![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is dat nu weer voor een uitleg???? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#82 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er is heel wat veranderd sinds Anciaux Monarchist én belgicist werd ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Burger
|
![]() [quote
B-Plus is een drukkingsgroep die streeft voor het behoud van België.[/quote] Jullie klagen onder andere over het gebrek aan geld. Vermits je nog niet vlug aan een aantal zetels zult geraken en het daaraan verbonden "manna", geef ik U als tip eens een omhaling te doen bij de "Oude Belgen", hier in Ierland( en in Engeland) zijn er nog er nog van die mensen , die ten tijde van de Romeinen verhuisd zijn over het Kanaal. Ze heten allemaal "Bolger, Bulger, Buelger" en dus gemakkelijk op te zoeken. Zij zullen zo blij zijn hun nazaten te kunnen helpen, want jullie beweren toch van ervan af te stammen , of niet?? Luke |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze heten allemaal "Bolger, Bulger, Buelger" en dus gemakkelijk op te zoeken. Zij zullen zo blij zijn hun nazaten te kunnen helpen, want jullie beweren toch van ervan af te stammen , of niet?? Luke[/quote] Neen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Burger
|
![]() [quote="rechtuit"]
Citaat:
Blijkt dat de blubberaars nog het verschil niet kennen tussen een staat en een natie. Dit maakt iedere discussie overbodig. De uitleg over het keltisch "thiod en thuad" is dan paarlen voor de zwijnen werpen....Wanbegrippen als deze hierboven geven aanleiding tot begrippen(?) als "unitair Europa" bestaande uit een "unitaire staat" met Polen,Duitsers, Fransen, Portugezen, Spanjaarden, Nederlanders enz...???? Het enige waarover ik al horen spreken heb is een "Europa der Volkeren". Luke |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Met de argumenten die u bovenhaalt, die nergens op slaan, die gewoon ter plekke ontsproten zijn in het brein van een zieke flamingant... Ga zo door jongen!!!! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#89 | ||||
Burger
|
![]() Citaat:
Wat betreft de term "flamingant" moet ik U doen opmerken dat dat deze inderdaad "vlaamssprekend" betekent, "flamand flamingant" tegenover "flamand gallicant". Wat betreft de term "zieke flamingant" moet ik U doen opmerken dat ik mijn eigen dokter kan zijn wanneer het nodig moest zijn. Zouden we niet beter spreken van "zieke belgicist"? Van geschiedenis hebt ge blijkbaar geen besef , ook niet van de recente ervaringen van de "belg" die de "koningskwestie" nog meegemaakt heeft en heeft moeten beleven hoedat na een referendum waarbij 75% van de Vlamingen "ja" gestemd hadden, de koning toch moest aftreden omdat in Wallonie en Brussel de meerderheid niet gehaald werden. Wat de dankbaarheid van het "vaderland" betreft moet ik wel waarschuwen, wees voorbereid op ontgoochelingen als prijs voor Uw vaderlandsliefde vanwege dat zelfde "vaderland" Luke. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
U weet weer eens niet waar het over gaat, en komt dan maar zeggen dat het "nergens op staaft" (leuk nederlands trouwens!). Om u even te helpen, raad ik u aan eens te kijken naar de discussies over de opkomst van de betoging voor België in '93. De bron van Tantist (de Standaard) spreekt over 15.000 betogers en Patriot houdt hardnekkig vast aan 100.000 betogers. Volgens hem spraken de meeste bronnen over 50.000 betogers, maar vreemd genoeg kan hij wel niet één enkele van die "vele bronnen" aanhalen... ![]() Ben je nu mee? Ga je nu meedoen met de grote jongens en praten over het onderwerp, of is er genoeg stoom afgelaten voor vandaag? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt hier heel wat geleerd, niet Dimitri? En je bent niet de enige, zie ik. Het lukte hen zelfs om mannen als Dies en Superstaaf kwijt te spelen. ![]()
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Ah nee, heb ik nu toch een fout gemaakt? Dat klotefrans ook!
![]() ![]() ![]() Frans heb ik op dit 'Belgische' forum dus nog niet geleerd. En ze hadden nog zo tegen me gezegd dat Belgisch een Frans dialect was. 8) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Ja, inderdaad. Die zie ik nu pas.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien kan u en passant eventjes proberen te bewijzen dat ik eigenlijk een communist ben ook! Succes!! Sidder en beef! 8)
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg nu eens concreet waar ge voor en tegen zijt: Nog meer splitsingen? Confederatie? Separatisme? Unitarisme? Herfederaliseren? Splitsing SZ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben dus bijgevolg voor het rationele en het kritische. Ik ben dus tegen het boven genoemde, maar tevens tegen het gezwam over Clijsters en Henin onder hem mom van kijk we zijn allemaal Belgen nu, want er zijn geen culturele verschillen tussen Vlamingen en Walen en we maken geen oorlog! Alles! moet bekeken worden vanuit (sociaal-)economisch standpunt. Ik ben van oordeel dat het nuttiger is om de Waalse economie naar een even hoog peil te brengen als de Vlaamse om zo de ganse Belgische economie te verbeteren (het is iets minder simpel dan dat, maar geen zin om u uren te zitten vervelen met economisch geleuter) Meer splitsen? Niet noodzakelijk, men moet wat reeds bestaan enkel beter gebruiken! Geen seperatisme dus, maar ook niet perse unitarimse. Al zou het afschaffen van Vlaamse en Waalse regering misschien wel mogelijk zijn, wanneer men meer bevoegdheden doorschuift naar gemeenten en provinciës. En neen ik wil de sociale zekerheid niet splitsen.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En U begreep het misschien verkeerd, maar het voorbeeld van Clijsters-Henin gebruikten we veelvuldig omdat er vandaag een buitenkans was om te laten zien of er een Vlaamse en Waalse Natie bestonden... niet dus. Waarmee de vlaams-nationale argumenten in het water vallen. |
|
![]() |
![]() |