![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Good for him! Of wilde je liever dat je buurman zielig in zijn karretje zit te vegeteren, en weg te teren? Je moet de zon voor iedereen in 't water kunnen laten schijnen. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
En wat mijn buurman betreft;waarom kan hij wel plafonds verven maar niet in een fabriek een rustig werkje uitvoeren?Waarom wel genieten(lees profiteren) van sociale zekerheid en er geen bal voordoen?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 31 juli 2005 om 23:53. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Doe wel en zie niet om.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik draag al jaaaaaaaaaren mijn steentje bij aan de maatschappij,maar laten we wel wezen;ik ben geen snul hoor! Je hebt er die aan de kar trekken en je hebt er die er gaan opzitten hé.Maar als ze er allemaal gaan opzitten zal de kar zeer snel tot stilstand komen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 1 augustus 2005 om 00:27. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar doelde ik ook niet op! U spreekt van moderne samenleving,ik spreek van een gezonde samenleving en dat kan niet van 1 kant komen daar moeten alle neanderthalers of homo sapiens aan werken. Kijk eigenlijk maakt u net dezelfde fout als de VBers,zij tegen de opgedrongen samenleving en u tegen de opmerkingen en de sugesties die er uit voort komen,en dit mijn beste zou allemaal niet nodig zijn als iedereen zich aan wet hield,inlanders,uitlanders en politiekers.
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is hier trouwens nog zo slecht niet dankzij onze 'opdringende' machthebbers.
![]() |
![]() |
#89 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 1 augustus 2005 om 07:00. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat noem ik nu eens: mèt (doorslaggevende) argumenten worden ingemaakt.
![]()
![]() |
#91 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Helaas is er een kleinigheidje ontsnapt aan je aandacht, doorluchtige hoogheid. Het schijnt namelijk zo te zijn dat er op de BRT documentjes circuleren waarin letterlijk staat dat bepaalde politieke partijen zo weinig mogelijk aan bod mogen komen. Er bestaan trouwens ook studies die aantonen hoeveel zendtijd de politieke partijen krijgen op de BRT. Maar ja, allemaal gezwam van extreem rechts. Er is niets aan de hand met de openbare omroep. Zitten mijn oogkleppen nog goed ? Sorry dat ik zo je wijsheid durf in twijfel trekken, maar als het Vlaams Belang uiterst rechts zit in het politieke spectrum, dan zijn alle anderen toch automatisch 'linkser' ? Of ken jij een partij die 'rechtser' is dan het Vlaams Belang ? Pelgrimmeke jongen, het was mij al opgevallen dat je geen kranten leest. Ik vind dat eerlijk gezegd niet om te lachen, integendeel... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dan tegen een eigen vakbond op te richten ? Kun je iedereen tonen hoe het wel moet, en ben je absoluut niet belemmert door verkiezingsuitslagen.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1 telefoontje aan de sociale inspectie en het is opgelost? Wat weerhoudt je ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
nu komen we er ... Waarom vertrekken ze ? Omdat de markten steeds opener worden (lees eerlijker wereldmarkt) En dan moeten we de concurentie aangaan met landen die eeuwenlang verdrukt zijn en nu met veel minder moeten overleven dan wij. En dan is er paniek he als we eerlijk moeten zijn ![]() Hoe gaat het VB dat oplossen ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of een ander kleurtje krant ? Neen, dank u. Voor het "volledige spectrum" te hebben zou je de meeste kranten moeten lezen. Dan liever de samenvatting op tv, en internet voor de zaken die me interesseren. O ja, mocht het VB hier gelijk hebben, heb je enkel het VB (rechts), en alle andere partijen zijn extreem links. Het centrum bestaat ofwel niet meer, of het VB beslaat zowel het centrum als rechts. Het VB eist onrechtstreeks nogal veel op he .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=3] Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zeg Pelgrim, als je eens de Metro leest, dan heb je het nieuws van de dag uit een krantje dat (nog) geen kleur heeft en waarin de artikels op een bondige manier zijn geschreven zodat de essentie van het nieuws niet verloren gaat. En ze is gratis.
(Neen ik krijg geen vergoeding om reklame te maken voor Metro)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Teerke : 1 augustus 2005 om 09:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Velletje al gekocht? Citaat:
Je maakte dus vrijwillig en bewust de keuze. Vanwaar nu die nijd op mensen die een andere keuze maakten? Citaat:
Misschien is het niet langer gewenst om van de arbeidende mens een heilige koe te maken. Misschien is het niet langer voor iedereen nodig om van 's morgens vroeg tot 's avonds laat te slaven zonder in de 'grottentoestand' te vervallen?
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ze de werkgelegenheid willen behouden in Vlaanderen moet er veel meer disciplinair opgetreden worden.Het kan toch niet zijn dat we de bedrijven nog meer gaan belasten om de SZ in evenwicht te houden,wel dan? We moeten werken naar een bescheiden nationaliteitsgevoel;vele handen maken zwaar werk lichter. De zwakkeren in de samenleving moeten beschermd blijven,maar het lakse beleid dat er momenteel heerst mag een beetje aangetrokken worden. Het lijkt wel of er bepaalde mensen heel het jaar met rust gelaten worden in ruil voor een stem in het kieshokje,als je begrijpt wat ik bedoel. ![]()
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |