![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Afschaffen Revisionisme-wet ? | |||
Ja afschaffen ! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 60,00% |
Neen ik ben voor de censuur ! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 40,00% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Hoop dus maar dat de Piano u niet voor het gerecht sleept! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar wat u blijkt te vergeten is dat er enorm veel joden waren in het Russische leger en ook in de verzetsbewegingen in het bezette gebied. Hier zijn er enorm veel van gesneuveld. Tel hierbij de joden op die omgekomen zijn van honger en kou. Dus die 5 �* 6 miljoen zijn niet allemaal omgekomen in de Duitse kampen, zoals velen durven beweren. Nog iets, Mieke. Er is een verschil tussen revisionisme en negationisme. Als u zegt dat het er maar 5 miljoen waren, bent u een revisioniste.
![]() |
![]() |
#84 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Leg eens uit vriend! ik doe er slachtoffers BIJ om aan de 6 miljoen weer te raken!! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Onzin.
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Nog nooit in de geschiedenis werd wettelijk bepaald dat de geschiedschrijving rond een bepaald thema moest kristalliseren/verstenen op de huidige conclusies, maar België heeft weer een primeur! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
't is rond de 7% en toch vrij aannemelijk als je bedenkt dat vooral JONGE mensen de holocaust overleefd hebben. 't zou kunnen hé .. ![]() ![]() Zijn er geen cijfers van? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() aarde aan zorroaster! Wake up! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() En ik weet ook dat er veel Joden waren in het leger en in de verzetsgroepen. Mijn oom (geen Jood) zat in zo'n verzetsgroep. De groep werd verklikt en naar de kampen afgevoerd. Hij heeft het amper overleefd en is als een wrak teruggekomen na 1946. Hoewel hij begrijpelijkerwijze er niet veel over praat, weet ik wel een beetje hoe het in zo'n kamp was. (hij was geen Jood, dus gelukkig geen vernietigingskamp!)
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() Weet je: eigenlijk doen sommigen onder jullie hier wel wat belachelijk. (Let op: ik zeg niet 'ziek'
![]() Revisionisme gaat over het minimaliseren van de Jodenvervolging en -uitroeiing, dat draait niet louter rond dit ene getal.
![]() |
#93 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met mijn excuses, maar ik vind uw uitspraak van daarnet het gewoon niet waard om veel tijd aan te besteden. En da's mijn goed recht. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ps: ik zeg er wel bij: de moderators deden dit want ik heb hier geen fluit te vertellen. Ps2: vind je het goed dat ik ook een 'aangepaste' signatuur aan jouw gezeur wijd?
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft beschouw ik deze topic als beëindigd. Ik doe niet mee aan de revisionistische en negationistische campagne op dit forum, die overigens bij wet verboden is, maar aan de wet hebben ze hier het sch*t aan heb ik al gemerkt.
![]() |
![]() |
#97 |
Schepen
|
![]() weten jullie wat liefde voor de medemens is eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met wat Guderian zegt ben ik het inderdaad NOOIT eens. Alleen ga ik niet zo gemakkelijk bij de moderators zeiken als jij. Piano schreef bij commuautaire discussies: Citaat:
Je kreeg dus je goesting van de moderators én van mij. Maar niet met wat je me vraagt in je laatste pm. Voer dus je 'dreigement' maar uit als je het niet laten kunt, Piano.
![]() |
![]() |
#99 | |||
|
![]() Citaat:
De reden waarom jij weggegaan bent op het PI-forum was toen Knut Noordland (hier bekend als "De Knut") geband werd, toen hij voor de zoveelste keer Whoopi bekogelde met de goorste scheldpartij. Knut, die op de loonlijst van het Vlaams Blok stond (en nog staat) behoorde tot jouw favoriete vriendenkring en je kon die ban niet doorslikken.
Waarom ik zo lang op PI-forum ben blijven hangen? Dat is nogal logisch, dit forum was in die periode (ruim 1 jaar geleden) nauwelijks aktief. Jij bent zèlf gebruiker nr 101 (21.06.2002) geworden en ik even later nr 268 (20.08.2002). Vergelijk met nu: 1.296 gebruikers of ruim duizend meer dan een jaar geleden, en het spreekt voor zichzelf. Citaat:
![]() In de praktijk wordt het dan nog 24u wachten vooraleer de moderators hun mailbox openen, maar in de regel blijkt wel dat ik gelijk heb als het te ver gaat. Het staat hem (de moderator) vrij daar mee te doen wat hij wilt, en het blijft dan ook enkel ZIJN beslissing en alleen ZIJN verantwoordlijkheid om het te negeren of in te grijpen ![]() Ps: nee, ik ga me niet amuseren om mijn frustraties jegens die of die persoon in mijn onderschrift (signatuur) uit te leven, er zijn interessantere citaten die ik daar kan vermelden.
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
[/quote] |
|
![]() |
![]() |