goden voor u maar je blijft ze wel volgen in hun val! Wat maakt dat dan van jou?
(Het VB heeft trouwens al meer Vlaanderen op de kaart gezet dan de nva hoor!8) ) En de zgn links-nationalisten die zitten bij de nva hoor! daar hebben wij geen last van!
De kaart van het VB wil ik dan wel eens zien...

Laat maar komen met wat het vb heeft gedaan inzake : bhv?? behalve op de vlaamse partijen kakken en de walen met rust laten
geldstromen?? niks van gemerkt dat het vb iets heeft gedaan ertegen
oja .. waar zaten ze op 21 juli?? ik heb nergens een demonstratie gezien van hen
ontwikkelingshulp ik denk dat gb Vlaanderen pas op de kaart had gezet na de tsunami. Graag had ik geweten wat het vb gedaan had
Townie is offline  
Oud 4 augustus 2005, 10:33   #83
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Townie

Laat maar komen met wat het vb heeft gedaan inzake : bhv?? behalve op de vlaamse partijen kakken en de walen met rust laten
oja .. waar zaten ze op 21 juli?? ik heb nergens een demonstratie gezien van hen
ontwikkelingshulp ik denk dat gb Vlaanderen pas op de kaart had gezet na de tsunami. Graag had ik geweten wat het vb gedaan had
Heb je het over die keer dat ze buiten stonden te betogen voor de vrije meningsuiting, doen ze in de Antwerpse gemeenteraad met lege VB banken moesten stemmen over het al of niet de steun verlenen aan de Burgemeesters van de Vlaamse rand?

Of heb je het over die keer dat ze zich hebben onthouden, inzake de kieswet vorig jaar?
giserke is offline  
Oud 4 augustus 2005, 10:38   #84
Townie
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Heb je het over die keer dat ze buiten stonden te betogen voor de vrije meningsuiting, doen ze in de Antwerpse gemeenteraad met lege VB banken moesten stemmen over het al of niet de steun verlenen aan de Burgemeesters van de Vlaamse rand?

Of heb je het over die keer dat ze zich hebben onthouden, inzake de kieswet vorig jaar?
het klopt dus wat ik aanhaal :
die betoging over vrije meningsuiting was er een nadat ze werden veroordeeld als racistiche partij. dus een betoging uit eigenvlaamsbelang.
lege vb banken ... dus liever de stemming ontlopen dan er aan deel te nemen en in feite hun achterban in de steek laten
en idd vb was op de mars in Halle en in Overijse waarvoor applaus.
Townie is offline  
Oud 4 augustus 2005, 10:38   #85
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:

Zeker niet vergeten het Vlaams huis in New York, en de eerste keer dat Vlaanderen en eigen afvaardiging heeft kunnen sturen naar Europese overlegorganen.
giserke is offline  
Oud 4 augustus 2005, 10:39   #86
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Toch plezant he, op elkaars kap zitten. Jullie blijven het niet snappen he.

Wij hebben wel een andere vijand dan het VB of N-VA hoor. Wanneer, o wanneer, gaat dit worden ingezien? Pffff. Voor de duizendachtendertigste keer: laat ons niet ondergaan in haat, broedertwist en schande.
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 4 augustus 2005, 10:42   #87
Townie
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist

Wij hebben wel een andere vijand dan het VB of N-VA hoor. Wanneer, o wanneer, gaat dit worden ingezien? Pffff. Voor de duizendachtendertigste keer: laat ons niet ondergaan in haat, broedertwist en schande.
Dat zal het vb jammer genoeg nooit inzien, anders zouden ze hun welkomsecho's niet naar de leden van n-va sturen; Anders zouden ze niet op de Vlaamse partijen afgeven, maar meewerken aan wat ze echt willen een vlaamse staat. Maar blijkbaar lukt hun dat niet om dat met andere vlaamse partijen te doen
Townie is offline  
Oud 4 augustus 2005, 10:42   #88
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
het klopt dus wat ik aanhaal :
die betoging over vrije meningsuiting was er een nadat ze werden veroordeeld als racistiche partij. dus een betoging uit eigenvlaamsbelang.
lege vb banken ... dus liever de stemming ontlopen dan er aan deel te nemen en in feite hun achterban in de steek laten
en idd vb was op de mars in Halle en in Overijse waarvoor applaus.
Ter verduidelijking, N-VA heeft vorig jaar het amendement BHV in gediend om dat in de kieswet in te schrijven. Op de eindstemming hebben ze zich onthouden! Wat een duidelijke collaboratie betekend met Paars en het Belgisch regime. Onthouden, is oogluikend toelaten!
giserke is offline  
Oud 4 augustus 2005, 10:46   #89
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik heb nog nergens een excuus gezien van het VB, toen ze een gestolen ledenlijst van N-VA hebben gebruikt om onze leden aan te schrijven met WelkomEcho.

Ok heb ik nog geen excuus gezien, dat Annemans het kon presteren, alleen de n-VA aan te pakken na het BHV debacle in de Kamer toen patrick Degroote zijn ongenoegen aan het uiten was tav paars
giserke is offline  
Oud 4 augustus 2005, 10:47   #90
Flandriar
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:

De vijanden van mijn vijanden zijn niet mijn vrienden.
Flandriar is offline  
Oud 4 augustus 2005, 10:48   #91
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dat zal het vb jammer genoeg nooit inzien, anders zouden ze hun welkomsecho's niet naar de leden van n-va sturen; Anders zouden ze niet op de Vlaamse partijen afgeven, maar meewerken aan wat ze echt willen een vlaamse staat. Maar blijkbaar lukt hun dat niet om dat met andere vlaamse partijen te doen
En zo zijn we weer in de spiraal: de ander is de boze wolf.
Als we onze Vlaamse staat willen bereiken moeten we de Vlaams-nationale krachten bundelen. Begin bij jezelf (om een cliché-matig zinnetje te gebruiken), laat zien dat jij wel wil samenwerken en doe het dan ook.
Laat de partijslaafjes van beide partijen doen maar verlaag je er niet tot. Jij bent een nationalist, en je weet dat samenwerken moet, alleen krijgen we het nooit gedaan.
Oud 4 augustus 2005, 10:50   #92
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flandriar
De vijanden van mijn vijanden zijn niet mijn vrienden.
Neen, en bij jouw heiligt het doel de middelen niet zeker. Liever eeuwig in de Belze staat vertoeven dan met behukp van VB een onafhankelijke republiek Vlaanderen verkrijgen. Wel, je doet wat je niet laten kunt, maar ik weet dat je er zo niet zal geraken.
Oud 4 augustus 2005, 10:52   #93
jan hyoens

Standaard

Citaat:

http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=3&id=2

en excuseer ons dat we geen beloften maken die we niet kunnen houden he!
jan hyoens is offline  
Oud 4 augustus 2005, 11:00   #94
Flandriar
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Neen, en bij jouw heiligt het doel de middelen niet zeker. Liever eeuwig in de Belze staat vertoeven dan met behukp van VB een onafhankelijke republiek Vlaanderen verkrijgen. Wel, je doet wat je niet laten kunt, maar ik weet dat je er zo niet zal geraken.
De vraag is: welk soort onafhankelijk Vlaanderen willen wij? Een gesloten politiestaat �* la VB waar iedereen die niet aan de norm voldoet scheef wordt bekekenen het lastig gemaakt wordt?

En dat doet er wél toe, allenzins voor mij. Ik zie trouwens niet in hoe iemand die het n-va-partijprogramma en maatschappelijke (tolerante) ideëen ondersteunt, zou kunnen samenwerken met het ranzige VB. Of schat ik het n-va-programma, optreden, klemtonen, ... dan zo fout in?

'Leuke' lectuur voor de 'samenwerkers': HUMO van deze week p.118-121.
Flandriar is offline  
Oud 4 augustus 2005, 11:02   #95
jan hyoens

Standaard

Citaat:
De vraag is: welk soort onafhankelijk Vlaanderen willen wij? Een gesloten politiestaat �* la VB waar iedereen die niet aan de norm voldoet scheef wordt bekekenen het lastig gemaakt wordt?

En dat doet er wél toe, allenzins voor mij. Ik zie trouwens niet in hoe iemand die het n-va-partijprogramma en maatschappelijke (tolerante) ideëen ondersteunt, zou kunnen samenwerken met het ranzige VB. Of schat ik het n-va-programma, optreden, klemtonen, ... dan zo fout in?

Humo lezen schaadt de intelligentie! en ik zou daar toch spaarzaam met zijn in uw geval!
Wat vindt je trouwens van de verklaringen van BDW bij nova civitas?
jan hyoens is offline  
Oud 4 augustus 2005, 11:14   #96
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Dikke stierenstront, ik ben lid van NJSV en wat er in HUMO staat is gewoon lachwekkend. Voor de anderen: wil je eens goed lachen: lees HUMO, zeer humo-ristisch.
Oud 4 augustus 2005, 11:18   #97
Flandriar
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Humo lezen schaadt de intelligentie! en ik zou daar toch spaarzaam met zijn in uw geval!
Wat vindt je trouwens van de verklaringen van BDW bij nova civitas?
Ik kon er mijn hand voor in het vuur steken dat het degelijke HUMO weer in diskrediet zou gebracht worden...

Tja, het is duidelijk dat ik liever een (nog) linkse(re) koers bij de n-va had gezien. Desalniettemin kan ik niet klagen over het parlementaire werk - Stevens (gelijke kansen), Loones (fair trade, ontwikkelingssamenwerking), De Groote (oa homoadoptie gesteund in Federale Kamer), ... - en het werk van minister Bourgeois (vooral op vlak van ontwikkelingssamenwerking).
Flandriar is offline  
Oud 4 augustus 2005, 11:24   #98
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Ik kon er mijn hand voor in het vuur steken dat het degelijke HUMO weer in diskrediet zou gebracht worden...

Tja, het is duidelijk dat ik liever een (nog) linkse(re) koers bij de n-va had gezien. Desalniettemin kan ik niet klagen over het parlementaire werk - Stevens (gelijke kansen), Loones (fair trade, ontwikkelingssamenwerking), De Groote (oa homoadoptie gesteund in Federale Kamer), ... - en het werk van minister Bourgeois (vooral op vlak van ontwikkelingssamenwerking).
opvallend !geen vlaams-nationale zaken!
jan hyoens is offline  
Oud 4 augustus 2005, 12:06   #99
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Spijtig hé dat die mensen ook nog een HART hebben...
Jong N-VA'er is offline  
Oud 4 augustus 2005, 12:07   #100
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dikke stierenstront, ik ben lid van NJSV en wat er in HUMO staat is gewoon lachwekkend. Voor de anderen: wil je eens goed lachen: lees HUMO, zeer humo-ristisch.
Ik lees de Knack, en die is volgens mij veel objectiever hoor dan HUMO.
Jong N-VA'er is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be